2021-04-21, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
90% Einars skyddare som gjorde detta vem som helst som har lite hjärna fattar frågan e hur ska detta sluta kommer Haval baka eller leva upp sig Till den han bablar om i sina låtar
Precis och den där resan till Dubai kom just då. Haval är fucking tönt som måste ta hjälp av hela Vårby jag tror han är nästa på listan-Haval kom ut i verkligheten, du är snart död

Han sjunger "jag är vass som ett rakblad"
"Jag ladda tabben och ska knulla dom tillbaks"
" Sitter i ett möte med en fucking psykopat, vi diskuterar summor han ska fucking bli betald, för att dyka upp och spraya med en fucking automat.
Citera
2021-04-21, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligman
Precis och den där resan till Dubai kom just då. Haval är fucking tönt som måste ta hjälp av hela Vårby jag tror han är nästa på listan-Haval kom ut i verkligheten, du är snart död

Han sjunger "jag är vass som ett rakblad"
"Jag ladda tabben och ska knulla dom tillbaks"
" Sitter i ett möte med en fucking psykopat, vi diskuterar summor han ska fucking bli betald, för att dyka upp och spraya med en fucking automat.
Va planerar du mord på honom eller håll käft parasit.
Citera
2021-04-21, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whateverwhenever
Va planerar du mord på honom eller håll käft parasit.
Du förstår ingenting du måste tänka ett steg längre om du låtsas att du är Einar. Yasin har nog anledning att vara orolig
Citera
2021-04-21, 04:51
Medlem
Citat:
Du förstår ingenting du måste tänka ett steg längre om du låtsas att du är Einar. Yasin har nog anledning att vara orolig

Einar har verkligen inget med detta mord o göra de personer han betalar för skydd hade aldrig klippt havals bror bara så
Citera
2021-04-21, 04:59
Medlem
Citat:
Om det var Einar så var det brutal hämnd. Kanske några personer i Vårbynätverket har anledning att vara oroliga för hämndaktioner när de kommer ut. BMC kan lägga bomber t ex.

Einar har ej uppbackning av BMC på det sättet han har däremot stor uppbackning av kurdmaffian i västerås. Dom är även väldigt tajta med vårbynätverkets största fiende Maykil Yokhanna som är gift med en tjej i deras släkt. Fiendes fiende är en vän och så är det verkligen i einars fall han har gått ihop med vårbynätverkets tidigare fiender.
Citera
2021-04-21, 05:05
Medlem
Citat:
ha ha ha du låter fullständigt desperat det kallas desinformation men fortsätt du bara

Allt jag säger e sant vänta bara tills allting kommer ut så får du se vem som verkligen klippte havals bror ska Einar vilja klippa folk så är det Vårbynätverket haval är en luffare han ba ljuger i sina låtar
Citera
2021-04-21, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggerslayer
Einar har ej uppbackning av BMC på det sättet han har däremot stor uppbackning av kurdmaffian i västerås. Dom är även väldigt tajta med vårbynätverkets största fiende Maykil Yokhanna som är gift med en tjej i deras släkt. Fiendes fiende är en vän och så är det verkligen i einars fall han har gått ihop med vårbynätverkets tidigare fiender.
Tror säkert att Einar har uppbackning från flera håll. Han har mest pengar och mer kommer in alla vill vara nära han.

Haval ha ha ha sover nu efter de tryckt i han Xanor maxdos annars han sitter och gråter i cellen.
Citera
2021-04-21, 05:50
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Detta har inget med att han ska ha sålt i Östermalm o göra
Enormt mycket knarkande, prostitution och thaimassage-, gatu- och lägenhets razzior m.m. på Östermalm och Gärdet sen många år. Mer skjutningar, knivningar, bombningar än i Kista, Tensta och Husby tillsammans.
Citera
2021-04-21, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qutm
Enormt mycket knarkande, prostitution och thaimassage-, gatu- och lägenhets razzior m.m. på Östermalm och Gärdet sen många år. Mer skjutningar, knivningar, bombningar än i Kista, Tensta och Husby tillsammans.

Ja det där vet jag att det säljs mer dära däremot skjutningar vet jag inte. Haval och hans bror var båda små luffare
Citera
2021-04-21, 06:22
Medlem
Citat:
Om ens det.
Haha ja anledningen till att 24k dissar honom är för de gjorde en låt som aldrig blev släppt abidaz var med på den låten också ett litet tag efter haval ville köpa cola från 24k den dagen han skulle köpa några brickor cola haval hade ej pengar några från 24k åkte t Skarpnäck de fick han o springa därifrån man ska ej tro på de som dessa rappare säger i musiken
Citera
2021-04-21, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Haha ja anledningen till att 24k dissar honom är för de gjorde en låt som aldrig blev släppt abidaz var med på den låten också ett litet tag efter haval ville köpa cola från 24k den dagen han skulle köpa några brickor cola haval hade ej pengar några från 24k åkte t Skarpnäck de fick han o springa därifrån man ska ej tro på de som dessa rappare säger i musiken
Hur ska en liten skit småbecknare som Haval kunna hämnas när det är han som ska gömma sig när han kommer ut.
Citera
2021-04-21, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 724lennart
Om ni kollar precis i början av tråden är det ett konto vid namn "intenog" dom hade namn på BO ett tag innan alla andra. Så det räcker typ för mig, inte helt 100% såklart men som sagt, typ.

Men som jag har förstått de, säger dom säger att BO dog pågrund av att dom sålde på Östermalm. Alltså inte Einar, utan bara annan kriminalitet.

Fruktansvärt synd, ingen ska dö så ung.

Kolla även trådar startade av kontot jag nämnde ovan, ganska intressant. Handlar om Östermalms kretsar som är inblandade i kriminell aktivet. Vet själv inte vad som är bullshit eller inte, men de är som sagt, intressant. Påminner lite om the wire och nya snabba cash på netflix.
Ja, tror också BO har haft egna fiender. Einar/Bandidos-teorin är inte trolig enl mig, skulle Einar sätta sin egen familj i fara genom att beställa ett mord på Havals bror? Nä nåt som inte stämmer.
Senast redigerad av Tomaaa 2021-04-21 kl. 07:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in