2021-04-22, 22:46
Medlem
Flor-Idas avatar
Pedram just nu till Adrian:
"För mig räcker det att veta att jag har dig, och två till (Juddan, Tanja) i ryggen".
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja, hade det blivit fest nu hade det kanske skett. Hade kunnat bli en dramafest. Ad spontankysser madde. Alla (turkosa och rosa rummet) beskyller varandra för pakt och bråkar och sen går på varsitt håll och paktar. Pedram säger att han inte kunde vara ärlig i boxen för att han hade ont i magen av harakirikorven. Mergim hade växlat mellan offerkofta för att han blev nominerad och inte framröstad som ärlig mellan att skrika att han är den ärligaste i huset och vet allt. Nardos hade berättat om att inget ska handla om vilken historia man har men tillägga att hon iaf haft det värst.

Hahaha det där låter som ett väldigt troligt scenario. Vi ska nog vara tacksamma att de inte fått alkohol idag

Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Spelet är igang!
Han attackerade precis Madde med en lång kram när hon låg i soffan och han hade ett ondskefullt flin 😈

Han är så vidrig.... Det kryper i mig när jag ser honom verkligen! Falskast av alla.

Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Visst för då har AD hennes tittare dessutom! Vi ska inte tillåta detta så länge till för så fort vi får chansen ska han ut!

Ja det märks nu att han tänker så det knakar.. Jag hoppas att vi får chansen att faktiskt rösta ut honom men han vinner ju alla tävlingar D: Blir nog svårt.. Han hinner säkert dupera tittarna med en fejkad romans...

Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Det är inte ens en spåkula. Det är så det är. Spyfärdig blir man. Hur fan kan någon tro på riktigt att Adrian känner något för Madde?! Och Madde seriöst ... hur kan hon låta det fortgå när hon är runt äkta kärleksengergi 24/7 (Empa och Dompa). Hade helst ut med Adrian, men ut ut med Madde om hon sitter orkar inte bevittna skiten!

Jag vet.. Men samtidigt som jag inte orkar med Madrian så tycker jag synd om henne. Han ger henne lite, sedan backar han.. sen ger han henne lite bekräftelse. Sen backar han. Hon är nerkärad till max och förblindad av honom av någon märklig anledning.

Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Mergims tvillingbror!

HAHA ja de skiftar om att ha på sig offerkoftan... Alltid är det någon av dem som tycker synd om sig själv.
Medlem
Adrian ”jag sov jävligt bra här inne faktiskt”

JASSÅ? Tills du inte ville ligga bredvid Madde mer!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Fast nu var ju inte "Raggarjävlar” och Lyxfällan några dokusåpor din hjärndöda dåre, den första var en dokumentär-serie och det andra bara en av tv3s patetiskta skitföljetonger.

Men det är väl för mycket begärt, att en jävla idiot som du ska förstå det? 😁

PS. Ger mig fan på att du är antingen arbetslös, sjukpensionär eller sitter inspärrad nånstans (rättspsyk?) som du tjatar om att folk "ska skaffa ett jobb"!
Ontopic. Emelie är sur!
Sitter du och diskuterar med trollet som dyker upp här på kvällarna och leker arbetsförmedlare/jobbcoach och frälsare..?
2021-04-22, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Pedram just nu till Adrian:
"För mig räcker det att veta att jag har dig, och två till (Juddan, Tanja) i ryggen".

PAAAAAAAAKT
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Adrian säger till Pedram att han inte tror Emelie är så genuin som hon verkar...
Jaha var det Emelie han mena? Trodde han snacka om Nardos
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Adrian säger till Pedram att han inte tror Emelie är så genuin som hon verkar...
Hans första rätt i år?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
HAHAHA *ser hur BB formulerar brevet* ”signatur Teerix: Har inte så mycket emot dig. Just nu.”

😂

(Men jag är ambivalent gentemot alla, fattar inte vad BB gör med mig - en dag tycker jag si och nästa så. Det är bara Tanja jag tycker om alla dagar)
2021-04-22, 22:48
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Håller med dig där. Ungefär som att jag skulle komma med i bb och sagt att jag varit med i antikrundan och jämföra det med tanjas vistelse i PH.
Hahaha, ja fast om du sagt att din dyrgrip blivit värderad av Knut Knutson då var det ju nästan jämförbart! 😂
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Han kommer garanterat närma sig Madde mer nu för han fattar att det är = röster

Absolut. Blir verkligen förvånad om han INTE gör det..

Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Fyfan så äckligt! Vi måste plocka ut honom!
Hoppas nån där inne har tillräckligt med vett för att fatta om han förändras o reflekterar kring varför! Han är värsta o falskaste typen!

Den enda som säger ifrån är väl Emelie.. alla andra hyllar honom som en Gud eller något. Fattar verkligen inte hypen kring fjanten.
Medlem
Flor-Idas avatar
Adrian till Pedram:
"DU är den som jag har kommit närmast här inne"

Intressant om han lägger sin röst på Madde imorgon.
Han vill helst lägga på Simon, men det försämrar de redan nominerades chanser. Nardos är utesluten.
2021-04-22, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian ”jag sov jävligt bra här inne faktiskt”

JASSÅ? Tills du inte ville ligga bredvid Madde mer!

Han har inte ens sovit där en natt 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in