2021-04-25, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Han kanske är hetsätare och går på muggen för att spy? Snubben är ju underlig hela han och det skulle inte förvåna. Han verkar ju säga att han ska gå in och skita ofta. Kanske att han spyr upp intagen och ljuger om det först nämnda? Kan ju också ta mycket tid att skita ut så mycket föda så det är svårt att veta vilket som är rätt. Nånstans måste det ju ta vägen i alla fall.
Det var ju lite samma sak med Jasmine förra året. Åt så sjukt mycket, särskilt på kvällen/natten. Men var smal som ett streck.

BB borde väl säga ifrån om någon spyr upp maten. Nu tar han sig en till boll!!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Jag är så jävla trött på tjatet om hans ibs!! Jag har haft det sen jag var liten så vet hur det känns men allas mage reagerar på så stark mat. Det är fan inte mer synd om Simon, förvarar verkligen inte peddot, skulle aldrig göra det men jävligt trött på ibstjatet. För om det är så jävla synd om Simon för ibs så ska han sluta omedelbart med alkohol för det är typ det värsta för en ibsmage men hör han fan inte klaga när han dricker. Då är det fan inga problem, det finns ju fler saker som påverkar ibs men alkohol är verkligen bland det värsta så då får han förfan sluta med det om det är så jävla synd om han för att han har ibs!!

Det är inte så att alla med ibs inte tål en viss sak. Jag känner två med ibs varav en kan dricka alkohol och den andra får väldigt ont. Detsamma med olika slags mat.

Detta är taget från 1177 om IBS:

"Det finns inget kostråd som hjälper alla eftersom symtomen är olika. Du behöver själv pröva dig fram till vilken mat som du kan äta och vad som fungerar bra för dig.

Fet mat och starka kryddor är exempel på mat som kan ge ökade besvär. Kaffe och alkohol påverkar också funktionen i mag-tarmkanalen och kan göra att du blir sämre. Undvik eller ät och drick mindre mängder om du märker att du får mer symtom av särskild mat eller dryck."

Jag försvarar ingen i deras hanterande av Harakiri och alkohol. Både Simon och pedram fick ont av att käka korven/nötterna. Enda skillnaden jag ser är att pedram tjurade ihop helt och ville inte delta i någonting med dom övriga i huset medan Simon har tagit det lite bättre och ändå varit i soffan med dom andra.
Avslutad
Så jävla skönt gäng dom är nu.

Ut med Mergim imorgon snälla. Rösta kvar Pedram. Jag ber er. Vi orkar inte höra Emelie eller honom en vecka till
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Haha i morse när jag gjorde frukost började jag garva när jag tog fram usten, jag sa ”ust” högt för mig själv. BB framkallar djup- och långtgående förändringar. 😂
Haha, vi är ju inte friska. 😂😂😂
2021-04-25, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag insåg precis att jag har slut på ust. Man skulle nästan kunna tro att Adrian har länsat mitt kylskåp.

DÅ skulle det vara Adrians fel. 😂
2021-04-25, 21:42
Medlem
Flor-Idas avatar
Ingen verkar ha sett/hört om Empas och Dompas nattliga aktivitet.
2021-04-25, 21:43
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
men jag tycker det måste bli svårt att lära sig stava när man uttalar orden fel men det kanske inte fungerar på det sättet.

Det tycker jag också. Undrar detsamma när det gäller de som säger "ejenklien" och "ordenklitt"
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Så jävla skönt gäng dom är nu.

Ut med Mergim imorgon snälla. Rösta kvar Pedram. Jag ber er. Vi orkar inte höra Emelie eller honom en vecka till
100%. Mergim kommer åka i morgon. Tror verkligen det.
Medlem
hahahahah asså Nardos har blivit så jävla Rolig
2021-04-25, 21:44
Medlem
Citat:
Haha, vi är ju inte friska. 😂😂😂

Nope. Inte på en fläck!
2021-04-25, 21:45
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Man börjar ju undra med tanke på mängden gan trycker i sig. Nu är han inne på boll tre. Vi får se hur det slutar, men nu filmar de inte längre fatet så det är svårt att se.
Nu går han all in på fatet. Det ligger kvar hos honom och har inte flyttats runt till övriga på minst 20 min.
2021-04-25, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja det är sadism.. Det håller jag med om. Inte alla klarar av stark mat pga diverse hälsoskäl. Att tvingas äta något som gör att man spyr, blöder och jag vet inte vad är inte roligt att titta på. Inte roligt straff Dompa fick heller med att bara äta ärtsoppa i flera dagar. De är inte direkt bra på idéer på produktionen.

Störde mig också igår på hur de gjorde narr nästan av när Joel mådde dåligt. Började spela någon snyftmusik när han var i poolrummet för att sedan skifta kamerorna och klippa mellan vad han gjort under sin ångestrunda. Tvättat, plockat burkar mm.. Det var som att dom nästan ville göra det till något kul att han bröt ihop.
ja det var fult gjort ....kom det med att han var ledsen i avsnittet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in