Citat:
Ursprungligen postat av
ziggarillen
Är det dom du menar som inte skriver exakt som du vill? Personligen tycker jag tråden verkar bestå av gamla haggor som är besatta av Tanja. Nyöppnade konton i drivor och alla skriver samma fraser. Kallar du det moget? Ja, kärringarna är väl övermogna. Dessutom har ni Emilie som hatobjekt vilket knappast är moget. Då går det bra tydligen och du känner hur familjära ni är? Pajas!!
Är det konstigt tycker du att inte gilla en person som Emelie när hon beter sig som ett sönder curlat svin utan anledning? Uppenbarligen inte eftersom att du har kärat ner hela dina 6cm gubbsnopp i Emelie. Vilket för mig är helt sjukt. Din jävla pajas.
Vill du veta vad som är konstigt? Att det finns sådana tragiska människor som er som väljer att göra ett anonymt konto och hata på kvinnor som uppenbarligen inte gör en fluga förnär. Men ni är en såna svaga individer som bara måste skicka hat om kvinnor som inte förtjänar det. Inte ens till dom utan om dom, vad får ni ut av det? Kittlar det till nere i paketet eller hur funkar det? Får du en endorfinbomb? Om inte så är fallen så kan jag inte förstå vad ni håller på med. Jag skriver själv starka grejer om deltagare men det är speglade utav deras agerande, det ni håller på med är rent hat. Vilka små människor ni är.
Måste säga att jag blir lika nyfiken på dig som jag blir på knulltanja konton om vad ni är för några människor. Finns det en chans att du vill dela med dig om din bakgrund och hur många gånger din pappa förgrep sig på dig under din uppväxt? Man blir genuint intresserad av hur ni har kunnat formats till dom små människorna ni är idag. Det värsta är väl att du är en vit svensk man i medelåldern. Så, så tragiskt.
Kort och enkelt: Varför känner ni ett sånt hat gentemot henne?
Det här blir sista gången jag citerar ett inlägg av er för hur mycket man än försöker få ut något från era små babianhjärnor så kommer det aldrig att gå. Vilket är väldigt synd men vi andra får väl lära oss att leva med er likt era stackars familjer har behövt göra.
Till er andra, jag ber om ursäkt. Jag vet att man inte ska svara dessa förvuxna bäbisar men nu kunde jag inte låta bli.