2021-04-25, 19:22
Medlem
xrlpyts avatar
https://ibb.co/h7BX1yt

Svårtolkad min hos Madde just nu, någon som vill göra ett försök?
2021-04-25, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Är det konstigt tycker du att inte gilla en person som Emelie när hon beter sig som ett sönder curlat svin utan anledning? Uppenbarligen inte eftersom att du har kärat ner hela dina 6cm gubbsnopp i Emelie. Vilket för mig är helt sjukt. Din jävla pajas.

Vill du veta vad som är konstigt? Att det finns sådana tragiska människor som er som väljer att göra ett anonymt konto och hata på kvinnor som uppenbarligen inte gör en fluga förnär. Men ni är en såna svaga individer som bara måste skicka hat om kvinnor som inte förtjänar det. Inte ens till dom utan om dom, vad får ni ut av det? Kittlar det till nere i paketet eller hur funkar det? Får du en endorfinbomb? Om inte så är fallen så kan jag inte förstå vad ni håller på med. Jag skriver själv starka grejer om deltagare men det är speglade utav deras agerande, det ni håller på med är rent hat. Vilka små människor ni är.

Måste säga att jag blir lika nyfiken på dig som jag blir på knulltanja konton om vad ni är för några människor. Finns det en chans att du vill dela med dig om din bakgrund och hur många gånger din pappa förgrep sig på dig under din uppväxt? Man blir genuint intresserad av hur ni har kunnat formats till dom små människorna ni är idag. Det värsta är väl att du är en vit svensk man i medelåldern. Så, så tragiskt.

Kort och enkelt: Varför känner ni ett sånt hat gentemot henne?

Det här blir sista gången jag citerar ett inlägg av er för hur mycket man än försöker få ut något från era små babianhjärnor så kommer det aldrig att gå. Vilket är väldigt synd men vi andra får väl lära oss att leva med er likt era stackars familjer har behövt göra.

Till er andra, jag ber om ursäkt. Jag vet att man inte ska svara dessa förvuxna bäbisar men nu kunde jag inte låta bli.
Kan bara hålla! Bra formulerat. 👍
2021-04-25, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Räddningen för Madde vore om Adrian åkte ut.
skulle vilja se tanja några veckor utan cartman
2021-04-25, 19:25
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
https://ibb.co/h7BX1yt

Svårtolkad min hos Madde just nu, någon som vill göra ett försök?

Vem var hälsningen från? Bianca Ingrosso?
2021-04-25, 19:25
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Röstat på Dennis.
Skitsamma vem som åker av Peddot eller Bögrim.
Ingen av dom blir långvarig ändå..

Skulle Emelie få lämna redan imorgon efter sin katastrofhelg är det bara en stor bonus!

Jag röstade också på Dompa då jag tycker han är laidback jämfört med Pedram och Mergim, egentligen spelar det ingen roll vem av de två som åker. Dock var det en jävla röta att Pedram hamnade bland de nominerade och frågan är när nästa chans kommer om tittarna väljer att rädda honom istället. Tror det här är andra gången han hänger löst på hela den här tiden.
2021-04-25, 19:27
Avstängd
blir säkert läggdags inom 2 timmar
2021-04-25, 19:29
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag röstade också på Dompa då jag tycker han är laidback jämfört med Pedram och Mergim, egentligen spelar det ingen roll vem av de två som åker. Dock var det en jävla röta att Pedram hamnade bland de nominerade och frågan är när nästa chans kommer om tittarna väljer att rädda honom istället. Tror det här är andra gången han hänger löst på hela den här tiden.

Ja så är det. Första gången var han väl dessutom autonominerad...
Enda fördelen om han blir kvar är väl att Emelie surar en vecka till!
2021-04-25, 19:29
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Åhh jag borde ha förstått det. Misstänkte det men.. då vet jag till en annan gång. Tack ändå!
Hela din lyckliga familj gick till attack men jag kan bara skratta åt er hycklare som är så godhjärtade och fina tanter. Får nästan kväljningar då ni tackar varandra och skickar små hjärtan. Som tur är så får alla medlemmar skriva och du ska inte sitta och bestämma vad det ska stå. Är du någon slags pappa åt alla dom andra trollen? Tog man bort alla korta små kommentarer om hur underbar Tanja är så skulle det inte bli mycket kvar utom dom som ni skriver vilken hemsk häxa Emilie är. Du och dom andra instagramvännerna borde skämmas. Det du skrev var genant och man fick lite kräk i munnen då du berömde trollen.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-04-25 kl. 19:33.
2021-04-25, 19:30
Medlem
Försökte välja, men slutade med att jag la 3 på dompa och 3 på pedram. Vill att bögrim får åka hem nu...Det är dax!
2021-04-25, 19:31
Medlem
Varför äter Tanja spagetti och ketchup med händerna?
2021-04-25, 19:33
Medlem
Pnugknugens avatar
Jag har missat lite men varför har Simon ont i magen?
2021-04-25, 19:33
Medlem
Citat:
Åhh jag borde ha förstått det. Misstänkte det men.. då vet jag till en annan gång. Tack ändå!
🙂👍

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in