2021-04-25, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag vet att många vill ha ut Mergim, inklusive mig själv "men" han är inget större hot och han är inte så nära någon egentligen medan Pedram är den egenutnämde familjeherren.

Stämningen kommer att ändras och relationerna sättas på sin spets och åker Pedram imorgon så kommer det bli som att hans fru Judith och syskonen AD och Nardos tappat nallen!

Håller helt med, vill verkligen att Pedram ska åka och dynamiken i gruppen kommer bli lite annorlunda och till det bättre.
2021-04-25, 21:29
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu ger sig Adrian på chokladbollarna. Blir väl 10-15 stycken han kommer att trycka i sig.
Han kanske har binnikemask? Finns ju flertalet läkare här i tråden som kanske kan reda ut misstanken?
2021-04-25, 21:30
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Du har HELT RÄTT! Dags att börja bryta dessa relationer. Nardos kommer lida satan om Pedram åker med vetskapen att hon satte han i soffan. Adrian kommer förlora en stor trygghet om Pedram åker. Kom igen nu! Rösta rätt!

Exakt och kan även hända att vissa kommer skylla på Nardos när alkoholen kommer in. AD har Pedram som sitt extra vapen och vi vill inte att han ska ha några fördelar. Vi ska kötta nu och möblera om hela huset!!!

Pedram måste ut för varken Dompa eller Mergim kommer ge några större frågetecken eller frustration och för att klippa banden så är det enda alternativet att skicka ut Pedram. Mergim kommer att åka ändå, kanske nästa vecka eller nästkommande och han kommer inte vinna ändå.
2021-04-25, 21:31
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Nu ger sig Adrian på chokladbollarna. Blir väl 10-15 stycken han kommer att trycka i sig.
Jajamen, han har parkerat fatet framför sig och har full fokus på det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Han kanske har binnikemask? Finns ju flertalet läkare här i tråden som kanske kan reda ut misstanken?
Man börjar ju undra med tanke på mängden gan trycker i sig. Nu är han inne på boll tre. Vi får se hur det slutar, men nu filmar de inte längre fatet så det är svårt att se.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Hans anhöriga

Du menar hans äkta maka Judith och hans systrar och bröder (Nardos och AD)? De kommer gå berserk om Pedram åker ut imorgon.
2021-04-25, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jajamen, han har parkerat fatet framför sig och har full fokus på det.
Är uppe i minst tre men nu ser jag inte längre fatet. Vill ju se!!!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag vet att många vill ha ut Mergim, inklusive mig själv "men" han är inget större hot och han är inte så nära någon egentligen medan Pedram är den egenutnämde familjeherren.

Stämningen kommer att ändras och relationerna sättas på sin spets och åker Pedram imorgon så kommer det bli som att hans fru Judith och syskonen AD och Nardos tappat nallen!
Håller inte med alls. Anser Mergim vara ett mycket större "hot" än Peddie. Just att Peddie är nära Juddan och Tanja gör att han är värd mer "levande än död" för mig just nu. Hoppas och tror verkligen att Mergim åker.
Medlem
Citat:
Jag insåg precis att jag har slut på ust. Man skulle nästan kunna tro att Adrian har länsat mitt kylskåp.
ajdå kan du sleva smör med osthyveln då?Det funkar det med har jag lärt mig nu
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Verkligen! Oj jag skrattade rakt ut. Heja Madde!

Precis, hoppas de hjälpte henne att komma i balans nu. Å. Vilken kvinna!

Ska försöka minnas vad det stod. De skrev väl ingenting jättespeciellt, men ändå att de följer och hejar på henne, att hon ska fortsätta vara sitt fantastiska snälla jag till 100%, och att de gärna ser henne släppa loss lite mer "som du brukar göra hemma" Det tror jag fick henne att tagga till.

Kanon! Tack snälla Nudel för att du vill återberätta för mig´.
2021-04-25, 21:33
Avslutad
Va? Vart fan lyckas dom göra det? 7-8 gånger Tanja?
2021-04-25, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Det var inte Adrians fel

Alldeles säker på det? 😁

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in