2021-04-22, 22:43
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Bara för detta nu hörrni ska vi ställa "ÄNNU" mer giftiga frågor till Pedram när det blir dags!!

Hahahah JA!👏
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Tidigare idag sa Mergim att han ska nominera Madde för att ha chansen att stanna kvar. Undra om han är förvirrad nu

Just ja han åker mot Madde vilken dag som helst!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Jag är mest glad att jag svarade på frågan i sms:et och la mitt svar på flashback. Värre vore omvänt att jag sms:ade det jag hade för avsikt att skriva här, typ om bögrim eller idiotmössan... DÅ hade min polare blivit välldigt bekymrad. 2-2 växjö örebro är ingen fara skriva här. Ååååh jobbigt. 😳😳😳
Men gud så bra!! Jag har varit så nära flera gånger att skicka både 🦜🦜🦜, Bögrim och allt möjligt till både kollegor, grannar och vänner/familj. Vet inte hur man skulle lyckas förklara en lång harang om haten mot Bögrim till min chef. ”Äh, jag skickade fel 😮”.
2021-04-22, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Precis! Emelie drar ner Nardos. (Trodde ALDRIG att jag skulle skriva så, chockar mig själv) 😳

Tycker jag inte. De höjer varandra. älskar deras interaktion. Skrattar gått åt Nardos analyser av Emelie och vice versa, släng in Dompa i mixen så är det full on show. Älskar när Nardos och Dennis snackar om Emelie och hon får höra det och "vittrar" deluxe samtidigt som hon gillar det.
Senast redigerad av Somsolklar 2021-04-22 kl. 22:49.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
100%! Han är så iskall och kalkylerande och bryr sig inte om om han till och med måste leka med folks känslor för att ta sig framåt. Man såg hur det började pysa under mössan när Madde läste upp tittarkommentaren som kom från fankontot "Madde&Adrian" eller vad det hette.. Då fattade han att shiiiiet.. Nu måste jag börja jobba här.

Han kommer garanterat närma sig Madde mer nu för han fattar att det är = röster
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Adrian säger till Pedram att han inte tror Emelie är så genuin som hon verkar...

Kaka söker maka, it takes one to know one etc.
2021-04-22, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Jag fattar inte vad folk ser i Emelie och Nardos som vinner omröstning efter omröstning som är positivt. Ser jag samma program? Vad missar jag?

Har lite andra planer imorgon, som innehåller alkohol. Men det Kanske finns tid att komma in och skåla!
Inte jag heller. Emelie har varit på min mittemellan-lista men sjunker för vare sekund.

Ja, men gör det!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag har faktiskt inget emot Peddi (just nu). Han är ofta klok, är lite smårolig emellanåt och rätt oförarglig.

*skickar telepatisk kram till Peddi*

HAHAHA *ser hur BB formulerar brevet* ”signatur Teerix: Har inte så mycket emot dig. Just nu.”
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Adrian säger till Pedram att han inte tror Emelie är så genuin som hon verkar...

Härligt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Tycker jag inte. De höjer varandra. älskar deras interaktion. Skrattar gått åt Nardos analyser av Emelie och vice versa, släng in Dämpa i mixen så är det full on show. Älskar när Nardos och Dennis snackar om Emelie och hon får förra det och vittrar deluxe samtidigt som hon gillar det.

Kräks
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Hahahah JA!👏

Just bara för att han reagerar så här så får han brottas med ännu jobbigare frågor. istället för att embraca tittarnas frågor och förstå att allt hörs och syns så ifrågasätter han oss????
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
FÖRMINSKA inte Antikrundan

Såklart inte. Menade att Tanja hade inte haft en chans mot mig då

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem