2021-04-28, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Kolla själv. Tv4 play appen.
Börjar med att hon gråter i rökrutan och Dompa säger att hon borde prata med Adrian och vara ärlig.

För Adrian säger att han vill ta det lugnt och då säger hon att hon vill det också men egentligen vill hon inte det.

Hon ligger i gymmet och jag tror att det är Emelie som ligger och håller om henne.

Igår ja men inte idag
2021-04-28, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Problemet är att om just någon av dessa fyra skulle sitta mot någon annan så passar alla på att rösta ut dom starka. Dvs skulle Tanja sitta mot exempelvis Pedram skulle Simons fans, Nardos fans och Emelies fans se till att rösta ut henne och de är väldigt många och säkert fler tillsammans än 50% som behövs. Därför gör inte BB det misstaget att bara rösta på två utan fler, 3 eller 4 och då sprids rösterna.

Förstår din tanke och jag köper den. Men i BBs begynnelse så röstade vi väl alltid UT folk?
2021-04-28, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Nja, Amilia hade väl inte så värst stort stöd. Jag gillade henne och kände mig rätt ensam om det oavsett forum.

Amilia var ju ingen favorit men hon hade stöd och var lätt mer omtyckt än Martin men Amilia hade nog mer hatare än älskare. Emelie och Nardos är ju typ de mest älskade och hatade deltagarna i år.
2021-04-28, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Amilia var ju ingen favorit men hon hade stöd och var lätt mer omtyckt än Martin men Amilia hade nog mer hatare än älskare. Emelie och Nardos är ju typ de mest älskade och hatade deltagarna i år.
Tack var detta jag försökte få fram i tidigare inlägg till sejja
2021-04-28, 00:35
Medlem
Citat:
Problemet är att om just någon av dessa fyra skulle sitta mot någon annan så passar alla på att rösta ut dom starka. Dvs skulle Tanja sitta mot exempelvis Pedram skulle Simons fans, Nardos fans och Emelies fans se till att rösta ut henne och de är väldigt många och säkert fler tillsammans än 50% som behövs. Därför gör inte BB det misstaget att bara rösta på två utan fler, 3 eller 4 och då sprids rösterna.

Det finns ingen chans att Tanja åker på en omröstning. Grejen med Tanja är att hon har ju verkligen lyckats. Hon är inte hatad alls, endast älskad. Nardos, Emelie och Simon är ju väldigt älskade men även mycket hatade och de alla har sina forum. T ex Nardos har ju hela hennes fanbase på Tiktok och insta. Emelie har hela facebook och majoriteten av flashback älskar simon. Tanja är omtyckt överallt
2021-04-28, 00:36
Medlem
Citat:

Japp! Exakt därför att rösta ut blir väldigt mer spännande.
2021-04-28, 00:38
Medlem
Citat:
Det finns ingen chans att Tanja åker på en omröstning. Grejen med Tanja är att hon har ju verkligen lyckats. Hon är inte hatad alls, endast älskad. Nardos, Emelie och Simon är ju väldigt älskade men även mycket hatade och de alla har sina forum. T ex Nardos har ju hela hennes fanbase på Tiktok och insta. Emelie har hela facebook och majoriteten av flashback älskar simon. Tanja är omtyckt överallt

+1 på detta. Du skriver allt jag tänker i detta. Tanja skulle inte förlora i en "vem vill du rösta ut"
2021-04-28, 00:38
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Förstår din tanke och jag köper den. Men i BBs begynnelse så röstade vi väl alltid UT folk?
Javisst. Man röstade alltid ut förr i tiden.
Just det här året har något speciellt dykt upp. Sociala medier har gjort sitt intåg i omröstningar. Det fanns redan lite sedan förra året, men har det blivit extremt. Folk som inte ens tittar på BB börjar rösta på sin favorit. Till nästa år kommer det helt avgöras då en stark influencer kommer att påverka helt. Om de inte gör något åt det från produktionen. Jag tycker exempelvis, som jag tidigare skrev, att en abonnent som betalar fullt pris för liven skall ha större möjligheter att påverka. Exempelvis med att en röst från en betalande räknas som 50 röster mot den som har gratisabonnemang. Eller något liknande.
2021-04-28, 00:39
Medlem
nä vad taskiga de är med ljudeffekterna...
2021-04-28, 00:40
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Just det här året har något speciellt dykt upp. Sociala medier har gjort sitt intåg i omröstningar. Det fanns redan lite sedan förra året, men har det blivit extremt. Folk som inte ens tittar på BB börjar rösta på sin favorit. Till nästa år kommer det helt avgöras då en stark influencer kommer att påverka helt. Om de inte gör något åt det från produktionen. Jag tycker exempelvis, som jag tidigare skrev, att en abonnent som betalar fullt pris för liven skall ha större möjligheter att påverka. Exempelvis med att en röst från en betalande räknas som 50 röster mot den som har gratisabonnemang. Eller något liknande.

Det är Adrians fel och ingen annans.
2021-04-28, 00:40
Medlem
Citat:

En som ser live borde ge två röster av ett klick? Medan tv4play ger ett? Eller tänker jag fel? Isf skulle Emelie tappa enormt mycket röster
2021-04-28, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det är Adrians fel och ingen annans.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här