2021-04-21, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggerslayer
Tror inte Dara var medveten om hur pass stor hotbild han hade isånnafall, kan mycke väl varit så att dom dröjt kvar utanför porten för Dara rökte en joint sen dök gärningsmännen upp. Dehär är ett tänkbart scenario ifall Di* G*ff var på plats med Dara tror inte hon hade varit med på att lura han. Däremot om R var på plats med Dara kan de mycke väl varit så att hon dröjt ut på att dom ska gå hem och gett klartecken när dom ska komma för att skjuta honom.

Men somsagt bara teorier skulle varit grymt om nån kunde bekräfta med 100% säkerhet vem av tjejerna som var på plats så kan man dra en slutsats därifrån

1. Okej vi säger att tjejen säljer ut honom ger klartecken o grabbarna kommer dödar honom sen efter överenskommelse låter de tjejen leva!

2. Tjejen vet ingenting mördaren väntar på honom snurrar runt där o sedan dödar honom
tjejen som den enda vittnen som kan sätta ditt de får leva för blir hon mördad o har ingenting i registret o såklart hon e tjej kommer polisen använde 5x mer resurser på att hitta de!

3. Tjejen har pojkvän men knullar med en “känd rapparens broder bakom ryggen på honom!
Han e iskall människa väntar på att de ska träffas igen o går fram o dödar honom!
Tjejen får leva men vilseleda polisen annars får hon Samma öde eller han kan kanske Bara inte trycka av mot henne!
Tvekar på 3an jag skulle peppra henne också!

1=95%
2=4%
3=1%
Citera
2021-04-21, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggerslayer
Tror inte Dara var medveten om hur pass stor hotbild han hade isånnafall, kan mycke väl varit så att dom dröjt kvar utanför porten för Dara rökte en joint sen dök gärningsmännen upp. Dehär är ett tänkbart scenario ifall Di* G*ff var på plats med Dara tror inte hon hade varit med på att lura han. Däremot om R var på plats med Dara kan de mycke väl varit så att hon dröjt ut på att dom ska gå hem och gett klartecken när dom ska komma för att skjuta honom.

Men somsagt bara teorier skulle varit grymt om nån kunde bekräfta med 100% säkerhet vem av tjejerna som var på plats så kan man dra en slutsats därifrån
Tror oxå han rökte en joint drf dom stod utanför annars dom hade bara gått upp, tänk o röka en godnattish sen bli skotad fyfan han va säkert riktig Nojjig då med om jointen hann kicka
Citera
2021-04-21, 22:47
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
Tror oxå han rökte en joint drf dom stod utanför annars dom hade bara gått upp, tänk o röka en godnattish sen bli skotad fyfan han va säkert riktig Nojjig då med om jointen hann kicka

Haha nej alla bli inte nojjiga av det
Citera
2021-04-21, 22:57
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moneygame
Finns en intressant hypotes!

Einar är ju nära bekant med ”bro nätverket” fick höra att vissa från det nätverket delade bilder på den avlidna och Skrev ”rip” och liknande, vilket är väldigt märkligt då dem är nära vänner med Einar.

Fick även höra att detta nätverk ligger bakom ett annat dubbelmord och dem som satt häktade i det målet brukar dela RiP bilder och besöka deras gravar på deras årsdag så det verkar vara någon form av tradition inom gänget kanske eller något för att avleda polisen i utredningsarbetet.
När allt kommer till kritan är Stockholm inte speciellt stort och speciellt inte i den undre världen.
Att det beskrivs som nätverk (att vissa ens kallas för nätverk är ett skämt) är mer ett sätt för polisen att på något sätt skapa någon sorts överblick. Det jag vill säga är att många nätverk är kopplade till andra utan att för den sakens skull stå på samma sida i konflikter.
En stor del av morden som skett har det dessutom varit vänner eller bekanta som har goat personen som blivit mördad.
It's a cold world..
Citera
2021-04-21, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Haha nej alla bli inte nojjiga av det
Tro mig alla grabbar som paff ett tag o varit med om saker blir de, konstant aina stopp o grabbar som testar en hade tagit din svenne hjärnas psyke med. Om du e bäng dina sinnen blir starkare osv så nån som e på sin guard kommer bli nojig, killen kände sig även förföljd så han va paranoid av sig 100%
Citera
2021-04-21, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
1. säg en till rappare som sjungit så de ska bli en koppling, folk dom sjunger ”testa mig blabla” men de här e nåt annat, de som dom i UK dom sjunger vilka dom dödat osv. Jag har lyssnat på varenda låt i svensk rap o garanterar dig de inte så med texterna som du tror.

2. Nej det är de inte, om du som 13 åring rånar folk (säkert tidigare) så e de klart du kan göra anstiftan på mord när dj blivit vuxen. De jätte logiskts.

3. Jag e ganska så säker på att Paki styrde dalen, om inte hur vet du o vem gjorde de om inte han? Tillomed polisen i sina dokument säger han e ledare o bleb skjuten av sin högra hand
1. Finns flera rappare som har sånna texter, vet inte riktigt vad du pratar om. Jag lyssnar knappt på svensk rap, men en låt jag kan minnas från rakt hand från yasin byn går "vi tar hans kompis, det är ändå nånting".

2. Personrån är ganska vanligt, hans personrån som han åkte dit för gjorde han ungefär 1 år innan han slog igenom som rappare. Han var alltså 16 år typ. Det betyder verkligen inte att han skulle mörda en persons bror som hämnd mot en person.

3. Paki styrde absolut inte Dalen. Det finns yngre och äldre i Dalen, Paki var en del av dem yngre. Han var en "ledargestalt" bland dem yngre.
Citera
2021-04-21, 23:33
Medlem
Det är mycket skriverier om ett instagram konto som heter "Andree.alikhan" som lägger upp en massa hot mot Einar.

Detta är med 100% säkerhet ett TROLL konto, han följs inte av varken Haval, Dara eller NÅGON i deras närhet. Han följs inte av någon Ali Khan heller.
Citera
2021-04-21, 23:34
Medlem
Intressant. Dia ska ha tagit bort bilderna på henne och Dara samt sin story highlight på vila i frid min fina ”vän”...

Dessutom följer de INTE varandra.
Senast redigerad av Jasminbyn 2021-04-21 kl. 23:36.
Citera
2021-04-21, 23:35
Medlem
Var inte Dara förlovad med en tjej? Då kan det väl inte vara Dia som är flickvännen? Eller?
Citera
2021-04-21, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheCryptKeeper
När allt kommer till kritan är Stockholm inte speciellt stort och speciellt inte i den undre världen.
Att det beskrivs som nätverk (att vissa ens kallas för nätverk är ett skämt) är mer ett sätt för polisen att på något sätt skapa någon sorts överblick. Det jag vill säga är att många nätverk är kopplade till andra utan att för den sakens skull stå på samma sida i konflikter.
En stor del av morden som skett har det dessutom varit vänner eller bekanta som har goat personen som blivit mördad.
It's a cold world..

Grejen är att Einar har umgåtts med just den tiden runt att dara blev skjuten och dem har redan 2 liv på nacken och tydligen när dem dödade dem två så delade dem Rest in peace bilder på dem så det verkar ju vara något dem gör efter dem har dödat folk.
Citera
2021-04-21, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jellomachinen
1. Finns flera rappare som har sånna texter, vet inte riktigt vad du pratar om. Jag lyssnar knappt på svensk rap, men en låt jag kan minnas från rakt hand från yasin byn går "vi tar hans kompis, det är ändå nånting".

2. Personrån är ganska vanligt, hans personrån som han åkte dit för gjorde han ungefär 1 år innan han slog igenom som rappare. Han var alltså 16 år typ. Det betyder verkligen inte att han skulle mörda en persons bror som hämnd mot en person.

3. Paki styrde absolut inte Dalen. Det finns yngre och äldre i Dalen, Paki var en del av dem yngre. Han var en "ledargestalt" bland dem yngre.

1. Ja de sant men fortfarande einars text hade mycket mer mening i sig men det du säger e sant bara att det e väldigt ovanligt en rappare i sina 3 senaste osläppta låtar ska sjunga samma sak sådära men ah

2. Han har gjort fler personrån jag vet att han rånat rapparen Robin Lk t.ex när han va 14 osv men aa jag tycker iallafall en mördares register e nog beståendes av några rån o misshandel innan den mördar vilket einar har jg vet inte riktigt vad en mördare enligt dig ska ha gjort tidigare?

3. Ja då e han en ledargestalt för nätverket, dock att de finns äldre över honom finns det i alla nätverk. Som FLG så va ju kapten ledare för dom yngre även fast han sen började ta över genom att döda poy. O för att vara ledargestalt måste man ha stora bollar så Paki hade uppenbarligen de o meningen med min text va att einar umgicks med sånt folk, vilket gör att man själv även blir till sånt folk.

Dock kom du med bra argument blev imponerad
Citera
2021-04-21, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jasminbyn
Intressant. Dia ska ha tagit bort bilderna på henne och Dara samt sin story highlight på vila i frid min fina ”vän”...

Dessutom följer de INTE varandra.
Dia har gjort en feeeet goish på Dara då, case closed hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in