Citat:
Ursprungligen postat av
susanna.s
Jag var rätt vild på karlar i min ungdom men jag tror knappast att det hade hittats sperma från 3 olika i min tvättkorg ens under min vilda ungdom.
Känns som du skulle scrolla tillbaka en eller ett par veckor i tråden. Där finns diskussioner om sperman i trosorna.
Du kan söka på inlägg från användaren Smoke on the water som ofta var initiativtagare till de diskussionerna och precis som du, la viss värdering i dem.
I kölvattnet av Smokes trosrally uppkom faktiskt seriösa diskussioner upp.
Bland annat om att sperma kan stanna kvar i kvinnans slida i flera dagar innan det rinner ut.
Så det är absolut möjligt, och med tanke på vad som sagt om hennes dusch och hygienrutiner även mycket troligt, att LW både duschat och bytt trosor mellan de tillfällen hon haft sexuellt umgänge med de olika männen.
Men även om hon säg hade deltagit i en orgie med fjorton olika män samtidigt så säger det inget om hennes personliga hygien, som du (eller vem det nu var) så plumpt försökte insinuera.
Jag förstår om det är nervöst såhär precis tre veckor innan dom faller, om man är intresserad av han fälls eller frias.
Men känns onödigt att dra en repris på trosorna när det finns både nya och gamla diskussioner om dem i tråden.