2021-04-18, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Baserat på vem som ser vad - Vem är då egentligen smartast, dom eller jag?

Det kan knappast vara du på det sättet du uttrycker dig, ditt språk är oerhört pejorativt!
2021-04-18, 11:36
Medlem
Mergims besatthet av sin säsong hämmar årets deltagare. De tror att Mergim sitter med lösningar på allt och kliver in i hans fålla, som bara baseras på hans egen upplevelse men han får det att låta som en universallösning hur ”tittarna” vill att de ska ”spela spelet”. Det är inte det som jag tycker är intressant, det är individernas samspel och gruppens utveckling som är intressant. Mergims närvaro och besatthet förstör!!
2021-04-18, 11:37
Medlem
Slår på liven och det första jag får se är AD som sitter och vräker i sig tacos... usch...
2021-04-18, 11:39
Medlem
När brukar det som ska ske i "eftermiddag" enligt schemat ske?

Liksom är det 14 eller 17 som menas?
2021-04-18, 11:40
Medlem
Sa brevet något om ifall killarna ska sitta i annexet och svara på frågorna?
2021-04-18, 11:41
Medlem
Sätter på liven och vad är det jag ser? Mössan som sitter ensam vid köksbordet och trycker i sig tacos som om det inte fanns någon morgondag.
2021-04-18, 11:41
Medlem
Angående att Emelie tror att Therese har ett Carpe Diem-hem. Har vi fått se hur det ser ut hemma hos henne?
2021-04-18, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
När brukar det som ska ske i "eftermiddag" enligt schemat ske?

Liksom är det 14 eller 17 som menas?
Jaa... typ så. Tidlös planering. 🙁👎
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Det kan knappast vara du på det sättet du uttrycker dig, ditt språk är oerhört pejorativt!

Så du menar att det finns en koppling mellan en negativ inställning och låq IQ. Du går rentav så långt att du påstår att har man det ena så är man alltid också det andra.

Det uttalandet avslöjade dig precis som en ointelligent person. Det gjorde du på egen hand, utan att jag ens aktivt behövde göra något för att få dig att falla. Satan vad enkelt du gör det. Fråga: Var du tvungen att söka upp synonymer till negativ så att du åtminstone kunde låta smart?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Först och främst så har han aldrig sagt att han inte vill ha henne nära, han sa det senast igår!
Han har sagt att han inte vill utveckla något i huset men att dom ska lära känna varandra så exakt hur lär man känna någon på 20 m avstånd? Förklara det för mig.

hur kan en vuxen kvinna inte förstå att han säger dessa saker för att han inte vill bränna henne totalt i tv och därför lindar in det i "vi får se vad som händer utanför men jag vill ingenting här" dels för att rädda sig själv från att se ut som en douche och dels för att hon ska slippa bli avvisad i tv?
Det är så tydligt som det går att bli.
Att hon fortsätter å säger "vi vill lära känna varandra och utvecklas i vår takt och inte stressa fram något" när man ser hur de har den mest onaturliga och stela relationen ever till varandra är för mig en gåta.
Att de inte kommer bli något utanför när de inte fungerar där inne är lika säkert som att 1 + 1 = 2.

Det är en speciell situation därinne absolut, man kan inte lära känna varandra på djupet men de klickar inte på första planet ens, det enklaste och mest grundläggande för att man ska kunna bygga vidare på något.. och gör man inte det så kommer det finnas nada att bygga på på utsidan där du också kan lägga till avstånd, olika liv och massa andra vardagliga barriärer. Så jag vet inte i vilket parallellt universum du tror att de skulle kunna fungera med varandra, förklara gärna det för mig?
2021-04-18, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sätter på liven och vad är det jag ser? Mössan som sitter ensam vid köksbordet och trycker i sig tacos som om det inte fanns någon morgondag.

jepp 4 st så simon inte får någon så nardos tvingas vara snäll och ge 1 av sina 2 till simon AD är en jävla egoist när det gäller mat
2021-04-18, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkelmatematik
Angående att Emelie tror att Therese har ett Carpe Diem-hem. Har vi fått se hur det ser ut hemma hos henne?

tror therese nämnde nångång att kirsty aldrig var hemma hos henne då tess fick veta så sent att hon skulle vara med

skicka till henne på inta och be om en houstour om du nu vil veta hur hon bor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in