2021-04-21, 15:48
Medlem
JustZlatans avatar
Jag har aldrig tittat på denna 100% slamp- och horbockserie, men även jag vet att våldtäkter och sexuella ofredanden har förekommit i varenda avsnitt sedan serien startade för 20 år sen.

Det här kan inte vara den första anmälningen?
Citera
2021-04-21, 15:49
Medlem
Så vänsterpöbeln är i farten igen. Ett gäng luder som ställer upp i PH sitter och grinar våldtäkt för något som givetvis inte är våldtäkt haha. Man ska ALDRIG be om ursäkt när vänsterpöbeln kräver det. Det är exakt vad som göder dom.
Citera
2021-04-21, 15:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Och? Han går inte ut och säger att han våldtagit någon.... Och enda anledningen till att han ens skriver så är för att vi lever i ett samhälle där han kommer bli hatad för resten av sitt liv om han inte låtsas vilja passa in. Det är så sjukt samhället är. Folk tar livet av sig pga sånt här. Betyder absolut inte att killen inte gjort fel. Men sluta lek domstol på Internet, tack.

TV4:s Jenny Alversjö: Tittar ibland på PH med min 20-åriga dotter men nu tog allt en vidrig vändning.

VEM FAN TITTAR PÅ PH MED SIN DOTTER? Herregud vilket samhälle vi lever i...
Varför skulle man inte se på TV med sin vuxna dotter? Blandar du ihop PH med porrfilm?

Jag bildar mig givetvis en uppfattning om och fördömer vem jag vill. Precis som du själv tar dig den rätten ...
Citera
2021-04-21, 15:53
Avslutad
Svensk feminism: blanda attraktiva halvnakna män med attraktiva halvnakna kvinnor. Skrik våldtäkt om någon av männen går över gränsen och håll mun när någon av tjejerna tar en man på kuken. Ett barn förstår att båda dessa scenarior inträffar på PH, men det enda som är straffbart är männens beteende. Männen förlorar som vanligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför skulle man inte se på TV med sin vuxna dotter? Blandar du ihop PH med porrfilm?

Jag bildar mig givetvis en uppfattning om och fördömer vem jag vill. Precis som du själv tar dig den rätten ...

Varför man inte skulle kolla på ett TV-program som går ut på att dricka sprit, knulla och snacka skit? Jadu, bra fråga. Tänk igenom det en gång till kanske.

Jag tar mig inte rätten att anklaga folk för grova brott, oavsett kön, ursprung, läggning eller klasstillhörighet. Så att du är en vidrig människa får stå för dig
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Achel
Ja, om du inte tog så illa upp bör du ju inte anmäla det! Men att du inte har något emot sådan behandling innebär inte att alla människor fungerar likadant! Själv hade jag ej accepterat!

Emot å emot. Det finns saker som jag hellre skulle anmäla. Tex att invandrare jobbar och försörjer sig själva i så låg utsträckning. Men det är tydligen inget lagbrott
Citera
2021-04-21, 15:56
Bannlyst
Citat:
Han själv säger ju inte emot det. Det tvärtom - han har själv gått ut och deklarerat vilket svin han var.
Ska han gå ut och säga vad han verkligen tycker tror du?
Ge blaskorna och de rabiata feministerna mer vatten på sin kvarn?

Just nu är det loose loose för honom, det är såhär media jobbar.
De skapar ett falsk narrativ, sedan tvingar män att göra avbön från det.

Varför är du så korkad att du inte kan räkna ut sådana här logiska saker själv?
Är det för att du hatar att män aldrig gett dig bekräftelse för att du är tjock och ful?
Citera
2021-04-21, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag måste bara fråga (om ni är några som sett Paradise Hotel på senare år) knullas det hej vilt, varenda jävla kväll, fortfarande ? Ren bordellverksamhet känns det som att titta på det. Är det många porrskådisar, utvikningsmodeller etc som åmar sig med striptease och pole dance-juck rörelser, gravt alkoholiserade människor, folk som har uppenbara drogproblem som är med i programmet etc fortfarande?
Eller har programmet artat sig lite?

Jag tycker det är så sorgligt att såpass unga tittare i publiken tror att dessa deltagares beteenden är normala beteenden. Och att de kanske influeras?

Porrskådisen Jeppe som äcklade sig i massor och hetsade deltagare till gruppsex och dylikt.

Är det lika utflippat numera, eller har det lugnat sig?

Nja du beskriver det ganska bra! Underhållande tv! 😅
Citera
2021-04-21, 16:00
Medlem
Citat:
Sen vaknade du lika ensam som när du somnade och insåg att allt var en dröm.

Haha! Nej det är en sann historia. 100 %! Flickorna kan dom också, dom små liven
Citera
2021-04-21, 16:00
Medlem
Aftonbladet fortsätter klassa detta som den viktigaste nyheten högst upp på sidan med ny artikel:

"Produktionsbolaget larmade aldrig om övergreppet i Paradise"
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/yRwbMa/produktionsbolaget-larmade-aldrig-om-overgreppet-i-paradise

Citera
2021-04-21, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kentuckyfry
Så vänsterpöbeln är i farten igen. Ett gäng luder som ställer upp i PH sitter och grinar våldtäkt för något som givetvis inte är våldtäkt haha. Man ska ALDRIG be om ursäkt när vänsterpöbeln kräver det. Det är exakt vad som göder dom.

Vänsterpöbeln ställa upp i PH? Haha, ok. Feministtjejer (pöbel eller ej) ställer knappast upp i white trash-tv av det där slaget.
Citera
2021-04-21, 16:05
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löktårta
Du signalerar standard halv-kriminell snubbe som "aldrig" våldtar och "aldrig" slår en tjej. Det är BS! Ni halv-kriminella använder beteende emot kvinnor som signalering att ni är tuffa. Ni projicerar hat emot "golare" och "kvinnomisshandlare" för att f+ bort fokus från era egna kriminella handlingar så som misshandel (mot män) eller mord (av män). Går inte på den skiten längre.

Ni halv-kriminella är inga white knights.

Haha, men vad i helsicke är tråden på väg - är alla velourpojkar som dricker latté, hela dagarna medans ni går ut med barnvagnen? Sverige ser ut som det gör pga. av er! Jag är inte kriminell för fem öre - jobbar till och med på säkerhetsklassat jobb som kräver noll brottsligt bagage och detta kollas minst en gång, varje år. Du bara skriver en massa snömos som inte alls kan appliceras på mig - känns mer som om du projicerar.

Patetiskt!

Edit: Det är du som kanske är för bedövad då du skryter med att "fredagsmysa med Zopiklon"? Typisk knarkare!
Senast redigerad av AutDisceAutDiscede 2021-04-21 kl. 16:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in