2021-04-22, 22:35
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Tanja kommer att vinna BB samma sak som förra året då Sami vann som redan varit med i 2 dokusåpor ”Raggarjävlar” och Lyxfällan för övrigt måste jag åter igen läxa upp er hatare att skaffa ett liv och ägna lite mer tid åt att skaffa er ett jobb tro mig jag var på samma tragiska plats för 20 år sen men livet är bättre nu💕
Fast nu var ju inte "Raggarjävlar” och Lyxfällan några dokusåpor din hjärndöda dåre, den första var en dokumentär-serie och det andra bara en av tv3s patetiskta skitföljetonger.

Men det är väl för mycket begärt, att en jävla idiot som du ska förstå det? 😁

PS. Ger mig fan på att du är antingen arbetslös, sjukpensionär eller sitter inspärrad nånstans (rättspsyk?) som du tjatar om att folk "ska skaffa ett jobb"!
Ontopic. Emelie är sur!
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-22 kl. 22:42.
2021-04-22, 22:35
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Äsch.
Hon har ju varit avgudad här, eller har du missat nåt?😀
2021-04-22, 22:36
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Så är det. Så sjukt äcklad över det. Att folk kan klanka ner på Dennis agerande och relation till Emelie jämfört med det är ett hån. De är kära och försöker fundera ut saker. Det Adrian gör mot Madde är psykiskt övergrepp deluxe. Spyr.

Alltså jag tror tyvärr att det är så och att Madde bara är en språngbräda för honom börjar bli mer tydligt med tanke på hur han är mot henne. När det är natt och hon väntat hela kvällen för att få sova med honom, då lämnar han henne i sovrummet efter mys och skyller på snarkningar? Vem fan gör så. istället för att säga att de tillsammans kan gå och sova i soffan eller något? Det osar oäkta ända in i tv sofforna, stinker skit!
Medlem
Nej men alltså Nardos jävla gapskratt...🤯
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Såklart Emelie och Nardos ska få då. De ”vinner” alltid saker. Hade varit roligt att se deras miner. Lite uppförsbacke hade inte skadat.

Var det en omröstning eller?

Hörde jag skål förresten?
Jag vet jag vet. Ja, i appen.

Skålar i vatten idag! Men imorgon, då jävlar!!!
2021-04-22, 22:37
Medlem
Mergim till Emelie : " Du fattar att ni är favoriten nu va, jag fattade det direkt, att det skulle vara ni.. Inte Madde dock "

Idiot
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Ingen dålig spåkula. Tror du är han rätt i rövhålet och snokar. Nu blev det helt plötsligt spännande även för mig att följa våran Officer.

Kul och tack för framtidsanalysen.

Synd om Madde dock.. Hon kommer sväva på moln :/
Det blir säkert att han lägger in stöten med att sova med henne i turkosa from inatt och framöver. Eller nästa festkväll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
För att BB vill gynna henne. Alla andra fick ju bara trams.
Ingen som reflekterade över att kameran visade Mergim i rökrutan när Nardos spekulerade i vem hon inte ska lita på?
Medlem
LaegetKingens avatar
Bidrar Mergim med nått annat än negativitet , avundsjuka och skitsnack?!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nu ska Ridne ta fram sin spåkula här...
Adrian inser att Madde är mer populär än honom eftersom hon suttit kvar efter flera hänga-löst måndagar. Hon får dessutom en hel del bekräftelse vad gäller omröstningar i appen som tittarna får rösta.
Nu är det bara en månad kvar. Sanna mina ord.. "Officeren" kommer lägga an på Madde inom ett par dagar. På riktigt alltså. Hans fokus är miljonen och han förstår att hans största chans att ta sig dit nu är att inleda något med Madde. Kommer inte förvåna mig om han kysser henne spontant innan helgen är över.

Ja, hade det blivit fest nu hade det kanske skett. Hade kunnat bli en dramafest. Ad spontankysser madde. Alla (turkosa och rosa rummet) beskyller varandra för pakt och bråkar och sen går på varsitt håll och paktar. Pedram säger att han inte kunde vara ärlig i boxen för att han hade ont i magen av harakirikorven. Mergim hade växlat mellan offerkofta för att han blev nominerad och inte framröstad som ärlig mellan att skrika att han är den ärligaste i huset och vet allt. Nardos hade berättat om att inget ska handla om vilken historia man har men tillägga att hon iaf haft det värst.
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nu ska Ridne ta fram sin spåkula här...
Adrian inser att Madde är mer populär än honom eftersom hon suttit kvar efter flera hänga-löst måndagar. Hon får dessutom en hel del bekräftelse vad gäller omröstningar i appen som tittarna får rösta.
Nu är det bara en månad kvar. Sanna mina ord.. "Officeren" kommer lägga an på Madde inom ett par dagar. På riktigt alltså. Hans fokus är miljonen och han förstår att hans största chans att ta sig dit nu är att inleda något med Madde. Kommer inte förvåna mig om han kysser henne spontant innan helgen är över.
Spelet är igang!
Han attackerade precis Madde med en lång kram när hon låg i soffan och han hade ett ondskefullt flin 😈
2021-04-22, 22:38
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Man kunde välja att vara anonym om man inte ville ha med sitt användarnamn. Men ändå skumt med en varning.

Troligtvis negativt som kommer väcka hjärnspöken hos henne. Så för Nardos del var det nog bara dumt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in