Citat:
Jag pratar om normalbegåvade men vi kan säga omkring nittio i IQ. De är rätt många faktiskt. Sedan tror jag inte att man märker på samma vis online som när du lär känna människor ute i livet. Man ska se på mina relationer som egentligen arrangemang från min sida. Dvs jag har väl valt ut någon ibland och bestämt mig för att satsa på den. Jag har aldrig träffat någon från nätet och direkt känt någon kemi. De påstår allihop att kemin finns. Från deras sida kanske. Jag vill såklart inte ha vem som helst och tar inte vem som helst. Det är väl något som klickar men jag vet inte riktigt vad. Inte attraktion iallafall. Nu vill någon träffa mig igen men eftersom jag aldrig kände kemi upplever jag att allt han gjort varit negativt och killen försökte dessutom spela mig sannolikt övertygad om att han hade något övertag. Mitt ex sa att jag var den som kände minst när vi var tillsammans och jag vet inte men jag börjar undra om det nog kanske alltid varit så men att jag inte velat tro på det.
Jag har inte någon app nu. På Tinder fanns första gången en himla massa killar jag träffat irl som aldrig blivit något så appen höll jag mig ifrån sen. Provade den och var väldigt dissar på en tid då jag normalt fick många killar. Provade den igen kanske förra året och hade några matchningar men upplevde killarna som inte så intresserade av att skriva och tog bort appen.
Är jag den enda som blir uttråkad efter några dagar med en app?
Jag har inte någon app nu. På Tinder fanns första gången en himla massa killar jag träffat irl som aldrig blivit något så appen höll jag mig ifrån sen. Provade den och var väldigt dissar på en tid då jag normalt fick många killar. Provade den igen kanske förra året och hade några matchningar men upplevde killarna som inte så intresserade av att skriva och tog bort appen.
Är jag den enda som blir uttråkad efter några dagar med en app?
Själv är jag bara en vanlig dödlig så jag behöver inte fundera så mycket över det här med att de flesta är dummare än jag.

Det låter lite trist det här med att det har varit arrangemang från din sida. Har du aldrig varit kär? Attraherad? Kåt och tänkt med snippan? Känt något liksom?
Jag vet inte, men lever man ett vanligt liv med jobb och annat runt sig så är det för kort tid att ge en app några dagar. Det är ett sundhetstecken att folk inte sitter uppkopplade på en dejtingapp 24/7 och att det ibland tar ett tag innan dialogen kommer igång. Innan man ens får kontakt faktiskt. Men ja, man kan bli uttråkad. Visst kan man det, men i mitt fall tog det mer än några dagar.
Det bästa med Tinder är att utbudet trots allt är rätt bra. Åtminstone i mitt svepområde. Det, och att man bara kan bli kontaktad av de man själv har svept ja på.
Här läser man ganska ofta att det är skadat gods, bottenskrapet etc som använder nätdejting. Särskilt när det gäller kvinnor. Så är det givetvis inte. Det är något bajshjärnor sitter hemma och hittar på. Tinder är något de flesta singlar har testat. Och så är det med det.
)