2021-04-29, 14:53
Medlem
dementeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Hur kan du vara så säker på det?
Därför att Anders ringer inte sina kompisar för att våldta en funktionshindrad flicka men det gör Hassan. Anders kan begå brottet men han gör det i smyg medans Hassan ringer dit bruschorna som också tycker det är en strålande idé.
Citera
2021-04-29, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Bor i en tvåa tillsammans med Matilka Jenic 62 år gammal. Kanske hans mamma?

Inte en Jenic som är hans morsa. Skenboende ihop med bidragsfusk.
Citera
2021-04-29, 15:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Man kan ju fan undra om företagen ens bryr sig om att kolla belastningsregistren när folk söker jobb. Min erfarenhet är att det inte efterlevs speciellt noga. Speciellt inte i yrken där man hellre mosar in halvlyckade kandidater än ser till att betala vettig lön så man får ett bättre urval av sökande.

Jag förutsätter att någon som har förtroendet att vara förare åt handikappade och andra måste skicka in sitt belastningsregister. Jag gissar att det här fallet är mer komplicerat än att han en dag tyckte att kuken skulle ha sitt och tog med polarna för en stunds förströelse.

Dom har inte möjlighet att se straffregister på invandrare som vi bjudit hit så man får alltid en gratischans här!
Citera
2021-04-29, 15:10
Medlem
Undra vilken mainstream media som först kommer att vika ned sig och rapportera om detta fruktansvärda brott.

Kanske läge att tipsa utländsk media om detta - i fall SVT, SR, TV4 och rikstidningar ser som detta ett ordinärt vardagsbrott i Sverige 2021 och som enbart har ett lokalt nyhetsvärde.

ROKS och Södertörns Högskola borde dra igång en insamling till offret.
Citera
2021-04-29, 15:25
Medlem
Kissdroppes avatar
Det är intressant hur dessa blattar alltid har vänner som är kapabla till att våldta tjejer.

Det är samma sak överallt. Kompisgäng som bestämmer sig för att våldta.

Föreställ ett vanligt svenskt grabbgäng som börjar gruppvåldta någon stackars tjej, eller som i det här fallet, en förståndshandikappad minderårig. Det finns liksom inte.

När det gäller araber och negrer så händer det konstant, över hela världen. Kompisgäng som gruppvåldtar, säljer tjejer osv.

Ett gott tecken på att det här är en genetisk sak. De har helt enkelt lägre empatiförmåga, om ens någon.
Citera
2021-04-29, 16:01
Medlem
Alla med minsta insyn i taxibranschen vet att det är ett helt annat klientel som kör idag än för 30 år sedan. Detta klientel med rötter i icke skidåkande nationer har mängder av kompletta idioter som inte fungerar som dom ska.
Jag har själv kört taxi och kan berätta de mest hårresande historier jag fått höra av kunder om just detta klientel.
Det som nu skett är inget nytt. Sinnessjuka historier från taxibranschen kan man numera läsa om varje vecka.
Alla som jobbar på gruppboenden och liknande ställen där många åker färdtjänst vet vad jag talar om.
Alla som jobbar som personliga assistenter hos brukare i behov av färdtjänst vet också vad jag talar om.

Grattis ni som röstat för denna massinvandring och skapa denna otrygghet för människor i behov av färdtjänst.
Citera
2021-04-29, 16:13
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Arab? Afrikan?

Adham El Heich - känns mer som en Moroccan.
Vanligt med El i efternamn där.
Citera
2021-04-29, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasektomi
Ja, det är så klart bara invandrare som kan gå ihop som grupp och göra så här. Alltså ett problem som är direkt beroende av invandring. Och dessutom ett slående exempel på mäns våld mot kvinnor. Kommer det att uppmärksammas av andra än Flashback på detta sätt? Svar, nej. Det passar inte PK-narrativet.

Ja, det är väl just när en individ kan hitta eller få med sig ett antal likasinnade personer i den närmsta vänkretsen på den hör typen av övergrepp som man kan tala om strukturer och strukturellt våld.

Att ens våga föreslå andra att begå sådana här vidriga brott tyder väl på att man räknar med att få gehör, eller åtminstone inte bli ifrågasatt eller anmäld.
Citera
2021-04-29, 16:32
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bud Fox
Ja, det är väl just när en individ kan hitta eller få med sig ett antal likasinnade personer i den närmsta vänkretsen på den hör typen av övergrepp som man kan tala om strukturer och strukturellt våld.

Att ens våga föreslå andra att begå sådana här vidriga brott tyder väl på att man räknar med att få gehör, eller åtminstone inte bli ifrågasatt eller anmäld.

"I kväll orkar jag tyvärr inte våldta, men kör du. Walla, jag står bakom dig, bror. Berätta sedan hur det gick."
Citera
2021-04-29, 16:40
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Han gillar Libanon.
Citera
2021-04-29, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu

ne palestinier
Citera
2021-04-29, 16:55
Medlem
belfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bud Fox

Japp, det är markören för ett kulturellt problem när gärningsmän agerar i grupp i brott som är svårt moraliskt stigmatiserade i majoritetskulturen, tex äldrerån och våldtäkt, brott normala kriminella skäms inför tom andra kriminella att begå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in