2021-04-27, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Stämmer, det är helt enkelt samma som Big Brother. Man har utvecklat alla såpor att gå åt det skithållet. Tom Mästarnas Mästare och Superstars, där tävlingarna verkar vara sekundära och även de som åker ut skall kunna kämpa sig tillbaka

Hade Robinson handlat om överlevnad och individuella tävlingar helt utan pakter, samt Farmen handlat om att bäst lära sig sköta en farm, helt utan paketet, så hade jag verkligen älskat programmen.
Då rekommenderar jag Ensam i Vildmarken på Discovery+ och Hjälp, vi har köpt en bondgård! på SVTPlay. The Island med Bear Grylls är ett annat alternativ om du vill se Robinson utan utröstning.
2021-04-27, 20:35
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

Ja - kan bara hålla med dig och jag minns incidenten du nämner
2021-04-27, 20:36
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
gränslandet 6

Nej du -jag tror mer att Peter's (peterzeipen) inlägg är mer trovärdigt. Mat is da shit vettu ...
2021-04-27, 20:37
Medlem
Marsovs avatar
Får de någon basföda på daglig basis? Vad? I vilken mängd? De lever väl inte på blåbär liksom?
2021-04-27, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xbo89
Precis. Det eryktas ju att 2 deltagare diskas för fusk och matintag.
Matintag? Det visste jag inte. Känns som det kan ha med maktens boning att göra annars..
2021-04-27, 20:39
Medlem
Bara jag som tycker det ser ut som dom filmat junkön massa gånger i flygfoton? Som att dom får det att se ut som att nått läger egentligen ligger där för att dom inte kan zooma ut så långt pga alla hus på seskis.
2021-04-27, 20:39
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsov
Får de någon basföda på daglig basis? Vad? I vilken mängd? De lever väl inte på blåbär liksom?

Vet inte om du verkar insatt i Robinson riktigt - mat är hårdvara i tävlingen
2021-04-27, 20:41
Medlem
Marsovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Vet inte om du verkar insatt i Robinson riktigt - mat är hårdvara i tävlingen

Visserligen. Fick de ingen mat - förutom kokosnötter - på Fiji? Om de bara äter blåbär så lär de varit bra mycket slitnare än vad de är efter en vecka eller 2.
2021-04-27, 20:42
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
Har Joanna munhepes? Transan blir värre och värre för varje avsnitt. Hur kan hon förresten se så sminkad ut hela tiden?

Hur en kvinna kan se sminkad ut - utan smink: man kan ha ögonfransförlängning och färgat ögonbryn och fransar, man kan ha tatuerat sina ögonbryn och eyeliner. INNAN man åker på ett äventyr som Robinson.
2021-04-27, 20:46
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Visserligen. Fick de ingen mat - förutom kokosnötter - på Fiji? Om de bara äter blåbär så lär de varit bra mycket slitnare än vad de är efter en vecka eller 2.

De äter gröt (fått havregryn/korn) och svamp och blåbär och vinner ibland en kastrull med potatis och ibland får de i pris mjöl, olja etc.

Kollar du ens avsnitten???
2021-04-27, 20:47
Medlem
imrichbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av copybird
Wilma ser ut som en Alpacka. Jävlar vad konstig hals hon har. Eller är skallen så jävla liten. Kolla på det när hon intervjuas.

Hur hon ser ut skiter jag fullständigt i.....däremot säger hon egengklien(!!!!!)
2021-04-27, 20:48
Bannlyst
Citat:

I tidigare säsonger har de ju fått ris vad jag vet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in