Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Vet inte men jag blir inte klok på Joel för det känns som att det inte är helt äkta med honom. Han verkar också vara mycket för kamerorna och ska hålla på med showtime och grejer. Vet inte, det är något som inte stämmer för man märker att han har något mörkt över sig också. Han är dubbel!
Enbart en teori
Jag avskydde Joel i början och tyckte att han spelade för mycket för kamerorna a la Anty, Amilia o Mergim 2020
Men efter cirka vecka 3 lugnade han ner sig o, syntes knappt, speciellt för kamerorna
Tror helt ärligt att han har haft ett tufft liv och döljer detta med att bry sig om andra och jag vet inte vad. Jag anser inte att det är falskspel, men av dem i huset utöver Tanja har han haft det svårt i livet och speciellt med att komma tillrätta med vem han är.
Jag kan inte tala för alla, men jag kände mig fortfarande tonåraktig när jag var runt 24-25 år gammal och tills dess kunde jag inte vara mig själv. Jag tror Joel är en sån som blir sent mogen. Han vet inte riktigt vem han är själv och tog stor plats i början pga "tonår-strålkastaren är på mig." Men när han insåg att han kan vara sig själv fullt ut i huset tack vare människor som accepterar honom oavsett vad (cred till alla deltagare) , slappnade han av.
Jag tror helt ärligt att Joel är en bra människa som bara behöver hitta sig själv och må bra med sig själv. Det är bara min teori som skrivet