2021-04-18, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkelmatematik
Angående att Emelie tror att Therese har ett Carpe Diem-hem. Har vi fått se hur det ser ut hemma hos henne?

Hade velat se Emelies lägenhet men just det, hon är en vuxen människa som bor ju hemma hos mor och far hon.
2021-04-18, 12:05
Medlem
Anonym396s avatar
Adrian och Madde har förstört hela säsongen och det är nog omöjligt att rösta ut dem om de inte hänger löst med Tanja, Nardos, Simon och Emelie. Det är riktigt tråkigt och jag börjar tro att INCEL-Madde har en chans på miljonen om det fortsätter så här.
2021-04-18, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Hade velat se Emelies lägenhet men just det, hon är en vuxen människa som bor ju hemma hos mor och far hon.

FöRmiNsKa inte Emelies källare!!!
2021-04-18, 12:07
Medlem
ziggarillens avatar
Fy fan vad fet Judit är. Hur gammal är kärringen? Eller gubben? Dom där valkarna går inte av för hackor.
2021-04-18, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Fy fan vad fet Judit är. Hur gammal är kärringen? Eller gubben? Dom där valkarna går inte av för hackor.

27 tror jag att hon är
2021-04-18, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
FöRmiNsKa inte Emelies källare!!!

Hehe, nä, fattar att igenkänningen kan vara hög bland många fb användare.
2021-04-18, 12:11
Medlem
Alla ligger och chillar men Adrian springer fram och tillbaka i bild. Jävla papegoja jag blir knäpp

Jacki lookin comfy and cute.

Joel försöker vara den oskyldiga pojken han påmindes om att han var när han precis kom in i huset
2021-04-18, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Det är säkert mycket möjligt att han inte vill ha något alls med henne, men det är ju han som är problemet isåfall och inte hon, om han inte kan prata klarspråk. Självklart är det enklare för oss att läsa av honom eller höra vad han egentligen menar.
Om hon redan är intresserad av honom såklart kommer hon tolka varje litet ord till hennes fördel det är så det fungerar med "känslor".
Jag kan också tycka att hon borde backa och fokusera på sig själv och sin upplevelse där men att kalla henne stalker, sjuk ,incel och allt annat är bara ledsamt.

Ja hoppet är ju det sista som överger människan så hon klamrar sig väl fast o vrider o vänder på varje grej, däremot så tror jag vissa har mer benäghet att göra det medans andra har lättare för att tolka även saker som människor inte gör, istället för att lyssna på vad han säger/inte säger så ta in hur han är, då kan hon inte misstolka att han är ganska avvisande mot henne, inte tar iniativ till att vara med henne osv, inte ens på ett vänskapligt plan eftersom han umgås mer med alla andra förutom just henne, så på det viset kan jag tycka att han är tydligt otydlig.

Och jag tycker väl inte heller att man behöver kalla henne för elaka saker men däremot kan jag förstå frustrationen hos tittare för vi vet att hon gick in där FÖR att Adrian var där och la fokuset på hela sin resa där inne på honom redan innan hon gått in, det framgår av hennes intervju innan.
Att hon säger att hon känner känslor som hon inte känt på fyra år för en person som hon sett på TV och som andra (inklusive hon själv) hypeat upp i flera veckor kan jag tycka är väldigt tragiskt och sorgligt, och det säger en del om henne som person (men med det sagt så kan hon ju vara en vettigare person kring relationer utanför huset men är hon som hon är därinne så behöver den tjejen hjälp.)
2021-04-18, 12:17
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Mergims besatthet av sin säsong hämmar årets deltagare. De tror att Mergim sitter med lösningar på allt och kliver in i hans fålla, som bara baseras på hans egen upplevelse men han får det att låta som en universallösning hur ”tittarna” vill att de ska ”spela spelet”. Det är inte det som jag tycker är intressant, det är individernas samspel och gruppens utveckling som är intressant. Mergims närvaro och besatthet förstör!!

Väl talat!

Ett annat exempel är igår när han spottade ur sig att frågesportens pris skulle vara videohälsningar. Hälsningarna ska ju komma oväntat från det blå.. nu tonade han ner deras reaktioner.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert

Det finns ett klipp i appen om hur Emelie bor
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
27 tror jag att hon är

Yea 93a så blir 28 i år
2021-04-18, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Ja hoppet är ju det sista som överger människan så hon klamrar sig väl fast o vrider o vänder på varje grej, däremot så tror jag vissa har mer benäghet att göra det medans andra har lättare för att tolka även saker som människor inte gör, istället för att lyssna på vad han säger/inte säger så ta in hur han är, då kan hon inte misstolka att han är ganska avvisande mot henne, inte tar iniativ till att vara med henne osv, inte ens på ett vänskapligt plan eftersom han umgås mer med alla andra förutom just henne, så på det viset kan jag tycka att han är tydligt otydlig.

Och jag tycker väl inte heller att man behöver kalla henne för elaka saker men däremot kan jag förstå frustrationen hos tittare för vi vet att hon gick in där FÖR att Adrian var där och la fokuset på hela sin resa där inne på honom redan innan hon gått in, det framgår av hennes intervju innan.
Att hon säger att hon känner känslor som hon inte känt på fyra år för en person som hon sett på TV och som andra (inklusive hon själv) hypeat upp i flera veckor kan jag tycka är väldigt tragiskt och sorgligt, och det säger en del om henne som person (men med det sagt så kan hon ju vara en vettigare person kring relationer utanför huset men är hon som hon är därinne så behöver den tjejen hjälp.)

Ja, det är obehagligt faktiskt. I tidigare säsonger har produktionen plockat ut deltagare som visat sig bli deprimerade i huset... Väldigt underligt att hon är kvar..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in