2021-04-21, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Vänd på det. Fråga dig själv, varför har tjejerna väntat ett halvår på att gå ut med detta? Helt plötsligt går dessa tjejer ut i media och berättar vad som hänt? Vad ska du säga nu, att tjejerna blev tystade? Kom igen! Tjejerna vänder kappan efter vinden lika mycket som produktionen gör.

Framför allt är hela den här soppan ett övergrepp på dom andra deltagarna som blir bestulna på allt rampljus och snuvade på utlovad tv-tid
Citera
2021-04-21, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Klart det är så. Det är därför Toby är anmäld, för han "förstår" kvinnor ...
Varför svarar du på ett inlägg jag skrev till en annan person men inte inlägget jag skrev till dig?

Du är en gammal tant, du kan inte relatera till detta.

Det var när den här toby sade tillbaka att han inte ville ha sex med henne för han märkte att hon spelar spel, som hon tog åt sig och bestämde sig för att bli arg. Han ville ju inte mysa med henne.

Han toby varit dum och naiv så hade han blivit kär i henne och hjälpt henne vinna tävlingen, det var hennes plan.
Han levde i nuet och ville ha kul, och de verkade ju va på samma våglängd först.

Nu så tänkte tjejen med sitt hive mind som resten av de flesta kvinnor och där har metoo rörelsen blivit upphöjt.

Du sitter och skriver här för du ser dig själv som en sorts matriark som vill stärka kvinnor, men det är bara ett sätt att smörja ditt egna ego och försöka se dig själv stå över dessa kvinnor och i förlängningen även männen.
Citera
2021-04-21, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Framför allt är hela den här soppan ett övergrepp på dom andra deltagarna som blir bestulna på allt rampljus och snuvade på utlovad tv-tid

Det är ett patetiskt samhälle vi lever i. Allt handlar om att man ska låtsas ha massa fina värderingar för att folk ska tycka man är en bra människa. Up in my ass!

Folk är så bombsäkra på att allt som skrivs i media är sant så folk utgår från att det är 100% våldtäkt innan dom ens sett något som bevisar det. Hur många tror ni inte läste Aftonbladets-artikel utan att ens följa PH för att sedan anta direkt att det är sant?
Senast redigerad av david-taxi 2021-04-21 kl. 15:12.
Citera
2021-04-21, 15:09
Medlem
Citat:
Hon sa nej efter han dragit i den. Bad hon om lov när hon satte sig på honom i string och gned sin röv?

Sa han nej? Du är inte så begåvad va?
Citera
2021-04-21, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onches
Sa han nej? Du är inte så begåvad va?

Fortsatte han dra i hennes BH efter att hon sagt nej? Idiot.
Citera
2021-04-21, 15:15
Medlem
Citat:
Det är ett patetiskt samhälle vi lever i. Allt handlar om att man ska låtsas ha massa fina värderingar för att folk ska tycka man är en bra människa. Up in my ass!

Folk är så bombsäkra på att allt som skrivs i media är sant så folk utgår från att det är 100% våldtäkt innan dom ens sett något som bevisar det. Hur många tror ni inte läste Aftonbladets-artikel utan att ens följa PH för att sedan anta direkt att det är sant?

Jo det är nog så. Kan tänka mig att en kille som Soran Ismail hade haft en del att säga om det här fallet om han inte satt sig i den situation han satt sig i.
Citera
2021-04-21, 15:15
Medlem
Citat:
Fortsatte han dra i hennes BH efter att hon sagt nej? Idiot.

Ja.

Sen så har han enligt deras utsago fört in sina fingrar i hennes slida trots upprepade nej.

Du äcklar mig. Hoppas att du kan köpa dig en fru någon dag.
Citera
2021-04-21, 15:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Är du efterbliven? Tråden handlar om ett case där samtycke är i fokus, på vilket sätt är det inte aktuellt att du diskutera om det fanns samtycke eller inte? Det är ju precis det allt handlar om.
Nej, exemplet babblar om en samtyckande part. Toby hade ingen samtyckande part - han tvingade sig på någon som sa NEJ.

Förstår du skillnaden?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Jag överlever! 😉

Tjejer har ”utsatt” mig för betydligt grövre saker än så på den sk övergreppskalan och jag överlever dom också.

Ja, om du inte tog så illa upp bör du ju inte anmäla det! Men att du inte har något emot sådan behandling innebär inte att alla människor fungerar likadant! Själv hade jag ej accepterat!
Citera
Medlem
dialektikers avatar
Jag måste bara fråga (om ni är några som sett Paradise Hotel på senare år) knullas det hej vilt, varenda jävla kväll, fortfarande ? Ren bordellverksamhet känns det som att titta på det. Är det många porrskådisar, utvikningsmodeller etc som åmar sig med striptease och pole dance-juck rörelser, gravt alkoholiserade människor, folk som har uppenbara drogproblem som är med i programmet etc fortfarande?
Eller har programmet artat sig lite?

Jag tycker det är så sorgligt att såpass unga tittare i publiken tror att dessa deltagares beteenden är normala beteenden. Och att de kanske influeras?

Porrskådisen Jeppe som äcklade sig i massor och hetsade deltagare till gruppsex och dylikt.

Är det lika utflippat numera, eller har det lugnat sig?
Citera
2021-04-21, 15:17
Medlem
Citat:
Jo, jag pratar om det som hände med Jennifer. Och det finns en person i denna tråd som jobbar för Nent som vittnar om att tjejerna bara anmäler för uppmärksamheten. Utredningen kommer läggas ner.

Det är inte ens tjejerna själva som anmält.
Citera
2021-04-21, 15:18
Medlem
Allt finns på film. Även material som blev bortklippt (bland annat där han kör upp fingrarna i Annie)
Borde vara ett enkelt fall för polisen att lösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in