2021-04-27, 10:06
Medlem
Robbadobbs avatar
Jag har tagit heroin förr, för ca 10-15 år sedan. Så jag minns inte så mycket av det eller dosering.
Nu beställde jag ett gram vitt/beige heroin från fs som skulle vara höggradigt.
Jag blir mysig på 200 mg tradolan eller tex 20 mg oxy.
Mysig är också bara vad jag vill bli och undrar över dosering. Vill absolut inte sitta och nodda, vill kunna sitta och spela dator och såna grejjer.
Känns ju som att 10 mg nasalt till att börja med är en bra idé eller är det att fega.
Jag har ju ingen våg eller så, så det blir till att höfta.
Hur länge sitter ruset i skulle ni säga? Sover man bra och blir utvilad och man lägger sej efter att ruset lagt sej?
Citera
2021-04-27, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Jag har tagit heroin förr, för ca 10-15 år sedan. Så jag minns inte så mycket av det eller dosering.
Nu beställde jag ett gram vitt/beige heroin från fs som skulle vara höggradigt.
Jag blir mysig på 200 mg tradolan eller tex 20 mg oxy.
Mysig är också bara vad jag vill bli och undrar över dosering. Vill absolut inte sitta och nodda, vill kunna sitta och spela dator och såna grejjer.
Känns ju som att 10 mg nasalt till att börja med är en bra idé eller är det att fega.
Jag har ju ingen våg eller så, så det blir till att höfta.
Hur länge sitter ruset i skulle ni säga? Sover man bra och blir utvilad och man lägger sej efter att ruset lagt sej?

10mg av svenskt horse kommer du inte långt på så mycket kan jag säga
Citera
2021-04-28, 05:05
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghettojesus
10mg av svenskt horse kommer du inte långt på så mycket kan jag säga

Jag har ju låg tolerans och så och om det det är så bra som dom skriver så kanske.
Jag vill ju inte heller sitta och nodda.
Tänker inte vara en kärring heller.
Försöker mäta upp 25 mg.
Hur snabbt påslag snackar vi vid nasalt bruk? 10-15 minuter eller?

Jag försökte boka av ordern för att köpa tramadol istället för att slippa krångla men nu är det försent så lär ju köra 😎
Citera
2021-04-28, 11:46
Medlem
Citat:
Jag har ju låg tolerans och så och om det det är så bra som dom skriver så kanske.
Jag vill ju inte heller sitta och nodda.
Tänker inte vara en kärring heller.
Försöker mäta upp 25 mg.
Hur snabbt påslag snackar vi vid nasalt bruk? 10-15 minuter eller?

Jag försökte boka av ordern för att köpa tramadol istället för att slippa krångla men nu är det försent så lär ju köra 😎

Nu är jag fullfjädrad heroinist som smäller 0.5g rakt upp i venen, men Sverige kvalitet ligger på mellan 10-25%, och då är 25% ytterst ovanligt så räkna med runt 15% renhetsgrad, och på flugsvamp överhypar alla sin produkt, dom gånger jag testat grejer därifrån har det enbart hållit gatustandard trots att de ska vara dunderdunder, helt ärligt så skulle jag räkna med att ta närmare 100mg och börja därifrån. Det är absolut ingen överdos, men vill du vara helt säkert börja med 50mg men du lär bli besviken
Citera
2021-04-28, 13:08
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Nu är jag fullfjädrad heroinist som smäller 0.5g rakt upp i venen, men Sverige kvalitet ligger på mellan 10-25%, och då är 25% ytterst ovanligt så räkna med runt 15% renhetsgrad, och på flugsvamp överhypar alla sin produkt, dom gånger jag testat grejer därifrån har det enbart hållit gatustandard trots att de ska vara dunderdunder, helt ärligt så skulle jag räkna med att ta närmare 100mg och börja därifrån. Det är absolut ingen överdos, men vill du vara helt säkert börja med 50mg men du lär bli besviken

Ok. Kör 50 mg direkt. Kan ju alltid fylla på 😎
Citera
2021-04-29, 12:35
Medlem
Hur kan jag göra för att inte nodda eller somna på h? Blir allid extremt trlött men vill kunna jobba, vara kreativ etc
Citera
2021-04-29, 13:07
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ok. Kör 50 mg direkt. Kan ju alltid fylla på 😎
Låter som en vettig startdos om du är opiatnaiv.
Hur ska du ta det?
Citera
2021-04-29, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deaconblue7
Hur kan jag göra för att inte nodda eller somna på h? Blir allid extremt trlött men vill kunna jobba, vara kreativ etc

Ge fan i att sitta ner. Blunda inte. Ta mindre dos
Citera
2021-04-29, 17:34
Medlem
Jag har varit ren från heroin nu i 10 dagar med hjälp av 5-6g röd kratom per kväll (7 kvällar på kratom) men imorgon tänkte jag snorta lite heroin igen. Tror ni jag har fått ner toleransen under dom här 10 dagarna? Jag snortade ungefär 50-80mg per kväll under 6 månaders tid innan det här uppehållet, tog större doser i början av mitt ”brukande” men trappade ner rejält dom sista 3 månaderna.
Citera
2021-04-29, 21:49
Medlem
Citat:
Ge fan i att sitta ner. Blunda inte. Ta mindre dos

Så kopiösa mängder koffein, snus, cigaretter etc hjälper alltså inte alls? (Har försökt)
Citera
2021-04-29, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deaconblue7
Så kopiösa mängder koffein, snus, cigaretter etc hjälper alltså inte alls? (Har försökt)
Nikotin och koffein brukar resultera i att jag noddar hårdare, men det kanske bara är jag.
Citera
2021-04-30, 09:47
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Låter som en vettig startdos om du är opiatnaiv.
Hur ska du ta det?
Nasalt. Har fått det nu men inte testat det ännu. Var en vit/beige hård bit. Jag är absolut inte ute efter att nodda bara bli lite skön. Blir man lika speedad som på lägre doser tramadol eller blir man bara seg?
Jag brukar ta en tamol depå 225 mg ibland innan jobbet och blir pepp som fan och jobbar som en hund hela dagen 😎
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in