2021-04-22, 22:39
Medlem
Ridnes avatar
HAHA Pedram sitter och bölar igen... Han fick inga tittarkommentarer buhuuu alla hatar honom buhuuu vad har han gjort..varför tycker ingen om honom </3
Kan de inte skicka in ett kuvert med en harakirikorv till honom istället?
2021-04-22, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Adrian är så jävla genomskinlig nu!! Kräks

+1
2021-04-22, 22:40
Medlem
embargos avatar
Peddo har slutat kunna leva på att han blev kvarröstad typ andra veckan och börjar tvivla på hur omtyckt han är. Tror han är nåt på spåren, för han slår inte många där inne i en utröstning.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nu ska Ridne ta fram sin spåkula här...
Adrian inser att Madde är mer populär än honom eftersom hon suttit kvar efter flera hänga-löst måndagar. Hon får dessutom en hel del bekräftelse vad gäller omröstningar i appen som tittarna får rösta.
Nu är det bara en månad kvar. Sanna mina ord.. "Officeren" kommer lägga an på Madde inom ett par dagar. På riktigt alltså. Hans fokus är miljonen och han förstår att hans största chans att ta sig dit nu är att inleda något med Madde. Kommer inte förvåna mig om han kysser henne spontant innan helgen är över.

Det är inte ens en spåkula. Det är så det är. Spyfärdig blir man. Hur fan kan någon tro på riktigt att Adrian känner något för Madde?! Och Madde seriöst ... hur kan hon låta det fortgå när hon är runt äkta kärleksengergi 24/7 (Empa och Dompa). Hade helst ut med Adrian, men ut ut med Madde om hon sitter orkar inte bevittna skiten!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
😂😂😂😂 Har gjort något liknande i någon förra året. Fast bara postat något märkligt trams om BB i typ en mordtråd. Blev du inte besviken att det inte hänt något? Typ att Mergim flippat!
Jag är mest glad att jag svarade på frågan i sms:et och la mitt svar på flashback. Värre vore omvänt att jag sms:ade det jag hade för avsikt att skriva här, typ om bögrim eller idiotmössan... DÅ hade min polare blivit välldigt bekymrad. 2-2 växjö örebro är ingen fara skriva här. Ååååh jobbigt. 😳😳😳
Medlem
Mouchinos avatar
Men snälla nu kommer ett desperat försök till att få sympatier från Pedram och vem mer känner vi igen med det här beteendet? Lika som bär!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Såklart ingen auto för sitt snack om utsidan. BBs lilla gosegris Megahjärtat.

Fy fan för han! Packa väskan och återgå till att scanna biljetter på tågen
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Peddi ledsen i S1 - han är inte omtyckt, får ingen positiv feedback, får äta harakiri, blir nergraderad i militärveckan. Stackarn

Haha när man tänker på det så förstår jag att han känner så. Harakiri x2, nedgraderingen haha.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Var tvungen att kolla på klippet igen nu. Det är för kul! När hon sätter sig ner och försöker slafsa ihop tårtan för att försöka rädda det som räddas kan. Hahaha. Ah! Det är guld. ♥
Dessutom tappar hon en stor bit inne i rummet efter hon försökt sopa upp det samt två bitar ramlar av fatet när hon är på väg ut ur rummet. 😂😂😂
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
HAHA Pedram sitter och bölar igen... Han fick inga tittarkommentarer buhuuu alla hatar honom buhuuu vad har han gjort..varför tycker ingen om honom </3
Kan de inte skicka in ett kuvert med en harakirikorv till honom istället?

Mergims tvillingbror!
2021-04-22, 22:41
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag vet jag vet. Ja, i appen.

Skålar i vatten idag! Men imorgon, då jävlar!!!

Jag fattar inte vad folk ser i Emelie och Nardos som vinner omröstning efter omröstning som är positivt. Ser jag samma program? Vad missar jag?

Har lite andra planer imorgon, som innehåller alkohol. Men det Kanske finns tid att komma in och skåla!
2021-04-22, 22:41
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Fast nu var ju inte "Raggarjävlar” och Lyxfällan några dokusåpor för din hjärndöda dåre, den första var en dokumentär-serie och det andra bara en av tv3s patetiskta skitföljetonger.

Men det är väl för mycket begärt, att en jävla idiot som du ska förstå det? 😁

PS. Ger mig fan på att du är antingen arbetslös, sjukpensionär eller sitter inspärrad nånstans (rättspsyk?) som du tjatar om att folk "ska skaffa ett jobb"!
Ontopic. Emelie är sur!

Håller med dig där. Ungefär som att jag skulle komma med i bb och sagt att jag varit med i antikrundan och jämföra det med tanjas vistelse i PH.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in