2021-04-24, 07:54
Medlem
Nog för att man ska hålla på med taktiker och pakter. Men Wrenkler mobbade man ut ur hela programmet, det är ju fan inte okej
2021-04-24, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Olivias yrkestitel är ju bara så sjukt kul. VIP-drinkbordsservitris. Snacka om att försöka måla läppstift på en gris. Tjejen är en servitris kort och gott men försöker få det att låta som något exklusivt och märkvärdigt...

Är det bara jag som tycker hon påminner om en yngre version av Suranne Jones?
2021-04-24, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pappersdrake
Nog för att man ska hålla på med taktiker och pakter. Men Wrenkler mobbade man ut ur hela programmet, det är ju fan inte okej
Han åkte väl för att han visste att han ändå skulle bli utröstad antingen före eller efter Alexander? Nu handlade det om mindre än en vecka till nästa öråd då han ändå hade blivit utröstad. Men sin vana trogen ville han gärna skapa lite drama runt sin person.
2021-04-24, 08:40
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Sanningen om ikonen Wrenkler > Hans snack om att han ville hem var taktik och ett sätt att "inte förlora" (jag bad ju om det - jag fick dem o göra mig till lags). Iom att säga att han ville hem fick han laget att rösta på Alex istället (dumt å ödsla krut på någon redan fälld). Sen fortsatte han i samma stil men då satte Anders stopp för honom Betänk när han satt där på stranden å Anders kom å frågade honom hur det var med honom och han svarade: "Ja helst skulle jag vilja sätta mig på en båt och åka hem." Varvid Anders helt frankt sa: "Ja då gör vi så!"

Helst ha ha ha färghållaren trodde sig ha alternativ. Nä teamet hade fått ordentligt nog av att behöva krusa honom och gå med på än det ena och än det andra för å vara honom till lags. Han var ju för tusan den store ja överstore Robinson av aldrig tidigare skådad art - trodde han

Klockren analys, bror. Du är min brorsa fast med annars morsa. Wrenkler spelade känslostörd konstnär typ & han föll med magplask. Hahahaha Arga snickaren genomskådade honom.

Pga detta försvann både Alex & wrenkler från tävling. Gränslandet är keff. Alex kommer inte tillbaka. Tova-Sophia gör comeback.
2021-04-24, 08:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Elias & Tova-Sophia for Win! 💗

Håller med. Dom två gör programmet mer underhållande! Värdiga vinnare
2021-04-24, 09:13
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Okey då vet alla vad du tycker, tänker och fantiserar om Wrenkler som inte är med i Robinson längre. Har du nåt nytt under solen angående Robinson i nutid?
Frågar den gaddade one-liner-Micke efter. Nej inte för tillfället eftersom vi just nu är inne i den sedvanliga veckoslutspausen utav TV4:s sändningar av Robinson 21. Så jag passade på att i samband med den av PeterZiipens arrangerade och nyligen avslutade omröstning om största robinsonpersonlighet all time avge min syn på vinnaren av den, nämligen den här på forumet i särklass mest omhuldade robinsondeltagare om inte all time så åtminstone för denna säsongen hittills - den fylletatuerade Wrenkler.

För ett par inlägg sedan gav jag en spekulation om hur morgondagens avsnitt kommer att gestalta sig vad det gäller örådets utröstning. Alltså resultatet av den och vem det då blir som får dra ner till återvinningscentralen Gränslandet, såtillvida inte personen ifråga mot förmodan skulle vinna immunitet såklart. Ja det är allt så du får ge dig till tåls åtminstone till tidigast söndag natt vid 3-tiden för nytt från mig. Länkar mitt här omnämnda inlägg så slipper du och eventuellt andra intresserade leta bakåt om vad som högst troligt komma skall

Äh....gör det än lättare å klistrar in:
Beträffande vem som kommer att röstas ut från Lag Nord så är jag tämligen säker på att det blir den intet ont anande Elias och det för att de vill få framtida frid i lägret och heller inte fram till örådet öka den oro de nu har.

Folk har tröttnat på honom överlag och Olivia sa ju hon inga känslor har för någon alls och är hur okey som helst med att skicka hem folk. Annica har han dissat som fan så där har han en säker röst på sig och även lagets missnöje med att det var han som drev på om att hon skulle stå över tävlingen. Säkert har han hackat på Annki för att hon sviktade på balansbommen och Ludde har ju sedan länge haft henne som bollplank så det är som dukat för Ludde att släppa giljotinklingan över Elias hals då även lagledare William är mer än trött på Elias allt för höga svansföring.

Luddes val är enkelt då Elias eventuella styrka, som han för övrigt inte på något sätt har visat, heller inte någon längre tid kommer att behövas då lagen snart kommer att sammanslås. De enda muskler Elias har visat är de i käkregionen och i hans kluvna tunga.
2021-04-24, 13:27
Medlem
Buttson69s avatar
Ja Elias är den som får det andra lagets röst. Annikas röst likaså är klar förmodligen Williams med. Är Annki taktiskt smart så ryker Elias. Om han nu inte vinner immunitet.
2021-04-24, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buttson69
Ja Elias är den som får det andra lagets röst. Annikas röst likaså är klar förmodligen Williams med. Är Annki taktiskt smart så ryker Elias. Om han nu inte vinner immunitet.
Hoppas de får reda på att Elias har en svart röst innan de börjar rösta för annars tror jag inte att William tänker lägga sin röst på Elias. Förresten vad är det Elias har i håret som ser ut som vax?
Senast redigerad av Sirap. 2021-04-24 kl. 14:06.
2021-04-24, 15:15
Avslutad
Jag är övertygad om att Annica inte åker imorgon. Hela TV4:s sätt att bygga upp stämningen under det senaste avsnittet och reklamen inför morgondagens avsnitt har vi sett förut. Det är alltid samma visa... allt för att avsluta med någon häftig twist som vakna tittare tröttnat på för länge sedan. Vem som helst kan åka, men inte fan blir det Annica (eller William, immun). Så jävla tråkigt TV4!

För övrigt så tycker jag hela trådens intresse svalnat sedan användaren Adonis klev in. Bara massa tramssnack. Ni som svarar honom/henne, kan ni bara sluta? Kommer inget konstruktivt ut av det. Fokusera på vettiga inlägg istället.
2021-04-24, 16:55
Medlem
maniacmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jmbfb
Alla ser mer och mer undernärda ut i ansiktet förutom Tova-Sophia bara blir mer uppsvullen och söndersminkad för varje avsnitt... eller är det bara min hjärna som förvränger det man inte gillar.
Han kanske missade några östrogen-doser som han skulle tagit. Gissar att dom som byter kön måste dopa sig med hormoner livet ut.

Annars gillar jag att störa mig på Soffan 🙂
2021-04-24, 17:12
Medlem
Är jag den enda som tycker att lag Syd fick åt helskotta för mycket mat i pristävlingen? De fick köttbullar så att det hade räckt till flera dgr. 15 var åt dem och så fanns det mycket kvar.

Hur många dagar är hela tävlingen? Alex verkade vara borta
enligt sin instagram.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-04-24 kl. 17:19.
2021-04-24, 17:23
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Är jag den enda som tycker att lag Syd fick åt helskotta för mycket mat i pristävlingen? De fick köttbullar så att det hade räckt till flera dgr. 15 var åt dem och så fanns det mycket kvar.

Lådan var redan preparerad med mycket mat INNAN tävlingen avgjordes. Laget som vann består av 5 deltagare och Laget som förlorade består av 6 deltagare. Lagens antal deltagare skiljer sig på 1 person bara. Hade du noterat att "det var överdådigt med mat" om det andra laget hade vunnit? Produktionen har väl insett att matpris måste bestå av mer än potatis i all oändlighet - annars åker väl fler in på sjukan och tittarsiffrorna rasar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in