Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-04-28, 20:50
  #1
Medlem
AversisrevAs avatar
”En färdtjänstchaufför i nordvästra Skåne åtalas för grova våldtäkter på en handikappad 17-årig flicka som varit hans passagerare.
Flera andra män ska ha deltagit i övergreppen.
– Straffvärdet bör ligga runt sju års fängelse, säger kammaråklagare Linda Seger i Helsingborg.”

https://www.expressen.se/kvallsposte...g-handikappad/

Det är svårt att finna någon mer värd att hängas ut med namn.

Det har varit flera fall i Skåne med färdtjänstchaufförer som våldtagit sina passagerare.
Citera
2021-04-28, 20:53
  #2
Medlem
Fy fan, jag är helt enig, chaufför och kompisar skall hängas ut!
Citera
2021-04-28, 20:56
  #3
Medlem
kaffekoppens avatar
Vidrigt. Tycker faktiskt synd om den unga kvinnan. Hoppas färdtjänstmannen & company får ett kännbart straff. 😡
Citera
2021-04-28, 20:57
  #4
Moderator
Maviels avatar
Fy fan. Som mamma till funktionshindrat barn som regelbundet åker med chaufför så blir jag så arg att jag nog hade kunnat överväga mord, eller i allafall att skada honom allvarligt.
Citera
2021-04-28, 20:59
  #5
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AversisrevA
”En färdtjänstchaufför i nordvästra Skåne åtalas för grova våldtäkter på en handikappad 17-årig flicka som varit hans passagerare.
Flera andra män ska ha deltagit i övergreppen.
– Straffvärdet bör ligga runt sju års fängelse, säger kammaråklagare Linda Seger i Helsingborg.”

https://www.expressen.se/kvallsposte...g-handikappad/

Det är svårt att finna någon mer värd att hängas ut med namn.

Det har varit flera fall i Skåne med färdtjänstchaufförer som våldtagit sina passagerare.
Intressant. Det finns alltså folk som tänker: -"Kolla ett mongo, jag tror jag vill knulla"-
Dödsstraff.
Citera
2021-04-28, 21:01
  #6
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Intressant. Det finns alltså folk som tänker: -"Kolla ett mongo, jag tror jag vill knulla"-
Dödsstraff.


Och dessutom får med sig några polare.


De andra männen har de tydligen inte hittat, hur fan är det ens möjligt?
__________________
Senast redigerad av halaltarzan 2021-04-28 kl. 21:11.
Citera
2021-04-28, 21:05
  #7
Medlem
DavidAllanCopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Intressant. Det finns alltså folk som tänker: -"Kolla ett mongo, jag tror jag vill knulla"-
Dödsstraff.


Hon var väl en ”svennehora”. Så fort en våldtäkt sker så kan man kallt räkna med att GM är blatte och offret svensk. Ibland stämmer det inte men oftast så.
Citera
2021-04-28, 21:09
  #8
Medlem
Straffvärdet borde vara dödsstraff, livstids fängelse och utvisning.
Citera
2021-04-28, 21:12
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekoppen
Vidrigt. Tycker faktiskt synd om den unga kvinnan. Hoppas färdtjänstmannen & company får ett kännbart straff. 😡

"Tycker faktiskt". Varje normal människa måste tycka synd om flickan och tycka att det är förjävligt.
Citera
2021-04-28, 21:14
  #10
Medlem
Ska vi sätta en peng på att detta är mångkulturellt relaterat?
Vidriga as.
Citera
2021-04-28, 21:18
  #11
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Intressant. Det finns alltså folk som tänker: -"Kolla ett mongo, jag tror jag vill knulla"-
Dödsstraff.

Det är med all sannolikhet frågan om personer från en annan kultur där dylikt ses som ett riktigt kap i jämförelse med byns get. Att GM dessutom värvade några bruschor för att dela bytet gör den slutsatsen ännu enklare att dra.
Citera
2021-04-28, 21:21
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Fy fan, jag är helt enig, chaufför och kompisar skall hängas ut!

Det räcker inte till, du kan t.o.m. ta bort ordet "ut"!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback