Citat:
Ursprungligen postat av
Amng
Först och främst så har han aldrig sagt att han inte vill ha henne nära, han sa det senast igår!
Han har sagt att han inte vill utveckla något i huset men att dom ska lära känna varandra så exakt hur lär man känna någon på 20 m avstånd? Förklara det för mig.
hur kan en vuxen kvinna inte förstå att han säger dessa saker för att han inte vill bränna henne totalt i tv och därför lindar in det i "vi får se vad som händer utanför men jag vill ingenting här" dels för att rädda sig själv från att se ut som en douche och dels för att hon ska slippa bli avvisad i tv?
Det är så tydligt som det går att bli.
Att hon fortsätter å säger "vi vill lära känna varandra och utvecklas i vår takt och inte stressa fram något" när man ser hur de har den mest onaturliga och stela relationen ever till varandra är för mig en gåta.
Att de inte kommer bli något utanför när de inte fungerar där inne är lika säkert som att 1 + 1 = 2.
Det är en speciell situation därinne absolut, man kan inte lära känna varandra på djupet men de klickar inte på första planet ens, det enklaste och mest grundläggande för att man ska kunna bygga vidare på något.. och gör man inte det så kommer det finnas nada att bygga på på utsidan där du också kan lägga till avstånd, olika liv och massa andra vardagliga barriärer. Så jag vet inte i vilket parallellt universum du tror att de skulle kunna fungera med varandra, förklara gärna det för mig?