2021-04-28, 00:41
Medlem
Avslappnande godnattsagan blev något helt annat med ljudeffekter
2021-04-28, 00:41
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Det finns ingen chans att Tanja åker på en omröstning. Grejen med Tanja är att hon har ju verkligen lyckats. Hon är inte hatad alls, endast älskad. Nardos, Emelie och Simon är ju väldigt älskade men även mycket hatade och de alla har sina forum. T ex Nardos har ju hela hennes fanbase på Tiktok och insta. Emelie har hela facebook och majoriteten av flashback älskar simon. Tanja är omtyckt överallt

Jag tror inte något av Nardos, Simons eller Emelies fans skulle rösta på Tanja och så många tittare har inte BB.
2021-04-28, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Javisst. Man röstade alltid ut förr i tiden.
Just det här året har något speciellt dykt upp. Sociala medier har gjort sitt intåg i omröstningar. Det fanns redan lite sedan förra året, men har det blivit extremt. Folk som inte ens tittar på BB börjar rösta på sin favorit. Till nästa år kommer det helt avgöras då en stark influencer kommer att påverka helt. Om de inte gör något åt det från produktionen. Jag tycker exempelvis, som jag tidigare skrev, att en abonnent som betalar fullt pris för liven skall ha större möjligheter att påverka. Exempelvis med att en röst från en betalande räknas som 50 röster mot den som har gratisabonnemang. Eller något liknande.

Du kanske har helt rätt men tror du folk som inte kollar bb går in och röstar när influmecers lägger upp? Asså hade jag inte vetat vad bb är och en influncer lögger upp hade jag bara klickat förbi. Hur kan man vara så hjärndöd och rädda en person i ett program som man inte ens kollar på?? Till nästa säsong borde bara Cmore få rösta
2021-04-28, 00:42
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det är Adrians fel och ingen annans.
Give me five!
2021-04-28, 00:48
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Du kanske har helt rätt men tror du folk som inte kollar bb går in och röstar när influmecers lägger upp? Asså hade jag inte vetat vad bb är och en influncer lögger upp hade jag bara klickat förbi. Hur kan man vara så hjärndöd och rädda en person i ett program som man inte ens kollar på?? Till nästa säsong borde bara Cmore få rösta
En populär Influenser har sitt levebröd från sociala medier. För en reklamköpare är det intressantare att köpa en plats hos en Influenser. Åtminstone under den tiden som personen är poppis. De "säljer" produkter via sina medier och har trogna följare. Många av dessa följare är så trogna så att de även kan följa en uppmaning på att lägga en röst som på att köpa produkten de visar i influencerns medier.
Senast redigerad av GangBangTanja 2021-04-28 kl. 00:53.
2021-04-28, 00:49
Medlem
Citat:

Tyvärr tror jag folk går in och röstar pga en influencer skriver. Men! I det stora hela betyder det inget. Emelie har på senaste tid legat i topp på bra grejer men hamnade även i topp på att bli barn. Dvs.... det betyder inte ett skit vad folk försöker få följare att rösta. Ogillar tittarna en person kommer det att synas förr eller senare
2021-04-28, 00:50
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Tyvärr tror jag folk går in och röstar pga en influencer skriver. Men! I det stora hela betyder det inget. Emelie har på senaste tid legat i topp på bra grejer men hamnade även i topp på att bli barn. Dvs.... det betyder inte ett skit vad folk försöker få följare att rösta. Ogillar tittarna en person kommer det att synas förr eller senare
Javisst. Det är ett bevis på att i en enkel majoritet så skulle resultatet se annorlunda ut mot vad vi tror och tycker.
2021-04-28, 00:54
Medlem
Citat:
Javisst. Det är ett bevis på att i en enkel majoritet så skulle resultatet se annorlunda ut mot vad vi tror och tycker.

Japp. Den enda som står emot både gott och ont är rätt och slätt Tanja. Hon tar detta oavsett, och helt rätt just nu.
2021-04-28, 00:56
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Japp. Den enda som står emot både gott och ont är rätt och slätt Tanja. Hon tar detta oavsett, och helt rätt just nu.
Det är inte säkert alls. Jag tror att Simons fans eller Nardos fans skulle resonera på samma sätt.
2021-04-28, 00:58
Medlem
Citat:
Det är inte säkert alls. Jag tror att Simons fans eller Nardos fans skulle resonera på samma sätt.

Absolut men i slutändan handlar det om antal röster, oavsett följare eller influenssupport
2021-04-28, 01:00
Medlem
Citat:

Jag hoppas de fortsätter med att endast rädda. Vill it att Nardos åker än. Hon får ptminstone komma till Finalveckan
2021-04-28, 01:01
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Absolut men i slutändan handlar det om antal röster, oavsett följare eller influenssupport
Naturligtvis. Men det finns individer som röstar helt annorlunda än vad du och jag tror och tycker.
Vi får helt enkelt vänta och se.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in