2021-04-18, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tror therese nämnde nångång att kirsty aldrig var hemma hos henne då tess fick veta så sent att hon skulle vara med

skicka till henne på inta och be om en houstour om du nu vil veta hur hon bor
Så typiskt! Tack för svar 😁👍
2021-04-18, 11:46
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tror therese nämnde nångång att kirsty aldrig var hemma hos henne då tess fick veta så sent att hon skulle vara med

skicka till henne på inta och be om en houstour om du nu vil veta hur hon bor

Vill man verkligen se hennes 20 kvm?
2021-04-18, 11:47
Medlem
ziggarillens avatar
Är det kl 12 som lunch-BB startar?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Vill man verkligen se hennes 20 kvm?

nä tror inte det faktiskt
Medlem
"Man käkade liksom mycket DJUR" wow Judith, du kan din historia 🤣
2021-04-18, 11:49
Medlem
Kan inte produktionen bara skicka in ett brev.

Brevet Emelie, gå till uppdragsrummet där väntar ett matteprov med en fråga som du ska lyckas svara på. Klarar du provet så får ni en fest med oändlig påfyllning.

Provet: Vad är kvoten ur 27? Svara rätt med två decimaler.

Detta en tillbakablick till när hon i slussen sa att hon är mer utbildad än alla andra och kläckte ur sig "jag kan exempelvis kvoten ur 27 och sånt kan ex inte du Steph men du kanske är smartare på annat" och hon höjde sig upp till skyarna.

Bara se till att hon någon gång måste svara på vad roten ur 27 är, det hade varit guld.
2021-04-18, 11:52
Medlem
Citat:
Så du menar att det finns en koppling mellan en negativ inställning och låq IQ. Du går rentav så långt att du påstår att har man det ena så är man alltid också det andra.

Det uttalandet avslöjade dig precis som en ointelligent person. Det gjorde du på egen hand, utan att jag ens aktivt behövde göra något för att få dig att falla. Satan vad enkelt du gör det. Fråga: Var du tvungen att söka upp synonymer till negativ så att du åtminstone kunde låta smart?

Det är stor skillnad på att ha en negativ inställning och skriva skällsord i var och varannat inlägg, så ja då tolkar jag det som lågt IQ om man inte kan uttrycka sig bättre än så.
2021-04-18, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
hur kan en vuxen kvinna inte förstå att han säger dessa saker för att han inte vill bränna henne totalt i tv och därför lindar in det i "vi får se vad som händer utanför men jag vill ingenting här" dels för att rädda sig själv från att se ut som en douche och dels för att hon ska slippa bli avvisad i tv?
Det är så tydligt som det går att bli.
Att hon fortsätter å säger "vi vill lära känna varandra och utvecklas i vår takt och inte stressa fram något" när man ser hur de har den mest onaturliga och stela relationen ever till varandra är för mig en gåta.

Att de inte kommer bli något utanför när de inte fungerar där inne är lika säkert som att 1 + 1 = 2.

Det är en speciell situation därinne absolut, man kan inte lära känna varandra på djupet men de klickar inte på första planet ens, det enklaste och mest grundläggande för att man ska kunna bygga vidare på något.. och gör man inte det så kommer det finnas nada att bygga på på utsidan där du också kan lägga till avstånd, olika liv och massa andra vardagliga barriärer. Så jag vet inte i vilket parallellt universum du tror att de skulle kunna fungera med varandra, förklara gärna det för mig?

Problemet är att personerna som fortsätter mala på om deras potentiella relation med stor sannolikhet även skulle argumentera emot summan av den additionen. Det skulle i deras värld förmodligen kunna bli både 3, 25 och 67.
2021-04-18, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Problemet är att personerna som fortsätter mala på om deras potentiella relation med stor sannolikhet även skulle argumentera emot summan av den additionen. Det skulle i deras värld förmodligen kunna bli både 3, 25 och 67.

ja och det bevisar ju tesen "don´t argue with stupid" för i deras lilla värld så kommer de vrida o vända på det trots att svaret är och kommer alltid vara detsamma på ekvationen.
2021-04-18, 11:57
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Gillar att Tanja läste Flashback innan hon klev in och såg då många skriva -nej inte en influencer -inte en gammal ph-deltagare o.s.v.

Precis så som många reagerade inklusive mig själv men Tanja är nu mångas favorit på Flashback.
2021-04-18, 11:59
Medlem
Citat:
Precis. En kille som agerar som Madde skulle få alla deltagare mot sig, slängas ut från programmet, tappa följare på sociala medier, få väldigt mycket hat samt bli utfryst IRL.

Men då det är en kvinna som är så här pass psykiskt sjuk med incel- och stalkerfasoner ja då ska hon stöttas och ses som en förebild för unga tjejer och få massa följare?

Så jävla skevt, och JA, människor är sjuka i huvudet - även utanför huset.

Word+
2021-04-18, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
hur kan en vuxen kvinna inte förstå att han säger dessa saker för att han inte vill bränna henne totalt i tv och därför lindar in det i "vi får se vad som händer utanför men jag vill ingenting här" dels för att rädda sig själv från att se ut som en douche och dels för att hon ska slippa bli avvisad i tv?
Det är så tydligt som det går att bli.
Att hon fortsätter å säger "vi vill lära känna varandra och utvecklas i vår takt och inte stressa fram något" när man ser hur de har den mest onaturliga och stela relationen ever till varandra är för mig en gåta.
Att de inte kommer bli något utanför när de inte fungerar där inne är lika säkert som att 1 + 1 = 2.

Det är en speciell situation därinne absolut, man kan inte lära känna varandra på djupet men de klickar inte på första planet ens, det enklaste och mest grundläggande för att man ska kunna bygga vidare på något.. och gör man inte det så kommer det finnas nada att bygga på på utsidan där du också kan lägga till avstånd, olika liv och massa andra vardagliga barriärer. Så jag vet inte i vilket parallellt universum du tror att de skulle kunna fungera med varandra, förklara gärna det för mig?

Det är säkert mycket möjligt att han inte vill ha något alls med henne, men det är ju han som är problemet isåfall och inte hon, om han inte kan prata klarspråk. Självklart är det enklare för oss att läsa av honom eller höra vad han egentligen menar.
Om hon redan är intresserad av honom såklart kommer hon tolka varje litet ord till hennes fördel det är så det fungerar med "känslor".
Jag kan också tycka att hon borde backa och fokusera på sig själv och sin upplevelse där men att kalla henne stalker, sjuk ,incel och allt annat är bara ledsamt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in