2021-04-25, 21:59
Medlem
Vem ska Olivia ty sig till nu? Hon glider på ett bananskal, men verkar bemästra det sociala spelet. Roligt att hon trodde att hon skulle få immuniteten.

Men tji fick hon.
2021-04-25, 22:04
Bannlyst
Hur kommer Alex och Elias gå ihop i gränslandet? Kommer Elias och Transan pakta?
2021-04-25, 22:05
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varför är gränslandet inte längre hemligt för dom på ön

När lagen delades upp med Lagkaptener så fick ju Anna och Wilma plus T-S gå till Gränslandet = det sa Anders högt och tydligt så att alla hörde. Då fattar de ju att Gränslandet finns över huvudtaget. MEN de vet inte om att Alex är där - för då var det en hemlighet för alla.
2021-04-25, 22:07
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
Hur kommer Alex och Elias gå ihop i gränslandet? Kommer Elias och Transan pakta?

Förhoppningsvis går dom ihop och försöker att köra ut Kim Jon The Tranny. Men gissar på hen överlever det mesta.

Det bästa idag var att hon som svor så mycket åkte ut. Hon sög.
2021-04-25, 22:14
Avslutad
Går det att se gränslandet för dagens avsnitt någonstans? Hittar det inte på cmore/tv4play?

Mvh,
2021-04-25, 22:21
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomkossan
Går det att se gränslandet för dagens avsnitt någonstans? Hittar det inte på cmore/tv4play?

Mvh,

Gränslandet som gick på TV4 ikväll (mellan kl 20 -- 21) var ju Gränslandets avsnitt 1 t.o.m 4 som finns på både TV4 Play och CMore. Alltså de avsnitt som har gått i veckan som varit.

Varje vecka sänds Gränslandets avsnitt Må - To på TV4 Play och sedan som ett enda sammandrag på Söndagen på TV4. CMore vet jag inte hur de ska göra framöver ... det har jag inte.
2021-04-25, 22:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Jag är övertygad om att Annica inte åker imorgon. Hela TV4:s sätt att bygga upp stämningen under det senaste avsnittet och reklamen inför morgondagens avsnitt har vi sett förut. Det är alltid samma visa... allt för att avsluta med någon häftig twist som vakna tittare tröttnat på för länge sedan. Vem som helst kan åka, men inte fan blir det Annica (eller William, immun). Så jävla tråkigt TV4!

För övrigt så tycker jag hela trådens intresse svalnat sedan användaren Adonis klev in. Bara massa tramssnack. Ni som svarar honom/henne, kan ni bara sluta? Kommer inget konstruktivt ut av det. Fokusera på vettiga inlägg istället.

Bra jobbat TV4...
2021-04-25, 22:28
Medlem
Bra utgång av dagens avsnitt. Alex (jag menar han som röstades ut) var den jag mest ville ha ut. Hoppas Olivia åker ur härnäst från det laget. Han som satt i badbyxor på stranden och som hade immunitet (William??) verkar bra.

Bra även att tjejerna blev kvar i gränslandet. Hoppas mörkhåriga killen (Elias heter han kanske, callcenter-killen) åker ur snart, för hand ger ett osympatiskt och självgott intryck och det är ingen slump att först lag nord och nu tjejerna i gränslandet fattat tyckte mot honom.

Tova Sophia har gjort det bra hittills och vore enligt mig en värdig vinnare.

Jag hade nog även kunnat hålla på Johanna, om det inte varit för att hon verkar vara en feminist av den sort som kan ogilla män bara för att dom är män.
Senast redigerad av beitos 2021-04-25 kl. 22:30.
2021-04-25, 22:41
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abemad
Säsong 2019 och 2020 ligger ju också på Play. Vilken av de säsongerna är sevärd?

Säsong 2019 hatar jag. 2020 anser jag vara en av de bästa säsongerna någonsin. Och jag har sett alla säsonger av Robinson.
2021-04-25, 22:48
Bannlyst
Kommer det bli Haparanda i sommar igen? Går väl knappast att spela in utomlands i år.
2021-04-25, 22:50
Medlem
Zyxel04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
Säsong 2019 hatar jag. 2020 anser jag vara en av de bästa säsongerna någonsin. Och jag har sett alla säsonger av Robinson.

Säsong 2019 var ganska begränsad i slutändan. Produktionsbolaget gjorde krokben på sig själva genom deras patetiska försök till styrning. De fanns dock några heta profiler.

Säsong 2020 var också lite åt samma håll fast lite bättre än 2019. Problemet då var också att produktionen la sig i för mycket vilket bidrog till att de kändes orättvist.

Jag känner än så länge att säsong 2021 är något vassare faktiskt, avser att det är mer profilstarka kandidater.
2021-04-25, 22:55
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Du tror på fullt allvar att hon beter sig på det viset i verkliga livet? Det tror inte jag för då blir man inte långvarig inom sådana yrken

Nej var har jag sagt att jag tror det? Människan är förfärligt pinsam i Robinson som är ett tv-program vi tittar på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in