Citat:
Ursprungligen postat av
Amng
Det är säkert mycket möjligt att han inte vill ha något alls med henne, men det är ju han som är problemet isåfall och inte hon, om han inte kan prata klarspråk. Självklart är det enklare för oss att läsa av honom eller höra vad han egentligen menar.
Om hon redan är intresserad av honom såklart kommer hon tolka varje litet ord till hennes fördel det är så det fungerar med "känslor".
Jag kan också tycka att hon borde backa och fokusera på sig själv och sin upplevelse där men att kalla henne stalker, sjuk ,incel och allt annat är bara ledsamt.
Ja hoppet är ju det sista som överger människan så hon klamrar sig väl fast o vrider o vänder på varje grej, däremot så tror jag vissa har mer benäghet att göra det medans andra har lättare för att tolka även saker som människor inte gör, istället för att lyssna på vad han säger/inte säger så ta in hur han är, då kan hon inte misstolka att han är ganska avvisande mot henne, inte tar iniativ till att vara med henne osv, inte ens på ett vänskapligt plan eftersom han umgås mer med alla andra förutom just henne, så på det viset kan jag tycka att han är tydligt otydlig.
Och jag tycker väl inte heller att man behöver kalla henne för elaka saker men däremot kan jag förstå frustrationen hos tittare för vi vet att hon gick in där FÖR att Adrian var där och la fokuset på hela sin resa där inne på honom redan innan hon gått in, det framgår av hennes intervju innan.
Att hon säger att hon känner känslor som hon inte känt på fyra år för en person som hon sett på TV och som andra (inklusive hon själv) hypeat upp i flera veckor kan jag tycka är väldigt tragiskt och sorgligt, och det säger en del om henne som person (men med det sagt så kan hon ju vara en vettigare person kring relationer utanför huset men är hon som hon är därinne så behöver den tjejen hjälp.)