2021-04-25, 18:47
Medlem
Shtre1s avatar
Hjälp mig. Hur har ni röstat?
2021-04-25, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Dessa hälsningar är ok, men känslorna överdrivs.
Sami ifjol: Jaha😀 det var ju kul.
Första gången det brister för Tanja! Älskar den tjejen😍
2021-04-25, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Neger nardos borde åkt ut för länge sen...

yesyes, men tanke på att vi alla som såg liven får se nardownahole,pedot och luiz redan v3 säga högt och tydligt, vi blattar mot dom ja ,vi måste hålla ihop.

ja min syster ,min bror vi är familj.

vem som helst med nordiskt namn hade åkt ut redan där.

daltandet med the only nardown show har vart sinnesjukt,hon har inte kunnat nånting inte ens diska eller laga en rätt bra har idioten klarat av. useless p o s
2021-04-25, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Varför får jag en känsla av att tråden känns mer familjär och ren från en massa skit? Vi skriver om deltagarna, vi har våra spekulationer, åsikter men känns som vi ändå visar varandra respekt och inte en massa ordbajsande och heller inget kränkande mot de i huset. Den större delen av de flesta här inne verkar vara vuxna, mogna och sjyssta människor men sen dyker det upp några enstaka som gärna förpestar tillvaron i tråden.

Måste avgå mig ett tag för det här var fint formulerat, precis som din referens till Korinthierbrevet. Smittas nog lite av kärleksveckan i BB nu blir jag blödig.

Men jag håller med dig, det känns trevligt att vistas här i tråden och det är givande att ackompanjeras av andras reflektioner och åsikter kring något så trivialt som ett realityprogram. Det kanske är precis vad man behöver nu.

Löv/
Nudeln
2021-04-25, 18:51
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Hjälp mig. Hur har ni röstat?

Inte alls än. Väntar till imorgon, det kan hända mycket på ett dygn (nåja, det sker ju egentligen inte mycket i huset, men det kan ske mycket med skitsnacka och sånt), så har nu lärt mig att spara min röstning till måndagen
2021-04-25, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Är väl den enda som är äkta mot henne, på riktigt.
Så är det!
2021-04-25, 18:53
Medlem
embargos avatar
De överskattar nog hur mycket som hänt utanför på de här dryga två månaderna. Kanske för att det där huset slukat alldeles för mycket av min tid, men det har väl i princip inte hänt ett piss. I den här coronatillvaron dessutom.

Lite skillnad på kontrasten mellan att de gick in och ut förra året.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Inte alls än. Väntar till imorgon, det kan hända mycket på ett dygn (nåja, det sker ju egentligen inte mycket i huset, men det kan ske mycket med skitsnacka och sånt), så har nu lärt mig att spara min röstning till måndagen

Du är smart du! O det var inte jag tidigare idag.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Är det dom du menar som inte skriver exakt som du vill? Personligen tycker jag tråden verkar bestå av gamla haggor som är besatta av Tanja. Nyöppnade konton i drivor och alla skriver samma fraser. Kallar du det moget? Ja, kärringarna är väl övermogna. Dessutom har ni Emilie som hatobjekt vilket knappast är moget. Då går det bra tydligen och du känner hur familjära ni är? Pajas!!

Va?? Nu fattar jag ingenting av ditt svar där du går till attack mot mig för att jag uttrycker att det är nice att inte behöva läsa nedvärderande och kränkande inlägg om "vem som helst" Kontruktiv kritik fine men när man börjar bajsa en massa nonsens med grova uttryck så har det gått för långt. För att tillägga ytterligare så har jag inget hat mot Emelie då jag tycker hon behövs i huset så jag fattar inte vad du syftar på? Skillnad på kritik och att kränka någon eller stämpla Tanja som... vill inte ens skriva allt. Att kritisera en persons "beteende" betyder inte att man hatar "Personen". Däremot om man går på en person och kallar den för alla möjliga vidrigheter som rör kön, härkomst o.sv.

Tyvärr håller inte ditt argument!
2021-04-25, 18:54
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen

Ja det är smartast. Det är första veckan jag känner mig helt anspråkslös kring röstningen. Den enda jag själv tycker bör stanna är Dompa men kan vara en bortkastad röst om inte fler röstar på honom. Ja, jag vet inte. Jag tar ditt råd och väntar 😅
2021-04-25, 18:55
Medlem
Tog leken med citronen slut? Har inte sett den på hela dagen, igår var det ju "krig" om att få den.
2021-04-25, 18:55
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Jag har inte sagt att vare sig hon eller någon annan där inne har haft ett lätt eller tufft liv. Eftersom jag inte känner dom i huset har jag ingen aning om vad som är lögn och vad som är sanning av det dom berättar.

Nu missuppfattar du. Jag försvarar inte henne. Jag bara förklarar att många som upplevt trauma i en relation fortsätter ha kontakt med den andra parten. Du hävdade att så aldrig är fallet.

Men eftersom du avskyr bland annat Emelie så tolkar du varje inlägg utan avsky som att man älskar den personen.

Synd för dig. Alltid bättre att slippa trauman anser jag.

Då missförstod jag dig, sorry. Med tanke på alla lögner hon uttalat blir det svårt att tro på henne, att det är så illa som hon får det att låta och lyssnade man på samtalet, vilket du inte gjorde, framgick det ganska tydligt att det inte far fullt så illa. Dompa ställde bra frågor som tvingade henne att svara riktigt. Det var ett bra och förtroligt samtal. Jag tror, observera tror, inte att just killen i det långa förhållandet var den värsta douchen, snarare de hon dejtat efter det då hon fått inse att hennes beteende inte riktigt fungerar.

Jag hade nog inte reagerat alls om du inte avslutat svaret som du gjorde - att jag måste levt ett skyddat liv, vilket talar emot det du skrev nu. Många som upplevt trauman ser också till att hålla sig jävligt långt borta från typen när de väl kommit ur det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in