Citat:
Det ligger nåt i det, som om han (typ på fyllan) pratar med sig själv, talar i gåtor om motiv. Vem hade du retat upp så mycket?
Fan att du inte kunde lyssna på folk.
Lade du dig i något?
Att LW la sig i HDs loggande?
Varav HD säkert dramatiserar och förfasas inför SD likt som till JG.
HDs påstående om hot från LW till JG, om ens sant.
Hot som berörde att avslöja otroheten och detaljer för allmänheten om hur länge det pågått. HD som inte vill det ska komma fram hur omfattande det varit. Skam, förnedring, kränkt.
Vilket SD är väl medveten om pga tystnadspakten och att hon bryr sig om yta (fasader) och är kränkt in i benmärgen.
Varav fortsatta kontakten i sin tur retade upp och oroade paranoida Rt-SD som sagt till LW att lägga ner; att låta HD logga.
Han har redan skickat ett sms till LW och hotar henne sublimt om hon fortsätter tjafsa med HD.
SD:
(..)
Du får ju såklart framföra åsikter till henne, men hon lär inte ta hänsyn av till andras åsikter. Hon gör sannolikt som hon vill.
Om du framför åsikter så finns nog risken att hon blir än mer sugen på att behålla de loggarna. Du lär hamna i anmälan till GS samma dag. Du lär ha mycket små chanser att få rätt. Hennes loggar kommer att sättas tillbaka då. Tar du bort dem igen så blir du disablad i först tre månader från ditt konto. Hennes kommer sedan att låsas, så du inte mer kan åtgärda dem.
LW: Hennes historia inkluderar inte att hon varit vid de cacher jag nämnde.
SD: Jaja. Vi behöver ej fundera så mycket på det. Du gör som du vill. Mitt tips till tig är att ta det varligt.
SD: Anar du inte vill bli disablad
SD: Om de ej låser hennes cacher och du tar bort dem ytterligare en gång så låser de ditt konto permanent.
LW: Vadå ta hänsyn till? Loggar hon cacher hon inte varit felaktig I tar jag väl bort dem hur jag vill?
SD: (hennes loggar)
LW: Försöker du skrämma mig?
LW: Jag tar direkt med henne nu
SD: Nej, verkligen inte. Berättar hur det är. Så du vet vad du drar igång.
SD: Hänvisar till ditt resonemang
SD: Jag är fredlig och informativ."
(..)
Du får ju såklart framföra åsikter till henne, men hon lär inte ta hänsyn av till andras åsikter. Hon gör sannolikt som hon vill.
Om du framför åsikter så finns nog risken att hon blir än mer sugen på att behålla de loggarna. Du lär hamna i anmälan till GS samma dag. Du lär ha mycket små chanser att få rätt. Hennes loggar kommer att sättas tillbaka då. Tar du bort dem igen så blir du disablad i först tre månader från ditt konto. Hennes kommer sedan att låsas, så du inte mer kan åtgärda dem.
LW: Hennes historia inkluderar inte att hon varit vid de cacher jag nämnde.
SD: Jaja. Vi behöver ej fundera så mycket på det. Du gör som du vill. Mitt tips till tig är att ta det varligt.
SD: Anar du inte vill bli disablad
SD: Om de ej låser hennes cacher och du tar bort dem ytterligare en gång så låser de ditt konto permanent.
LW: Vadå ta hänsyn till? Loggar hon cacher hon inte varit felaktig I tar jag väl bort dem hur jag vill?
SD: (hennes loggar)
LW: Försöker du skrämma mig?
LW: Jag tar direkt med henne nu
SD: Nej, verkligen inte. Berättar hur det är. Så du vet vad du drar igång.
SD: Hänvisar till ditt resonemang
SD: Jag är fredlig och informativ."
LW tystas ner.