Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Kan ju vara så att han vände på kroppen med foten, rullade in den i buskaget.
Ja och för att dölja henne.
Vet inte om hon förflyttats värst mycket (BP protokoll krim) men det ska vara osagt, om det rör sig om att typ vändas in i buskage för att döljas.
Tänker på dragspår, blod, skräp och smuts på kläder.
Hon har ju behövt vändas för att komma åt fickan minns jag iaf.
Nu är väl mord högsta tecknet på brist av respekt och totalt ovärdigt, men att vända med en fot känns kallt, som om mördaren är i ett hatiskt tillstånd?
Avsky eller vad jag nu far efter, nedvärderande. Jag finner inte rätt ord...
Jo, föraktfullt.
... Varav jag tror att han anade att hon spelade in honom likt hon gjort flera ggr tidigare. **
▪️För att de diskuterade ett ämne som var hett ut LWs perspektiv - vilket jag tror är HD, att han väljer att dra till USA, loggremsa och cacher - ett samtal som var överhettat och som hon ville ha reggat.
▪️För att han isf måste sno mobilen och kolla om så var fallet. Inspelat motiv och mord vore ju fasligt dumt.
** Edit.
Det vet tydligen HD om också (förhör 29 maj), coachen kanske har tipsat.
"Lena nämnde .. eh .. nånting själv om att han hade hotat henne men det sa hon att det skulle hon inte polisanmäla för det var nånting som bara .. ahh båda två hade väl vräkt ur sig dåligheter men han hade också .. ja .. hon gick inte in närmare på vad det var men hon sa att .. ah .. det har jag inspelat sa hon .. eh .. ja .. jag vet inte mer än så å det vet jag inte om det finns anmält eller inte."