2021-04-18, 22:49
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHumanEvolution
Även en konstnär, en dramatiker, en artist har rätt att dra ut svängarna, men senaste VP: Nordbol Cummer var ett lite väl djärvt experiment som slog fel. Låt hoppas att aldrig, aldrig detta experiment kommer tillbaka, det var en pina som varade i nästan två timmar!! DET KRÄVDES BALLAR AV STÅL ATT LEDA IGENOM PINAN Om det var menat att illustrerara det vita babberiet i ohörbart format så lyckades desvärre aktionen! Mer VITBABBERI GÄRNA men färre som pratar i mun på varandra på hebreiska!

Jag ser fram emot nästa VP med den mer vältalande Erik med ett fritt spelrum att släppa F-BOMBER obarmhärtigt!

#VitPågSommar

Får nog instämma i detta, men Henrik är alltid intressant att lyssna på!
Irriterande beteende att rapa i micen när man spelar in podcast, är det det som är vitbabberi så vill jag inte vara med!
Citera
2021-04-22, 21:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Follin är nog bannemig den tråkigaste gästen VP har med på halvt regelbunden basis. Ett 1 timmes långt reklaminslag varför man ska köpa hans produkter och varför man ska träna. Visst, inget ont i att träna, jag tränar själv, men det är ju det enda ämnet Follin klarar av - träning och reklam. Herr D sitter där tyst i vanlig ordning (skrattar lite i bakrunden ibland HmHmhHmHmh).

Finns inget annat att säga om senaste VP annat än att det var tråkigt. När man gräver ner sig djupare i ämnen som den nationella rörelsen sällan vågar vidröra är då det blir intressant. Detta var inte ett sådant avsnitt. Jonas De Geer är en sådan person som vågar säga vad han tycker, även om det går stick i stäv med rörelsens 'officiella' ståndpunkt, vilket givetvis är uppfriskande. Jonas hade varit kul att få höra i VP.

Han har varit med i ett avsnitt.
Citera
2021-04-23, 18:45
Medlem
Kvinnan som var med i dagens avsnitt hette inte hon något annat namn som börjar på F?

Vad är poängen med att byta namn.
Citera
2021-04-23, 22:55
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Kvinnan som var med i dagens avsnitt hette inte hon något annat namn som börjar på F?
Freja, kanske eventuellt?

Hon är den enda alt-höger kvinnoälskaren som poddar, och har alltid med sig sin avfallskvarn som vrålar i bakgrunden och vägrar att växa upp

Byta namn på vad? Saltkråkan eller?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-04-23 kl. 23:27.
Citera
2021-04-23, 22:57
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHumanEvolution
#VitPågSommar
Jaha, å vad har vår vithet med sommarn å göra överhuvudtaget?

Dulny med anhang älskar att bada i sin elitistiska obegriplighet
Citera
2021-04-24, 15:21
Medlem
Crapmagics avatar
Eric är tillbaka och säger att motivet för att bli högerextremt är för att kunna skapa sig en sammanhängande världsbild, generalfel nr1 är att leta efter sådana ledtrådar till den grad att man blandar ihop äpplen & päron, detta skapar åsiktspaketet med bara tillägg med genomskinligt högt traktamente, där inget är socialt avdragsgillt

Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Hon skulle enbart prata om sina typiska kvinnoämnen, men gick & bytte sin blöja när gossarna prata om Floyd.
Dulny - Du var inte med så mycket i början, för någon annan behövde din uppmärksamhet

Tror han på det där själv? självhatar-kvinnorna i alt-högern har lärt sig att inte prata om sånt dom inte begriper, eller att Freja är så begränsad? eller så handlar det om att kvinnor är så begränsade, fan vet men jag ger inte upp över-hoppet

Hon verkar ha van-föreställningar också, hon målar upp det som en stor konflikt om det kommer vänster-extremister för att störa höger-extremister, då måste (uppmanar Frida) männen skydda oss istället för att själv gå till angrepp, hon har uppenbara daddy issues

Öh nej, männens instinkt eller skyldighet är inte att skydda er vid ett sådant tillfälle, var det inte Frida som alldeles innan detta uttalat att "ger man sig in i (parnings) leken får man leken tåla", men det gäller inte den egna sidans kvinnor som följer med på demonstrationer tydligen
Senast redigerad av Crapmagic 2021-04-24 kl. 16:18.
Citera
2021-04-25, 09:23
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Eric är tillbaka
Hur firar ni anda att Erik lämnar sin förtroendepost att studera...till att nu inleda den riktiga kampen....för att få skaffa barn med någon ...han gör kvinnokarriär dvs utbildning, avkomma@Offervilja, sedan jobba deltid?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-04-25 kl. 10:21.
Citera
2021-04-28, 08:10
Medlem
Herr-Ds avatar
Vad tycker ni om min medverkan i Nordbol avsnittet? Blev särskilt nöjd med min insats i Veronica Maggios låt i slutet.

Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag är nästan dääääär.
Citera
2021-04-28, 14:12
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-D
Vad tycker ni om min medverkan i Nordbol avsnittet? Blev särskilt nöjd med min insats i Veronica Maggios låt i slutet.

Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag är nästan dääääär.

Du är ett solklart troll, men apropå Herr D så kan jag ej riktigt placera honom. Herr D är tystare än vad Björn Björkqvist någonsin varit i Svegot och jag förstår ej varför han är bi-sittare till Dulny om han ej har något att tillföra diskussionen. Dom få tillfällen han väl har det så är det ändå ingen egen tagning, men mest medhåll i vad Dulny sagt dessförinnan. Lite egna åsikter och tankar om ämnerna i fråga kan han väl ändå ha, våga stöta sig med Dulny lite? Något kufig får man nog säga att han är också och verkar ej begripa när han gör bort sig.
Citera
2021-04-29, 09:22
Medlem
Batong8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Du är ett solklart troll, men apropå Herr D så kan jag ej riktigt placera honom. Herr D är tystare än vad Björn Björkqvist någonsin varit i Svegot och jag förstår ej varför han är bi-sittare till Dulny om han ej har något att tillföra diskussionen. Dom få tillfällen han väl har det så är det ändå ingen egen tagning, men mest medhåll i vad Dulny sagt dessförinnan. Lite egna åsikter och tankar om ämnerna i fråga kan han väl ändå ha, våga stöta sig med Dulny lite? Något kufig får man nog säga att han är också och verkar ej begripa när han gör bort sig.

Det låter som att han och Freja är perfekt för varandra med andra ord
Citera
2021-04-29, 09:56
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batong8
Det låter som att han och Freja är perfekt för varandra med andra ord
På vilket sätt är hon kufig?, hon är ju bara hjärntvättad av althögern och lider därav av sykisk ohälsa, plockar du bort det är hon antagligen normal tror du inte?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-04-29 kl. 09:59.
Citera
2021-05-01, 07:22
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
På vilket sätt är hon kufig?, hon är ju bara hjärntvättad av althögern och lider därav av sykisk ohälsa, plockar du bort det är hon antagligen normal tror du inte?

Handlar nog inte om hjärntvätt från althögern, snarare om en kort, fet kvinna med speciellt utseende. Och ett stackars spädbarn som tydligen gnäller och skriker konstant. Eller så kanske man nyper barnet för att det ska låta i podden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in