2021-04-26, 12:29
Medlem
Övertygad att Adrian tror miljonen redan är hans, om han bara visste att han flyger ut med huvudet före så fort han hänger löst.
2021-04-26, 12:30
Bannlyst
Nardos killar verkar bott utomlands allihopa, Kanada, London, Paris...
Klart det funkar då utan sex, hon behöver ju aldrig träffa dom 👮🏽‍♀️🤷🏻‍♂️
2021-04-26, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
Nardos tar den nog i prutten😃
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapisterna
De köper bara skor till henne för 15 000:-, torrsex genom mobilen?
Medlem
Alltså det finns ingen risk Mergim åker ikväll. Visst han är mest hatad, mest vill ha ut honom. Men röstningen är på sin FAVORIT, så det spelar ingen roll. Mest hatad och dramaskapande betyder också att väldigt många kmr rösta kvar honom bara för det. Förra året visade det tydligt med t.ex Amelia som var hur stark som helst i soffan fast hon var kanske mest hatad av alla tsm med Mergim, men när BB bytte en vecka till vem man skulle rösta ut åkte hon ut direkt, samma lär vara fallet med Mergim. Tyvärr åker Dennis troligen även om jag själv tycker han är rätt skön, helt obrydd och öppen, bidrar till 99% med skön stämning även om han har sidor jag inte gillar.

Enda chansen Mergim åker är om hans hatare röstar på Dennis, men troligen röstar de mesta på Emelie eller Pedram för att dom har gjort stark tv i veckan.
Senast redigerad av norrlandskille88 2021-04-26 kl. 12:38.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Vem ska man rösta på egentligen? Har tänkt Pedram hela tiden (usch) men är mer inne på Dennis nu pga han la två nomineringspoäng på Mergim. Ryker Dennis så är Simon den enda där inne som törs nominera Mergim..

Upptäckte också att han gjort det 👏 så där steg han, men kan inte förlåta att han lät Emelie lägga deras extraröst på Tanja, hans "homegirl", så, så länge han är fast i hennes garn får han nog inte min röst. Joel röstade också på Mergim.
2021-04-26, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Instämmer i varenda ord. Jag drömmer väldigt sällan och det enda jag kan delge andra människor är att säga att jag sovit dålig på grund av mardrömmar. Så fort någon börjar prata om skiten så slutar jag lyssna!

Galoscher heter det Judith! Hur kan ingen veta vad det är?

Jajjemen! Det är en bra mellanväg. Bara säga att man har drömt. Sen om nån e nyfiken på drömmen får de fråga om de nu vill veta vad den handlade om.

Skulle vilja att de gör högskoleprovets ordkunskapsdel eller något. Skulle vara såååå skoj. Synd att skolveckan är över men språk är ju en stor del av livet.
2021-04-26, 12:34
Medlem
Hoppas Mergim och Emelie får gå ut i annexet.
2021-04-26, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Hur mycket tror ni spelbolagen vet? Är ändå rätt tydliga odds?

Tror dom har rätt dålig koll, dom har väl nån tomte som kollar hur mammagruppen röstar.
Sen sätter dom oddsen efter det och sen minskar dom efter hur folk börjar satsa.
I morse hade Mergim 1.80 och Dennis 1.90
Att vinna hela BB så har Mergim 8.00 och Dennis 30.00, då känns oddsen inte logiska.
Även Pedram och Emelie hade samma odds i morse 6.00 på båda.
Emelie slår Pedram 100 av 100.
Synd dom inte har mer spel som förra året, mer h2h spel.
Jag fick 2.40 i odds på att Pedram åker ut före Adrian.
2021-04-26, 12:35
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Helt korrekt.
Att Peddot är kvar, sätter ju mest käppar i hjulen för Emelie.

Allt som är negativt för henne, är pusitivt för mänskligheten.
+1
2021-04-26, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Övertygad att Adrian tror miljonen redan är hans, om han bara visste att han flyger ut med huvudet före så fort han hänger löst.

Längtar till den dagen!
2021-04-26, 12:37
Medlem
Spajdors avatar
Försöker Mössan sätta Nardos i dåligt ljus eller är han bara putt över att hon med tindrande ögon inte uttryckt hur snygg han är? 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in