2021-04-27, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja det är betydligt sämre än förra året och då var den säsongen också skit. Tacka vet jag när Gry och Adam hade detta. Jag sörjer och önskar man kunde gå tillbaka ett par år!

Gry och Adam ❤️❤️❤️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Reaktionsmonstret borde läxa upp dem istället och förmedla vad vi tittare känner.
ännu bättre en timme med kunskapsfågeln som rostar dem hade varit roligt
Medlem
Nu sitter peddot och får deppsykos, för att han inte får cocopops....
Medlem
Den som vinner en miljon har ju inte behövt göra ett skit som är jobbigt för att få de pengarna.

Nu vet vi att denna vecka kommer vara slapp utav helvete. Vilka veckor tror vi kommer sen innan finalveckan (som absolut inte kommer vara annat än lyx)?

Förmodligen skräckveckan, en vecka där anhöriga kommer in bakom en vägg... ja det var väl det. Grattis produktionen, ni var sämst i år igen.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag såg Adrian och Nardos smyga ut precis när de kommit in i lilla BB. Adrian kom in med ett sexpack öl som han ställde på en av de små stolarna vid runda bordet.

Ja det var ju ölen som var Dennis personliga sak som han fick av bb. AD och nardos gömde dom innan dom gick in i lilla BB. Dennis skulle ju ha med dom in i lilla BB, så det var inget dom smugglade med som dom inte fick ta med in dit.
2021-04-27, 15:38
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Med tanke på hur regler tänjs detta år har det varit alldeles för få autonomineringar! Adrian tänkte t ex smuggla med sig en filt också men fick bara en tillsägelse. Nu har de ju tydligen smugglat med sig fler saker. Borde vara autonominering men så länge den fega produktionen inte ger några straff så fortsätter ju VISSA att utnyttja det!

Helt klart! Är de rädda för myteri eller vad? Skulle vara intressant att se hur deras kontrakt ser ut.

Om de nu ska vara G-men varför får de inte tydliga instruktioner? Nu lallar de runt som föräldrar
Medlem
Mouchinos avatar
BB kan lägga ner och låta tittarna rösta fram vinnaren nu, istället för att håva in pengar från tittarna genom den här skiten. Det är inte deltagarnas fel utan produktionen sköter detta pissdåligt och har noll koll så här långt in i säsongen på vad tittarna vill ha..
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Jag såg Adrian och Nardos smyga ut precis när de kommit in i lilla BB. Adrian kom in med ett sexpack öl som han ställde på en av de små stolarna vid runda bordet.

Citat:
Ursprungligen postat av borrje61
Instämmer! BB har tydliga prioriteringar om vilka som ska straffas/belönas. Så jävla uselt!😡

Adrian måste fan vara anställd av tv4... Får alla privilegier, kommer undan med allt. Är tråkigare än torkande färg. Plus Nardos då.. Som heller aldrig får en enda nackdel.
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hoppas reaktionsmonstret ger AdrianBot2021 en lavett från helvetet, drar av honom mössan och sedan tvingar ut honom ur huset. Då har monstret verkligen förmedlat vad vi tittare tycker om fanskapet
Jag tycker att monstret ska klä på honom tajta badbyxor och slänga han i poolen.
2021-04-27, 15:40
Medlem
När man kommer hem och kollar liven så förväntade jag mig att det skulle bli ett kul tema men än en gång STOR jäkla besvikelse...Kan någon byta ut denna värdelösa produktion?
De verkar ju misslyckas med allt de gör, jag skakar bara på huvudet för detta var ju som upplagt för att det skulle bli kul men produktionen failade ännu en gång. Ska man ge upp BB för i år, är det ens värt att fortsätta kolla när produktionen behandlar oss så här?
2021-04-27, 15:40
Medlem
embargos avatar
Tanja frågar det vi alla undrar: ”skulle det inte vara en tuff start på veckan?”
2021-04-27, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja det var ju ölen som var Dennis personliga sak som han fick av bb. AD och nardos gömde dom innan dom gick in i lilla BB. Dennis skulle ju ha med dom in i lilla BB, så det var inget dom smugglade med som dom inte fick ta med in dit.

Vet inte vad Nardos hade med men hon smög också ut. Å vad har Adrian och Nardos att göra med Dennis öl? Vad tog han in i stället? Både Adrian och Nardos gör allt för att skaffa sig fördelar och ingen av dem bekymrar sig om det slår negativt mot andra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in