Citat:
Ursprungligen postat av
okok1
Det är bara demagogi. Män dödar män hela tiden och ingen bryr sig. När en vit man dödar en svart man bryr sig politiker. När en man dödar en kvinna bryr sig politiker. För politikern inser att nu kan hon vinna politiska poäng, innan kroppen kallnar.
Vidriga äckel som använder katastrofala händelser för att gynna sin egen karriär.
Huvudet på spiken.
Citat:
Ursprungligen postat av
Crimewavesweden
Väldigt många svenskar har vrålat och varnat för utvecklingen i 25-30 år men har stämplats som rasister och förrädare mot Sverigebilden och allt möjligt medan Annie oroat sig mest över hur människor uttrycker sig.
Annie är anledningen till att detta sker. Hon kan inte nu stå upp och fråga vad som skedde med samhället nu när det var hon och hennes regim som ödelade precis allt.
Kvinnor och män kommer jagas och mördas på stan utan att någon ingriper: den tillit som fanns är helt borta.
Nu återstår bara en stilla bön för att dessa politiker och tjänstemän som förstört allt själva drabbas av det mångkulturella helvetet. Att de jagas och slits i stycken.
Jag tror det kommer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Meiji
Linköping: Zigenare från Albanien alt. Kosovo i 40-års åldern (åldersuppgift från MSM)
Alvesta: GM från Mali i 35-års åldern (åldersuppgift från MSM)
Älta: Eritrea (möjligen adopterad), 25 år
Huddinge: Arabiskt namn, 47 år
Höör: Svensk, 25 år
Se där. Precis som jag förutspådde, 4 av 5 åker inte skidor. Då tror jag ändå att statistiken varit väldigt skev till svenskarnas nackdel i ett större sammanhang.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ken Dryden
Gärningsmän:
1. Sverige
2. Eritrea
3. Kosovo
4. Mali
5. Syrien
Andel flyktingar:
80 procent
Andel muslimer:
60 procent
Om den här typen av statistik regelbundet presenterades i MSM, hade 7K haft högre eller lägre stöd då? MSM är djupt ansvariga för samhällsutvecklingen! Hoppas de ställs till svars för det.