2021-04-28, 08:52
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Förstog kanske inte att det var parodi på när salmon som jag citerade skrev 200 inlägg på 2 timmar medan han klagade på 1-3min väntan mellan meddelandena några sidor bak?
Salmon är det största skämtet man stött på denna sidan ska jag påpeka.
Alla är värdelösa alla är kassa eller dåliga. Till och med att han tycker att mamma och pappa är helt värdelös också misstänker jag. Man kan säga det är tur att han inte sitter som coach vilket öde haha.
2021-04-28, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Pic of what? Snittar 600 dagligen, noll problem, lägger man manken till 900 enkelt, vad är problemet här? Är det så många värdelösa jävlar här inne? COME ON
Pic or it didnt happen på dina 900st så kan du motivera slla värdelösa jävlar.
Senast redigerad av slicediceRR 2021-04-28 kl. 09:14.
2021-04-28, 09:06
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slippos
Du vet om att ett dygn (24timmar) har 1440minuter?
En del är tydligen väldigt effektiva
2021-04-28, 10:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Salmon är det största skämtet man stött på denna sidan ska jag påpeka.
Alla är värdelösa alla är kassa eller dåliga. Till och med att han tycker att mamma och pappa är helt värdelös också misstänker jag. Man kan säga det är tur att han inte sitter som coach vilket öde haha.

Hahaha så enormt underhållande att se alla sopor vara avundsjuka här inne.

"DET ÄR OMÖJLIGT!!!"
"SALMON DU SUGER!!"
"SCREEN OR IT DIDNT HAPPEN!" (Era jävla träskallar fattar inte att vem som helst kan fejka en screen på 2 sec ändå).

De enda som inte gnäller är de faktiskt erfarna som förstår att detta mycket väl är möjligt.

Btw, är inte du megasopan som har typ en 20 år yngre thai-bar-kvinna till hustru samt är totalt sönderdrogad?

Blir inte bättre än så här.

Nåja, ny dag, nya möjligheter gott folk! Vad säger ni? Drar vi 1200 idag? LETS GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
2021-04-28, 10:13
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:

"DET ÄR OMÖJLIGT!!!"
"SALMON DU SUGER!!"
"SCREEN OR IT DIDNT HAPPEN!" (Era jävla träskallar fattar inte att vem som helst kan fejka en screen på 2 sec ändå).

De enda som inte gnäller är de faktiskt erfarna som förstår att detta mycket väl är möjligt.

Btw, är inte du megasopan som har typ en 20 år yngre thai-bar-kvinna till hustru samt är totalt sönderdrogad?

Nåja, ny dag, nya möjligheter gott folk! Vad säger ni? Drar vi 1200 idag? LETS GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Jag har en känsla på att du har mindervärdeskomplex. Jag tycker inte jag har någon anledning att vara avundsjuk överhuvudtaget. Sedan vet jag inte vad du har fått fram Thai bar kvinna till hustru som är sönder drogad. Du vet att du håller på med personangrepp eller hur. Det känns som att du kanske kan komma in i matchen och leva i verkligheten. Sedan kan jag säga jag har aldrig hört någon skriva så mycket skit och lipa för småsaker. Du klagar liksom på allt och alla du kanske du inte se det för att du är fartblind. Det känns som att du är en liten snorunge som tror att du kan bättre än alla andra. Är det så att mamma och pappa har kastat ut dig eller?
2021-04-28, 10:15
Medlem
Citat:

"DET ÄR OMÖJLIGT!!!"
"SALMON DU SUGER!!"

haha jävla mytoman.
2021-04-28, 10:15
Bannlyst
Citat:
Jag har en känsla på att du har mindervärdeskomplex. Jag tycker inte jag har någon anledning att vara avundsjuk överhuvudtaget. Sedan vet jag inte vad du har fått fram Thai bar kvinna till hustru som är sönder drogad. Du vet att du håller på med personangrepp eller hur. Det känns som att du kanske kan komma in i matchen och leva i verkligheten. Sedan kan jag säga jag har aldrig hört någon skriva så mycket skit och lipa för småsaker. Du klagar liksom på allt och alla du kanske du inte se det för att du är fartblind. Det känns som att du är en liten snorunge som tror att du kan bättre än alla andra. Är det så att mamma och pappa har kastat ut dig eller?

Bra, då vet vi, tyst nu sebastian, jag är säker på att frugan inte tycker om ditt krigande på internet, IN I CHATTEN MED DIG ISTÄLLET, 900 meddelanden vad säger du "Sebbe" ? Först till kvarn, one two three!

2021-04-28, 10:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slicediceRR
haha jävla mytoman.

Nother mad one, bring it, hyenorna flockar sig
2021-04-28, 10:18
Medlem
Citat:
Nother mad one, bring it, hyenorna flockar sig
Absolut raring, lycka till. du är så glad med dina smileys.
2021-04-28, 10:19
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Bra, då vet vi, tyst nu sebastian, jag är säker på att frugan inte tycker om ditt krigande på internet, IN I CHATTEN MED DIG ISTÄLLET, 900 meddelanden vad säger du "Sebbe" ? Först till kvarn, one two three!

Jag tycker inte det finns någon anledning att tävla överhuvudtaget. Du är bara en piss i Mississippi för mig. Jag tycker däremot att du kanske ska fundera på hur du skriver och beter dig.
Du verkar helt lost och tappad bakom en husvagn. Det verkar precis som att du inte förstår att folk tycker att du är knasig. Men det är ingen fara för mig du kan leva i din fantasivärld och trycka ner andra.
Det har passerat många konstiga personer på denna plats. Jag kan lätt säga att du toppar den listan utan större konkurrens.
2021-04-28, 10:24
Bannlyst
Citat:
Jag tycker inte det finns någon anledning att tävla överhuvudtaget. Du är bara en piss i Mississippi för mig. Jag tycker däremot att du kanske ska fundera på hur du skriver och beter dig.

Du verkar helt lost och tappad bakom en husvagn. Det verkar precis som att du inte förstår att folk tycker att du är knasig. Men det är ingen fara för mig du kan leva i din fantasivärld och trycka ner andra.
Det har passerat många konstiga personer på denna plats. Jag kan lätt säga att du toppar den listan utan större konkurrens.

Kommer från losern med en thaifru?

Om du bläddrar tillbaka så ser du klart och tydligt att du är muppen som initierade denna lilla internet-konfrontation, men nu grinar du när jag smiskar upp dig? Du måste lära dig vara lite tåligare gubben, THICK SKIN kallas det

NÄSTA
2021-04-28, 10:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slicediceRR
Absolut raring, lycka till. du är så glad med dina smileys.

Tack!

MEN VAR BOR DU DÅ?!#!
SES I HELGEN LOVA!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in