2021-04-28, 00:22
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missen24
Hon har inte gråtit tanja hon som pratade för hon undrade om igår

Kolla själv. Tv4 play appen.
Börjar med att hon gråter i rökrutan och Dompa säger att hon borde prata med Adrian och vara ärlig.

För Adrian säger att han vill ta det lugnt och då säger hon att hon vill det också men egentligen vill hon inte det.

Hon ligger i gymmet och jag tror att det är Emelie som ligger och håller om henne.
2021-04-28, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Det är därför de inte har enkel majoritet i omröstningar. Då hade Nardos, Tanja, Emelie och Simon rykt direkt.

Beror ju lite på vem de sitter emot också? Alla de 4 du skrev är favoriter just nu. Men skulle just de fyra sitta mot varandra så Tror jag det inte är någon match.
2021-04-28, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Det tror jag med. Samma sak som förra året. De har stöd när det gäller att rädda men när vi får rösta ut så är de otroligt svaga. Var det inte så Amilia åkte? På "vem vill du rösta ut?"

Jo exakt och hon satt ju mot Martin också som typ hade samma fanbase som Dennis (alltså otrolig svag fanbasd)
Medlem
Adrian, killen noll fantasi.

Lyssnar nu på hans saga
Känns så krystat..

Nej, Pedram har bättre sagor o mer berättar-inlevelser

Märkte Adrian hhelst inte ville berätta, nr tanja va på Han ville försöka glömma började hålla på med annat ...

wow, den här sagan är så.....spännande...
Medlem
AHAHAHAHAH Simons onda skratt till Adrian när han sa att att Simpa och Madde var föräldrar i hans saga. Simon är sådan jävla kung, fan vad säsongen hade varit piss utan honom
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Det var igår! Idag har hon haft the time of her life med sköna Tanja och Simon

Det låter bra!
Jo jag trodde att det från appen var gårdagens händelser.

Då har jag något att se fram emot imorgon kväll
2021-04-28, 00:26
Medlem
Påminner inte denna nyhet lite om Mergims och Pedrams beteende?

En kosovoalbansk man som vid sidan om att ägna sig åt brott i landet även har kontrollerat sin flickväns liv enligt muslimska regler kunde inte acceptera när hon till slut bestämde sig för att lämna honom. Mannen meddelade att han skulle mörda hennes far ”som en hund”. I samband med att kvinnan besökte deras gemensamma lägenhet för att hämta sina tillhörigheter gick mannen till macheteattack mot hennes far och släkting som körde henne. Nu döms mannen för brottet – men får stanna kvar i Sverige eftersom åklagaren aldrig yrkade på utvisning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Det låter bra!
Jo jag trodde att det från appen var gårdagens händelser.

Då har jag något att se fram emot imorgon kväll

Oh ja
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Jo exakt och hon satt ju mot Martin också som typ hade samma fanbase som Dennis (alltså otrolig svag fanbasd)

Då minns jag rätt , tack. Då var agget (är det ens ett ord??) större mot Amilia än Martin och det åkte hon på. Detsamma kommer ske i år om vi får börja rösta på vem vi vill ha ut.
2021-04-28, 00:27
Medlem
Citat:
Det tror jag med. Samma sak som förra året. De har stöd när det gäller att rädda men när vi får rösta ut så är de otroligt svaga. Var det inte så Amilia åkte? På "vem vill du rösta ut?"

Nja, Amilia hade väl inte så värst stort stöd. Jag gillade henne och kände mig rätt ensam om det oavsett forum.
2021-04-28, 00:28
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Beror ju lite på vem de sitter emot också? Alla de 4 du skrev är favoriter just nu. Men skulle just de fyra sitta mot varandra så Tror jag det inte är någon match.
Problemet är att om just någon av dessa fyra skulle sitta mot någon annan så passar alla på att rösta ut dom starka. Dvs skulle Tanja sitta mot exempelvis Pedram skulle Simons fans, Nardos fans och Emelies fans se till att rösta ut henne och de är väldigt många och säkert fler tillsammans än 50% som behövs. Därför gör inte BB det misstaget att bara rösta på två utan fler, 3 eller 4 och då sprids rösterna.
2021-04-28, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Nja, Amilia hade väl inte så värst stort stöd. Jag gillade henne och kände mig rätt ensam om det oavsett forum.

Tror kanske det kändes som att hon hade det, eller så minns jag fel. Men om det är som kalleballe23 skrev, att hon satt mot Martin som inte hade stort stöd, så föll hon på att röstningen var "vem vill du rösta ut"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in