2021-04-21, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Nu svarar du mig igen? Samtidigt som du vill att jag ska släppa diskussionen och sluta påminna dig om att du är den efterblivna? Hur ska du ha det egentligen.

Men det citatet var från ett av dina inlägg där du hänvisar till din källa på Nent (efterblivet). Har du fler källor än så alltså? Vilken grej! Hittade du dom på ett annat anonymt forum?

Jag sa att jag baserade inte min teori på den källan jag hade. Det var därför jag svarade dig.

Kan du inte skriva något annat än att jag är efterbliven?
Citera
2021-04-22, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whoisduck
Låter ju som du har noll erfarenheter gällande sex även ingen insikt i psykologi eller mänskliga beteenden. Hade hanen lyssnat på honan inte vill ha sex så hade alla arter dött ut för länge sedan, det är en biologisk mekanism som ser till att fortplantningen sker. Så ska vi givetvis ta hänsyn till vi är delvis civiliserade människor men trots det så finns det biologiskt djuriska instinkter kvar i oss. Och särskilt vid förtäring av alkohol (droger) så kikar detta fram. Har själv blivit utsatt för övergrepp av äldre flickor när jag var barn. Poängen är, det är uppenbart vad man ska undvika om man inte vill hamna i dessa situationer. Men nästan alla tjejer är så naiva så de ständigt utsätter sig själv bland badboys och drogbrukare. Klänger på killar sedan hävdar våldtäkt när de vill ha sex. idioti

Du är fan korkad.
"En tjej blir ihop med en bad boy o anmäler sen våldtäkt när han vill ha sex". Du är idiot på högsta nivå!
En bad boy är inte per automatik en våldtäktsman.
Påtvingat sex där man sagt nej är alltid en våldtäkt.
Arten människa dör inte ut av att ha samtycke till sex då folk knullar runt o får barn ändå.
Dumme fan!
"Mänsklig psykologi" bla vla bla det är inte normalt att våldta. Du sitter här och försöker försvara det. Av vilken anledning? Vad förlorar du på personligen, av att en kvinna har rätten till sin egen kropp?!
Citera
2021-04-22, 00:04
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

Det är ju som på kalas. Man leker roliga lekar. Det tilltalar ju unga och barn.
Jävla pedofil-tv.

Stort sexövergrepp på unga och barn att skiten sänds.
Pedofil-tv? Alla deltagare är mellan 20-30 år.
Citera
2021-04-22, 00:27
Medlem
whoisducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julkulan09
Du är fan korkad.
"En tjej blir ihop med en bad boy o anmäler sen våldtäkt när han vill ha sex". Du är idiot på högsta nivå!
En bad boy är inte per automatik en våldtäktsman.
Påtvingat sex där man sagt nej är alltid en våldtäkt.
Arten människa dör inte ut av att ha samtycke till sex då folk knullar runt o får barn ändå.
Dumme fan!
"Mänsklig psykologi" bla vla bla det är inte normalt att våldta. Du sitter här och försöker försvara det. Av vilken anledning? Vad förlorar du på personligen, av att en kvinna har rätten till sin egen kropp?!

Haha du misstolkar precis allting. Läs om det igen och sammanfatta det hela rätt så kan vi gå vidare. Jag förlorar på det genom att om en kvinna ligger över mig naken självmant, sedan stoppar jag in fingrarna inuti henne, och hon säger nej. Skulle det klassas som våldtäkt? Nog har ni rätt till era egna kroppar. Men håll inte på och slaska bland män då om ni inte vill något. Är det så jävla svårt?
Citera
2021-04-22, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hekatoncheirer
Ja, den första tjejen var tydlig med honom att de bara skulle sova, trots detta tog han på henne.

Menar du när jag förklarade skrattet? Att jag tog upp att folk tyckte att hon ”var med på det” för att hon skrattade till?

Två sidor av vad?

Vad är det du inte förstår? Du anser att jag tydligt skulle ha avvisat tjejen som antastade mig när jag var ute på klubben men du försvarar att tjejen i klippet skrattade och inte tydligt avvisade Toby.
Citera
2021-04-22, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whoisduck
Haha du misstolkar precis allting. Läs om det igen och sammanfatta det hela rätt så kan vi gå vidare. Jag förlorar på det genom att om en kvinna ligger över mig naken självmant, sedan stoppar jag in fingrarna inuti henne, och hon säger nej. Skulle det klassas som våldtäkt? Nog har ni rätt till era egna kroppar. Men håll inte på och slaska bland män då om ni inte vill något. Är det så jävla svårt?

"Slaska bland män".
Din kvinnosyn är äcklig. Hoppas du inte har en dotter.
"Jag förlorar på det om en kvinna självmant ligger över mig naken o sen stoppar jag fingrarna i henne o hon säger nej". Vet du vad? Skulle hon säga nej sa tar du ut dina fingrar, så jävla enkelt är det! Voila, ingen våldräkt! Vi snackar inte scenario där hon är med på det.
Fucking trög e du.
Citera
2021-04-22, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King-of-Insight
Ja det är väl det som är det outtalade syftet, att folk ska kunna skratta åt och skämmas över den här typen av stereotypa ungdomars upptåg.

Förstår inte vad vissa menar med "förebilder", det är väl ingen, i programmets historia, som någonsin varit en förebild i något som helst sammanhang? Så vad gäller den aspekten är det faktiskt helt riskfritt att göra bort sig i programmet, folk förväntar sig inte annat.

Precis det jag menar.

Och med det sagt så borde alla gubbar i tråden sluta bli så förskräckta över dessa fasansfulla ”förebilder”, då inte en käft ser upp till dem. Utom möjligtvis begåvningsreserven som är olyckligt lottade att födas med ett iq likt en ph-deltagares, men dessa människor hade blivit skräp med eller utan programmet.

Ont: Toby är en feg horunge, Jennifers agerande är lite tveksamt, men värst av allt är fan i mig produktionen. Som många andra redan konstaterat, att de efter all den här tiden som gått sedan inspelningen skulle komma på nu att säsongen måste tas ner och att händelsen ska polisanmälas. Det är så jävla genomskinligt att de ska hålla på och leka sympatiska nu, när drevet är igång. Men vem är förvånad, NENT styrs av människor som hade knivat ihjäl sin egna mamma för att inte förlora pengar.
Citera
2021-04-22, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramlosaflaska
Toby eller Tobias som han heter förtjänar att dömas, även om han skulle vara oskyldig.

Aldrig sett en töntigare människa, bara att kalla sig själv för Toby Johnson när man egentligen heter Tobias Häggström borde vara straffbart
Har han bytt namn till "Johnson" eller kallar han sig bara för det när han är med i PH?
Citera
2021-04-22, 02:45
Medlem
Det är klart att man som kille ska kunna ta ett nej och gör man inte det så framstår man sig som en incel som Toby gör. Lite roligt är att han har en incel mentalitet men inte utseendet tillsammans med mascara ögonbrynen.

Dock håller jag inte med om man ska göra ett slags korståg och demonisera män i massmedia för att någon hormonstinn kille i paradise hotel inte kan ta ett nej, såvida man inte är en riktig våldtäktsman dvs.

Media kör verkligen kampanjen och mentaliteten för att misstag kan inte rättas och gör man något "ohederligt" för stunden så blir man körd för all evighet, jag tittar inte på skit programmet och kommer inte göra heller men jag håller inte med om att Toby ska behövas hängas ut och bli offentligt lynchad. Dessa två tjejer är inga handikappade barn.
Senast redigerad av Xxrudeacidxx 2021-04-22 kl. 02:55.
Citera
2021-04-22, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julkulan09
Har aldrig anmält nån för våldtäkt, jag har ju som tur är inte träffat på en våldtäktsglad man som dig.
Kan dock säga att jag inte hade dragit mig för att i en sådan sits snitta din hals ist för att springa till pappa polisen. Lär dig att ett nej är ett nej. Du har ingen rätt till en annans kropp. Noll.
Den visan med "du har ingen rätt till en annan kropp" är så klart sann men grovt missbrukad som en slags pekpinne för enbart killar. Ni tjejer får ta mer ansvar och framstå er som tuffare, man kan inte ta nödtelefon till media och lösa sina problem där. Diskussion, ense eller oense och därefter en polisanmälning beroende på utgången, så ska det vara
Citera
2021-04-22, 02:55
Medlem
Helt sjukt att man hänger ut den här vita snubben och kastar honom under bussen. Vidrigt, hans liv är ju förstört.

Hade det varit en neger hade det varit locket på och en massa ursäkter.
Citera
2021-04-22, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Pedofil-tv? Alla deltagare är mellan 20-30 år.

Personen syftar nog på att de flesta som tittar på dokusåpan är runt 13 år, det är den uppfattningen jag också har, senast jag såg såpan gick den på TV4, otroligt att den fortfarande lever kvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in