2021-04-18, 23:49
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenetreraMera
Annie Lööf oroas av att fem kvinnor mördats i Sverige på bara tre veckor. I flera fall är den misstänkte en man som de hade en relation till. ”Var är vrålet från samhället?” undrar C-ledaren Annie Lööf på Facebook. Jag brukar inte hålla med AL, men detta övervåld är såklart svårt att förneka.

https://www.expressen.se/nyheter/loof-kraver-krafttag-mot-vald-mot-kvinnor/

Dock undrar jag vilka männen är som dödat de fem kvinnorna. Är OK att att peka ut män i allmänhet, eller är det en marginalgrupp av män? Jag vet inget om bakgrunden, så jag ber tråden att förtydliga. Hur många av dessa mord har utförts av fru Lööfs omhuldade importmän och -pojkar? Hur många är offer för pursvenska män?

Linköping: Zigenare från Albanien alt. Kosovo i 40-års åldern (åldersuppgift från MSM)

Alvesta: GM från Mali i 35-års åldern (åldersuppgift från MSM)

Älta: Eritrea (möjligen adopterad), 25 år

Huddinge: Arabiskt namn, 47 år

Höör: Svensk, 25 år
Senast redigerad av Meiji 2021-04-19 kl. 00:22.
Citera
2021-04-18, 23:52
Medlem
ElimGaraks avatar
Annie Lööf är en av de största anledningarna till att samhället ser ut som det gör med brottslighet och sociala problem.
Citera
2021-04-18, 23:54
Moderator
Fear2bes avatar
"Vrålet från samhället"? - Har hört en hel del vrål från Magnus Betner om att "Sverige har aldrig varit tryggare". Hur många avdankade före detta kändisar delade inte den bilden? Om det är någon som har ett ansvar i frågan så är det ju de som starkt hävdade att Sverige aldrig har varit tryggare. Nu har otryggheten spridit sig delvis på grund av en komiker vars skämt inte är roliga - eller är det ignoransen och förstörelsen som ska ses som något roligt? - Ursäkta om jag inte skrattar.
Citera
2021-04-19, 00:11
Medlem
Ken Drydens avatar
Gärningsmän:

1. Sverige
2. Eritrea
3. Kosovo
4. Mali
5. Syrien

Andel flyktingar:
80 procent

Andel muslimer:
60 procent
Citera
2021-04-19, 00:14
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys

Finns det mer som förenar förövarna förutom att de är män?

Svart hår och bruna ögon!

Den sverigedemokratiska marxistlösningen: blondera håret och färgade linser!
Den verklighetsanknutna lösningen : ovillkorlig hemresa.
Senast redigerad av infidel 2021-04-19 kl. 00:22.
Citera
2021-04-19, 00:23
Medlem
Jag har sagt det för och säger det igen. De problem hon vill få stopp på sker enklast vid gränsen. Släpper man inte in mörkermännen kan de inte heller begå brott här. Men det där kan ju Annie Lööf själv göra i hennes arbete i Riksdagen. Som man bäddar får man ligga och Annie Lööf bäddar väldigt illa. Det såg vi inte komma sa Centern i kör.
Citera
2021-04-19, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Linköping: Zigenare från Albanien alt. Kosovo i 40-års åldern (åldersuppgift från MSM)

Tack! Precis, hade det inte varit för importen så hade det varit 1 s.k. kvinnomord och inget att hetsa upp sig över. Dessa har väl snarare legat stadigt flera decennier eller t.o.m. minskat. Det som har ökat är ju uppgörelser och riktigt grova/otäcka våldsdåd, var väl 40 dödsskjutningar förra året, ALLA utförda av blattar mot blattar?
Citera
2021-04-19, 00:36
Medlem
Bara nästa politiska utspel där Annie hoppas på att kunna utnyttja lite döda kvinnor för att främja sin karriär.
Krasst men sant.
Citera
2021-04-19, 00:43
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taenok
Bara nästa politiska utspel där Annie hoppas på att kunna utnyttja lite döda kvinnor för att främja sin karriär.
Krasst men sant.

Ja, så är det. Därtill vill hon förskjuta fokus från den likaledes importerade gängbrottsligheten och Centerpartiets eget trygga rum för pedofiler.
Citera
2021-04-19, 00:58
Medlem
AreYouBacks avatar
Jag har aldrig hört henne vråla om förortsvåldet. Hon gick strategiskt ut och vrålade mot pedofili dagarna innan Peddopervot sjukskrev sig. Hon är fake.
Citera
2021-04-19, 00:58
Bannlyst
Annie Lööf är den sista som skall ha en åsikt. Det är hennes politik som har skapat det här Sverige som vi har fått. Hade Sverige dock varit homogent som det var för 56 år sedan då Tage Erlander konstaderade att ett "homogent" Sverige är tryggare än rasproblemen i USA.

Nu har vi Annie Lööf drömsamhälle, vi har släppt in en jävla massa araber som bara kan en sak, det är mörda och begå brott.
Citera
2021-04-19, 01:17
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Det är bara demagogi. Män dödar män hela tiden och ingen bryr sig. När en vit man dödar en svart man bryr sig politiker. När en man dödar en kvinna bryr sig politiker. För politikern inser att nu kan hon vinna politiska poäng, innan kroppen kallnar.

Vidriga äckel som använder katastrofala händelser för att gynna sin egen karriär.

Huvudet på spiken.

Citat:
Ursprungligen postat av Crimewavesweden
Väldigt många svenskar har vrålat och varnat för utvecklingen i 25-30 år men har stämplats som rasister och förrädare mot Sverigebilden och allt möjligt medan Annie oroat sig mest över hur människor uttrycker sig.

Annie är anledningen till att detta sker. Hon kan inte nu stå upp och fråga vad som skedde med samhället nu när det var hon och hennes regim som ödelade precis allt.

Kvinnor och män kommer jagas och mördas på stan utan att någon ingriper: den tillit som fanns är helt borta.

Nu återstår bara en stilla bön för att dessa politiker och tjänstemän som förstört allt själva drabbas av det mångkulturella helvetet. Att de jagas och slits i stycken.

Jag tror det kommer.

Citat:
Ursprungligen postat av Meiji

Se där. Precis som jag förutspådde, 4 av 5 åker inte skidor. Då tror jag ändå att statistiken varit väldigt skev till svenskarnas nackdel i ett större sammanhang.

Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Gärningsmän:

1. Sverige
2. Eritrea
3. Kosovo
4. Mali
5. Syrien

Andel flyktingar:
80 procent

Andel muslimer:
60 procent

Om den här typen av statistik regelbundet presenterades i MSM, hade 7K haft högre eller lägre stöd då? MSM är djupt ansvariga för samhällsutvecklingen! Hoppas de ställs till svars för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in