2021-04-27, 18:56
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Han kommer stå bakom de andra och klaga på hur dåligt de diskar.
😂😂
Medlem
Ghandis avatar
Dom ska INTE va i huset !
Rasten ska väl ändå tas på utegården som förra året?!
Nu är dom i huset som vanligt vad är då meningen med uppdelningen o uppdragsrummet till lilla BB ??

Åter ett bevis på att BB inte kan producera ett ordentligt big brother
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
AD är oerhört osolidarisk och osympatisk i många viktiga alldagliga situtationer, tänker bara på sig själv och de här sidorna kan han inte dölja för han är så inne i sitt älskade Jag. Han utövar stenhård självkontroll när det gäller att höja sig själv inför de andra, det han säger och gör men sen tappar han kontrollen helt där han agerar på sina egna behov. Så det är ingen bra korrelation med det han säger och det han gör!

Ja, det är ingen drömkille direkt, tjejer vill inte ha en slashas förutom blåsta Madde då.🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian FÅR inte vinna immunitet denna vecka.. Simon eller Tanja vore absolut bäst om de vann.
Simon kanske lägger 3p på Adrian om han får möjlighet.
Bäst vinner väl tävlingarna inte att manipulera med där för att ändra resultatet.
2021-04-27, 18:57
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Han verkar helt krossade över att blivit vald till barnen och sen inte vunnit tävlingen nu.
Skönt att se. Han kommer säkert börja bete sig ännu värre.

Precis och det måste till såna här grejer för att vi ska få se vad för skit som pyser ut i olika situationer och hur de hanterar dessa! Lite för snälla regler dock.
Medlem
Ghandis avatar
Det tog tid, men brev nu.-..får se om BB tar tag i det
Medlem
tror tanja kommer kunna ha sin första normala konversation på mycket länge ikväll utan juddan cartman
hahahhahahhahahhhhaahahhhhahahhhhahah efter sig
2021-04-27, 18:58
Medlem
Ghandis avatar
Oj BB agerade....inte snabbt men ändå.... oj oj oj oj
2021-04-27, 18:58
Medlem
Citat:
Adrian FÅR inte vinna immunitet denna vecka.. Simon eller Tanja vore absolut bäst om de vann.

Tyvärr kommer han bli immun pga det röstades ja till immunitetstävlingar. Klar han kommer vinna..
2021-04-27, 19:00
Medlem
Citat:

Emelie är den enda tänkbara förutom Simon som skulle lägga sina poäng på Adrian, men tror inte det skulle bli mer än 1 poäng från henne isåfall. Tror inte Simon heller lägger sin högsta siffra på AD och då räcker inte poängen till ändå tippar jag på.
2021-04-27, 19:02
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Tyvärr kommer han bli immun pga det röstades ja till immunitetstävlingar. Klar han kommer vinna..

Ja han kommer kötta till max för han VET att hans enda chans att vara kvar i huset är att vinna de där tävlingarna. Han måste ju fatta själv hur j-a tråkig han är hoppas jag..

Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Emelie är den enda tänkbara förutom Simon som skulle lägga sina poäng på Adrian, men tror inte det skulle bli mer än 1 poäng från henne isåfall. Tror inte Simon heller lägger sin högsta siffra på AD och då räcker inte poängen till ändå tippar jag på.

Jo men jag tror att Simon skulle kunna lägga antingen 3p Adrian och 1p Dennis eller 2-2. Adrian är den han står längst ifrån därinne vad jag tror.

Jag tror att även Joel skulle kunna ge poäng till Adrian pga att han sänker Madde och är lat.
2021-04-27, 19:03
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Adrian hade nog tagit mer än 31 nypor om han inte spelade offer och var sur

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in