2021-04-25, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Alltså - skärpning nu på många håll - spoilertag skall ju användas när vi diskuterar sånt som ännu bara har sänts på TV4-PLAY och inte i marksändning på kvällen! Skulle kunna rapportera flera nu men självsanering - OK? >och det här var sista vädjan<

Sa likadant sist, men då fick folk utbrott. Idioter.
2021-04-25, 21:37
Medlem
twoeggss avatar
2021-04-25, 21:40
Medlem
Crapmagics avatar
Borde inte Rickard ta på sig renkraniumet & pälsen & vördnadsfullt utföra regndansen
2021-04-25, 21:41
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det vet jag inte - för jag känner henne inte personligen; tittar på vad TV visar och även i dokusåpor så visar inte folk sin egentliga personlighet och absolut inte om det är en tävling. Skulle du ha gjort det? Inte jag i varje fall.
Vi ger oss där, jag känner inte heller Anna, kanske hade hon tänkt ut en plan att visa fram en "kort stubin- personlighet" i Robinson.

För övrigt tror jag inte att man kan dölja sin persona under så pass lång tid som detta rör sig om. Visst, i början försöker alla (eller de flesta) att hjälpa till i lägret och så vidare. Men ge det ett par dar så börjar man skönja vissa mönster.

Det är min åsikt.
2021-04-25, 21:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Borde inte Rickard ta på sig renkraniumet & pälsen & vördnadsfullt utföra regndansen

Stå och böla över en ren.
2021-04-25, 21:42
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Men ja vet inte hur man gör upp eld. Hehe
Jobbar på brandkåren åxå .
Å där tände de på en jävla massa! Kanske inte med tändstål, men ändå...👌
2021-04-25, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Schizo? Det är TV-sändningen som är det primära mediet om du missat det, släpps det inte förrän på nätet imorgon?...eller får du in programmet via telepati? imorgon enligt astro-tv-guiden
Äh... Va? Det har väl redan visats, både på TV och på nätet? Vad händer imorgon?
2021-04-25, 21:49
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Vi ger oss där, jag känner inte heller Anna, kanske hade hon tänkt ut en plan att visa fram en "kort stubin- personlighet" i Robinson.

För övrigt tror jag inte att man kan dölja sin persona under så pass lång tid som detta rör sig om. Visst, i början försöker alla (eller de flesta) att hjälpa till i lägret och så vidare. Men ge det ett par dar så börjar man skönja vissa mönster.

Det är min åsikt.

Ja vi har lite olika åsikter - men det är Ok. Jag tror dock hon tog i och skulle spela tuff brud/kärring bara och det var hennes 2:a - eller 3:e dag i Gränslandet, tidigare fick vi bara se några glimtar och korta snuttar av 3 dagar gömda i skogen och sedan en tävling om att bli lagkaptener. När hon väl fick mer filmtid i Gränslandet så tror jag hon var övertaggad och då fixar man det inte. Produktionens casting slog nog lite fel där.

Nu kollar jag Robinson
2021-04-25, 21:51
Avslutad
I nödfall på en öde ö skulle faktiskt Annica fungera att spänna på.
2021-04-25, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abemad
Säsong 2019 och 2020 ligger ju också på Play. Vilken av de säsongerna är sevärd?

Skulle hellre dra igenom gamla säsonger som ligger på YouTube, många som är ruggigt sevärda. Problemet är att det är svårt att titta på dagens produktioner efteråt. De senaste årens är rätt intetsägande, finns knappt några karaktärer eller hatobjekt. Karaktärerna blir i alla fall sällan långvariga.

Rätt många hatobjekt i år, dock.
2021-04-25, 21:56
Medlem
Wads avatar
Haha, Ludvig alltså. Vilken liten horunge. Fast skönt att Elias åkte.
2021-04-25, 21:57
Medlem
Crapmagics avatar
Varför är gränslandet inte längre hemligt för dom på ön

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in