2021-04-24, 07:08
Medlem
FnatteTjatteBlattes avatar
Ja, Markoolio är sjyst. Många sköna låtar. Millennium 2, vi drar till sälen + många andra.

Originell figur som vi ska vara stolta över.
Citera
2021-04-24, 07:11
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingofShenn
Du hittar hans gamla musikvideos på youtube. Han är bara skön och driver. Han gjorde folk glada back in the days. Förtjänar ingen "skit" på FB.

Tolkar du mitt inlägg som att Markoolio får "skit" eller vad menar du?

Jodå jag har nog sett alla videor han har gjort, gillade den han gjorde tillsammans med The Boppers eller vad dom nu hette.
Citera
2021-04-24, 07:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FnatteTjatteBlatte
Ja, Markoolio är sjyst. Många sköna låtar. Millennium 2, vi drar till sälen + många andra.

Originell figur som vi ska vara stolta över.

Ja jag säger det för tredje och sista gången (nu blir jag tyst), men Markoolio förtjänar ingen skit på FB. Skön jordnär sympatisk snubbe som inte tabbat bort sig någonstans under sin karriär, och gjorde många glada under 90-tidigt-2000talet. Respekt!
Citera
2021-04-24, 07:18
Medlem
Respekt och respekt.
Jag skulle tippa att de flesta vuxna kan sjunga med i minst en av hans låtar. Det är ju ett gott betyg om hans bedrifter om något.
Sen håller jag med föregående talare om att han nog har mer respekt idag, efter hans sommarprat samt allt han uppnått i sin karriär.
Min första ringsignal som inte var standard för telefonen var "mera mål". Den hängde med länge på min Nokia 6610.
Citera
2021-04-24, 08:30
Medlem
DoktorNos avatar
Markoolio som artist är skön och det man sett av personen Marko är också bara positivt. Ingen skugga bör falla på honom.

Av alla invandrare som någon gång rappat i Sverige är han i min bok störst, bäst och mest framgångsrik samt den ende av alla rappare som förtjänar respekt. Respekt på riktigt.
Citera
2021-04-24, 08:56
Medlem
Han gjorde ju något berömt sommarprat om sin uppväxt med en alkoholiserad morsa som sedan blev nykter och som han fick en fin relation med. Sen pratade han om han var en mobbare som ung i skolan men det bör Gud ha förlåtit honom för idag för han har ju bjudit på mycket glädje med sin musik.

Hans låtar var ju på skämt och innehöll massa enkel humor. Sådana låtar som "Jag orkar inte mer" görs ju inte längre dessvärre, kan uppskatta den även på äldre dar. Halvklämmig musik, rolig musikvideo och rolig text. Svårt att ogilla en sån snubbe då.

https://www.youtube.com/watch?v=_RzOh8Oyaxk
Citera
2021-04-24, 09:07
Medlem
Uncorruptables avatar
Ingen i min vänkrets, inte ens ytliga vänkrets tyckte han var bra (typ i alla fall 100+ personer).

Respekt? Nej. Respekt får man väl för att göra vettiga saker

Någon som får respekt postmortem från mig är Paul Dirac.
Citera
2021-04-24, 09:13
Medlem
Facades avatar
Markoolio var/är kung.
Alla från 4 år till 94 år älskade honom.
En av Sveriges största stjärnor runt millenniumskiftet.
Citera
2021-04-24, 09:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Ingen i min vänkrets, inte ens ytliga vänkrets tyckte han var bra (typ i alla fall 100+ personer).

Respekt? Nej. Respekt får man väl för att göra vettiga saker

Någon som får respekt postmortem från mig är Paul Dirac.
Att tjäna deg är respekt i den världen. Markoolio gjorde deg.

Vad skulle han behövt göra för att få din respekt, ”busta cap in yo’ ass”?
Citera
2021-04-24, 09:21
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KenanBarberaren
Att tjäna deg är respekt i den världen. Markoolio gjorde deg.

Vad skulle han behövt göra för att få din respekt, ”busta cap in yo’ ass”?
Nej, mig kan man inte hota till respekt. Bara små svaga underutvecklade människor faller för sådant. Lika dant för "degen".

Bara underutvecklade människor ser människor med deg som någon man ska ha respekt för. Jag har tjänat massor med deg, får jag din respekt?

Dessutom har jag enormt mycket högre IQ än dig. Får jag respekt för det?

Men jag har ändå inte åstadkommit någon av någon signifikant betydelse som 99,9999 av alla människor.
Citera
2021-04-24, 09:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Nej, mig kan man inte hota till respekt. Bara små svaga underutvecklade människor faller för sådant. Lika dant för "degen".

Bara underutvecklade människor ser människor med deg som någon man ska ha respekt för. Jag har tjänat massor med deg, får jag din respekt?

Dessutom har jag enormt mycket högre IQ än dig. Får jag respekt för det?

Men jag har ändå inte åstadkommit någon av någon signifikant betydelse som 99,9999 av alla människor.
Ja, du kan få min respekt för att du drar in deg. Är det inte vad ekorrhjulet går ut på, att tjäna så mycket att man köpa sig lugn och ro? Du kan även få min respekt för IQ:t, varför skulle jag ha problem med det? Det är även helt okej att du inte åstadkommit något här i livet, men det har ju Markoolio bevisligen gjort så varför låter du din jante få fritt spelrum över detta? Använd ditt höga IQ till att lista ut att du pissar på det egna byxbenet.

/✌🏻🤙🏻☝🏻👍🏻
Citera
2021-04-24, 09:57
Medlem
Har för mig han fick grym respekt när han lyckades förtrolla juryn me sin mackaraspoppa där han även va så fräck att han lät de finska möta de indiska med vitlöksbröd som hade curry också😅😃
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in