2021-04-21, 23:44
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasminbyn
Intressant. Dia ska ha tagit bort bilderna på henne och Dara samt sin story highlight på vila i frid min fina ”vän”...

Dessutom följer de INTE varandra.

Kan du länka båda tjejerna insta? Och vem är D*ras flickvän?
Citera
2021-04-21, 23:47
Medlem
Mycket snack om hans flickvän hit och dit.
Är det ens säkert att "Dia" var hans flickvän? Förut var det någon som påstådde att "R" skulle vara hans flickvän, vilket var helt falskt. Onödigt att börja skriva om folk om det inte 110% stämmer.

Sen tycker jag inte heller att det är så konstigt att de inte dödade flickvännen. Varför skulle de döda flickvännen också? Det har ju hänt ett flertal gånger i liknande "avrättnings" fall att brottsoffret har varit med sin flickvän. Jag kan inte minnas ett enda fall där flickvännen också har blivit avrättad.
Citera
2021-04-21, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Kan du länka båda tjejerna insta? Och vem är D*ras flickvän?

Tydligen är roxxmaria förlovad med Daras bästa killkompis (?).

Diagafff är tjejen som förlorade sin kusin i samma öde (dock var han oskyldig, huruvida oskyldig Dara var vet jag inte). Hon var tillsammans med Dara enligt personer här, och hon hade bilder tillsammans med honom på sin Instagram vilket jag såg nu att de är puts väck. Samma med bion i hans namn D❤️ + storyhighlights
Citera
2021-04-21, 23:56
Medlem
Dia följer Haval men inte Dara fast Dara och Dia var tillsammans(?) lite skumt faktiskt

Dessutom följer Dara Rox?

Men R var/är förlovad med Daras bästa killkompis?
Citera
2021-04-21, 23:58
Medlem
Citat:
Dia följer Haval men inte Dara fast Dara och Dia var tillsammans(?) lite skumt faktiskt

Dessutom följer Dara Roxxana

Herregud tror ni på riktigt att hon den där dia goa ut havals bror bara för att dom inte klippte henne wtf vrf ska man döda henne hone oskyldig
Citera
2021-04-22, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 720hk
Herregud tror ni på riktigt att hon den där dia goa ut havals bror bara för att dom inte klippte henne wtf vrf ska man döda henne hone oskyldig

Man får veta sanningen tillslut, om vem som sköt och vilka som var inblandade. Det är det säkert.

Dia kanske inte goa han, pga hon har mist sin kusin i samma öde, fast hennes kusin var då oskyldig och bara lik den misstänkta målet.
Varför skulle hon då liksom vilja göra nåt åt hennes kära? Men ändå skumt det där.
Om de nu var hon som var på plats..
Citera
2021-04-22, 00:00
Medlem
8:15 min in i klippet. Någon hade tydligen tipsat big Drippa om att 24k var inblandad i mordet på BO. BO ska ha svarat 24k via havals konto...Detta ska ha resulterat i en konfrontation. Borde inte vara svårt för polisen inhämta chatt uppgifter om det skulle stämma.

Inte helt osannolikt med tanke på att d*ara mördades 1 vecka efter att gang gang videot lagts ut på You Tube.

https://youtu.be/7ui64T77bo0
Citera
2021-04-22, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dcormier
8:15 min in i klippet. Någon hade tydligen tipsat big Drippa om att 24k var inblandad i mordet på BO. BO ska ha svarat 24k via havals konto...Detta ska ha resulterat i en konfrontation. Borde inte vara svårt för polisen inhämta chatt uppgifter om det skulle stämma.

Inte helt osannolikt med tanke på att d*ara mördades 1 vecka efter att gang gang videot lagts ut på You Tube.

https://youtu.be/7ui64T77bo0

De är skitsnack 100% sålänge dara inte börja spella ball mot 24k men man vet aldrig med han och haval
Citera
2021-04-22, 00:09
Medlem
Det kommer bli mer fire när skychattarna släpps, restriktionerna släpper och de flesta tappar garden. Tvätta mordpengar genom begravningsbyrå. Vem är mest gangster i orten? Gå loss på varandra. Visst är det redan så att de lurar varandra med redigerade fuppar? Spelar ingen roll vad man gör de kommer alltid försöka döda varandra, det är genetiskt.
Senast redigerad av vkumfrpckdklitoris 2021-04-22 kl. 00:24.
Citera
2021-04-22, 00:14
Medlem
Citat:
De är skitsnack 100% sålänge dara inte börja spella ball mot 24k men man vet aldrig med han och haval

Mycket kan hända i stridens hetta, men att hota BO över chatt för att sedan verkställa brottet låter inte som en väl planerad aktion. Polisen hade plockat in 24k om d hade misstänkt honom.
Senast redigerad av Dcormier 2021-04-22 kl. 00:20.
Citera
2021-04-22, 00:15
Medlem
Citat:

Dessutom följer Dara Rox?

Men R var/är förlovad med Daras bästa killkompis?
Goish hora ser blanda annat folk från hh har gillat hennes bilder tidigare, nån som vet om hur länge dem har varit tsm?
Citera
2021-04-22, 00:15
Medlem
Vaxads avatar
Citat:

Du som e lite insatt. Är det säkert att Haval planerat mord mot Einars bror samt en sprängning mot Einars mamma lgh?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in