Citat:
Ursprungligen postat av
lillaflippen
Ja, hade det blivit fest nu hade det kanske skett. Hade kunnat bli en dramafest. Ad spontankysser madde. Alla (turkosa och rosa rummet) beskyller varandra för pakt och bråkar och sen går på varsitt håll och paktar. Pedram säger att han inte kunde vara ärlig i boxen för att han hade ont i magen av harakirikorven. Mergim hade växlat mellan offerkofta för att han blev nominerad och inte framröstad som ärlig mellan att skrika att han är den ärligaste i huset och vet allt. Nardos hade berättat om att inget ska handla om vilken historia man har men tillägga att hon iaf haft det värst.
Hahaha det där låter som ett väldigt troligt scenario. Vi ska nog vara tacksamma att de inte fått alkohol idag
Citat:
Ursprungligen postat av
Spajdor
Spelet är igang!
Han attackerade precis Madde med en lång kram när hon låg i soffan och han hade ett ondskefullt flin 😈
Han är så vidrig.... Det kryper i mig när jag ser honom verkligen! Falskast av alla.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Visst för då har AD hennes tittare dessutom! Vi ska inte tillåta detta så länge till för så fort vi får chansen ska han ut!
Ja det märks nu att han tänker så det knakar.. Jag hoppas att vi får chansen att faktiskt rösta ut honom men han vinner ju alla tävlingar D: Blir nog svårt.. Han hinner säkert dupera tittarna med en fejkad romans...
Citat:
Ursprungligen postat av
Somsolklar
Det är inte ens en spåkula. Det är så det är. Spyfärdig blir man. Hur fan kan någon tro på riktigt att Adrian känner något för Madde?! Och Madde seriöst ... hur kan hon låta det fortgå när hon är runt äkta kärleksengergi 24/7 (Empa och Dompa). Hade helst ut med Adrian, men ut ut med Madde om hon sitter orkar inte bevittna skiten!
Jag vet.. Men samtidigt som jag inte orkar med Madrian så tycker jag synd om henne. Han ger henne lite, sedan backar han.. sen ger han henne lite bekräftelse. Sen backar han. Hon är nerkärad till max och förblindad av honom av någon märklig anledning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mouchino
Mergims tvillingbror!
HAHA ja de skiftar om att ha på sig offerkoftan... Alltid är det någon av dem som tycker synd om sig själv.