2021-04-27, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Uppdatering, BB supportergrupp Facebook

Vem är din favorit

Simon 255

Tanja 184

Emelie 147

Nardos 61

Judith 38

Joel 23

Madde 20

Peddo 7

Dennis 7

Adrian 5

satan vad gött det trodde man aldrig att kung simon skulle krossa motståndet
2021-04-27, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Denna vecka hoppas jag Emelie drar ihop ett gäng och nominerar Adrian. Frågan är vilka hon skulle kunna få med sig. Ingen i Grabbarna Grus och inte Nardos eller Joel heller. Knappast heller Tanja. Återstår då Simon och Judith. Drömmen vore ju om hon kunde få Madde att slutligt dumpa honom och samtidigt lägga sin tvåa på honom men det är nog att drömma om lite för mycket.

Var inte så säker på det, Öppnar hon gottebutiken för Dennis så kan han nog tänka om
2021-04-27, 09:05
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicamace
Vill du ge en snabb recap över natten om du orkar?

Tyvärr stängde jag av liven ganska tidigt så jag har också missat natten
2021-04-27, 09:10
Medlem
Citat:
Enbart en teori

Jag avskydde Joel i början och tyckte att han spelade för mycket för kamerorna a la Anty, Amilia o Mergim 2020

Men efter cirka vecka 3 lugnade han ner sig o, syntes knappt, speciellt för kamerorna

Tror helt ärligt att han har haft ett tufft liv och döljer detta med att bry sig om andra och jag vet inte vad. Jag anser inte att det är falskspel, men av dem i huset utöver Tanja har han haft det svårt i livet och speciellt med att komma tillrätta med vem han är.

Jag kan inte tala för alla, men jag kände mig fortfarande tonåraktig när jag var runt 24-25 år gammal och tills dess kunde jag inte vara mig själv. Jag tror Joel är en sån som blir sent mogen. Han vet inte riktigt vem han är själv och tog stor plats i början pga "tonår-strålkastaren är på mig." Men när han insåg att han kan vara sig själv fullt ut i huset tack vare människor som accepterar honom oavsett vad (cred till alla deltagare) , slappnade han av.

Jag tror helt ärligt att Joel är en bra människa som bara behöver hitta sig själv och må bra med sig själv. Det är bara min teori som skrivet

Hittar detta i nattens flöde. Du kommenterar ditt inlägg: "Jävlar vilket fyllesvammel, fattar knappt själv vad jag menar"

Min kommentar blir: Ett mycket insiktsfullt inlägg , tror att du faktiskt är rätt ute i din analys. Om det du skriver är fyllesvammel så rekommenderar jag dig att vara ständigt salongsberusad.
2021-04-27, 09:18
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Pedram fick pisk av Tanja när de skojbråkade.
Haha, hon knövlar ju ihop Peddot som en pappersbit varje gång!
Minns en gång i poolen när hon verkligen visade honom vars skåpet ska stå, ren jävla förnedring.

Girlpower!
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-27 kl. 09:20.
2021-04-27, 09:23
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
satan vad gött det trodde man aldrig att kung simon skulle krossa motståndet
Sen har han Pontus fans Jespers fans steffies fans o även Kattis fans tror även jaqlines .Tess kom han väl med också louse var ju som mowgli o baloo så tror han går till final är stenklart iallafall !
2021-04-27, 09:27
Medlem
Hur kan det inte vara ett Dompa-drev efter bitchslapen på Joel igår? Om Pedram gjort nåt liknande eller om Dompa gjort det på Emelie hade det varit krig med rubriker i AB.

Dubbelmoral? Mm.

Å så funderar jag på att Joel flera ggr sa att Simon smakar salt (och svamp). Har Simpa duschat på sistone?
2021-04-27, 09:27
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Klockan är 05.57 och Joel går ner i poolen och säger att han vill berätta något för alla som tittar,
Han säger att han mått dåligt och längtar efter sin familj och vänner. Därför vill han inte vara kvar, Och vips så bryts det...

Dompa och Judith ligger inte kvar på sina platser i sängarna. Hittar inte var de sover.

Edit: Judith har gått och lagt sig brevid Simon.

Något är riktigt galet där! Han behöver lyftas ur programmet! Vad gör han ens uppe den tiden? Nej, det skaver alldeles för mycket.
2021-04-27, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Precis allt ska hänga på Madde och om AD satt på muggen och lyssnade så får han ta steget och fråga Madde vad som menades med det som sades? Joel är ett klantarsel och taktlös och är inte rätt person att berätta något djupare för. Bara att säga JA eller NEJ kan kännas som man har sagt för mycket!

Så Adrian tjuvlyssnade inatt och fick på den vägen bekräftat att Madde var ledsen pga han? Fick han veta mer varför?

VARFÖR går han själv inte till henne och frågar? Direkt han såg att hon var ledsen klädde han på sig och flydde till utegården. Och VARFÖR grinar Madde till fyra-fem olika personer om detta istället för att gå till Adrian och säga som hon tycker?
2021-04-27, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Hur kan det inte vara ett Dompa-drev efter bitchslapen på Joel igår? Om Pedram gjort nåt liknande eller om Dompa gjort det på Emelie hade det varit krig med rubriker i AB.

Dubbelmoral? Mm.

Å så funderar jag på att Joel flera ggr sa att Simon smakar salt (och svamp). Har Simpa duschat på sistone?

Vad har duschen med munnen o göra? Eller duschar du munnen också? Vilket tvål?
2021-04-27, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, nej förvåningen lät mer riktad till att Madde röstat på honom men never mind, det lär visa sig.

Undrar hur många tumme upp-frågor det blir till Dompelie inatt..
Gräddpytt så vidrigt!

Citat:
Uppdatering, BB supportergrupp Facebook

Vem är din favorit

Simon 255

Tanja 184

Emelie 147

Nardos 61

Judith 38

Joel 23

Madde 20

Peddo 7

Dennis 7

Adrian 5

Jag förstår inte varför Tanja är så populär. Jag tycker hon är motbjudande med sitt vulgära språk och sin vedervärdiga dialekt. I direktsändningen igår kläckte hon ur sig ett av sina vulgära uttryck som endast grottmänniskor använder.
2021-04-27, 09:40
Medlem
Haha, är det ingen som har bilder ifrån i morse när Joel simmade i poolen, ville lämna och pratade om blåvalssnoppar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in