2021-04-29, 13:39
Medlem
Drapåtrissors avatar
Bor i en tvåa tillsammans med Matilka Jenic 62 år gammal. Kanske hans mamma?
Citera
2021-04-29, 13:49
Medlem
Det känns onekligen planerat. Att man inte nöjer sig med att knulla henne själv utan också bjuder in flera vänner att fortsätta övergreppen är riktigt sadistikt. Skulle vara intressant att se händelsen. Vilken jävla påsättning det måste ha varit.
Citera
2021-04-29, 13:55
Medlem
Drapåtrissors avatar
Bild på kräket från hans Facebook
https://imgur.com/a/NntiW3q
Citera
2021-04-29, 14:01
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Fy fan vilken läsning. Det vänder sig i magen.

Men, var är anstormningen från media? I veckor har det talats om kvinnovåldet, var är krigsrubrikerna nu? Ett ypperligt tillfälle att visa "mäns" råa syn på kvinnor, var är demonstrationerna från feministerna? Var är vänsterpolitikernas fördömanden och uttalanden?

Svaret på alla frågor vet vi tyvärr redan...

Arab? Afrikan?
Citera
2021-04-29, 14:05
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Arab? Afrikan?
Arab. Namnet står tidigare i tråden.
Citera
2021-04-29, 14:11
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Bild på kräket från hans Facebook
https://imgur.com/a/NntiW3q

I mina ögon ser han tämligen normal ut och borde kunna fixa göka utan att våldta men det är väl något riktigt vajkalle i pallet på fanskapet kan man tänka.
Citera
2021-04-29, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Arab. Namnet står tidigare i tråden.
Ingen skräll. Majoriteten av dessa färdtjänstförare är icke svenskar. Stackars flicka, tänk skräcken när han kommer dagen efter och ska hämta upp henne. Som att leva i en mardröm.
Citera
2021-04-29, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Omständigheterna kring just det här specifika fallet vet jag inte, men:

Invandrarna får taxi- och bussförarkort betalt av Arbetsförmedlingen så de snabbt ska kunna komma ut i jobb.

Taxiföretagen får bidrag om de anställer dem. Efter 6 månader upphör bidraget och då sparkas invandraren. Så då tar taxiföretaget in nya. Det här är satt i system. Rinse and repeat.

Attityden mot handikappade och sjuka svenska kvinnor är ofta nonchalant, de är värdelösa varelser man inte behöver vara hygglig mot och de ska visa respekt mot föraren. Nåt sexövergrepp i min omgivning känner jag inte till, och det är mest gamlingar man kör så det där inte aktuellt, men det förvånar mig inte ett smack att det händer unga.

Om chaufförerna beter sig illa, spelar det inte nån större roll för arbetsgivaren eftersom de inte är kvar så länge ändå och de tjänar bra på det här systemet.

Att detta är helt åt helvete behöver jag knappast förtydliga.
Det gäller inte bara transport. Även vård- och omsorgspersonal börjar bli fyllda med afrikaner, araber och hazarer för att speciellt klämma in sistnämnda under gymnasielagen med subventionerade arbeten. Tycker synd om de äldre och personer med handikapp som inte kan värja sig eller vara omgivna av människor som de kan känna igen sig i. Börja utvisa och lägg ned alla bidrag och subventioner relaterade till migranter!
Citera
2021-04-29, 14:25
Medlem
AreYouBacks avatar
Spelar ingen roll om dessa hängs ut eller ej. Det är ingen av 99,9% av svenskar och "svenskar" som kommer att se det ändå. Om de skall hängas ut skall det göras där de bor på affisher över hela förorten.
Citera
2021-04-29, 14:31
Medlem
Den som har anställt chauffören bär också ett ansvar, i synnerhet som han tidigare är straffad för våldtäkt. Den personen borde egentligen också hängas ut, då kanske de som anställer olämpligt tänker sig för vem de anställer i framtiden.

Bara en tanke vidare i soppan.
Citera
2021-04-29, 14:34
Medlem
Tryckkokarens avatar
Så jävla äckligt. Frågan är bara om tjejen gjorde motstånd eller om hon kanske gick med på det?
Våldtäkt är det ju vilket fall, men om det är en överfallsvåldtäkt så blir det genast mycket vidrigare.

Detta påminner om 19-åringen som knullade ett CP på ett vårdhem för 15 år sedan:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...vt-handikappad
Citera
2021-04-29, 14:35
Medlem
Mullrets avatar
Blir svårt för godhetsvänstern att försvara denna individ.

Nåväl, 7 år utan getter och annat att förlusta sig med blir säkert en stärkande upplevelse.

Idioten lär få flytta från Söderns höjder i Helsingborg till en 2x3meters cell i flera år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in