2021-04-14, 20:41
Medlem
Edit: Tycker inte om mitt meddelande vill inte dela med mig av mina tankar och idéer. Tack för raderat inlägg.
Senast redigerad av Chattare 2021-04-14 kl. 20:55.
2021-04-14, 20:42
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Whatever.

Märker att ditt liv är på den nivån att det är viktigt för dig att få ha rätt om något så vi kan säga att det tar 5 sekunder då. Ska du ringa mamma nu och berätta hur duktig du är?
Det handlar inte om hur mitt liv är och på vilken nivå. Man kan hålla sig till samlingen och inte snacka massa papegoja. Det brukar alltid fungera väldigt bra kan jag säga.
2021-04-14, 20:47
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Det handlar inte om hur mitt liv är och på vilken nivå. Man kan hålla sig till samlingen och inte snacka massa papegoja. Det brukar alltid fungera väldigt bra kan jag säga.

Jag skriver inte med pekfingrarna som någon pensionär. Jag skriver med alla 10 fingrar samtidigt och jag har skrivit på datorn hela mitt liv. Det går fort. Säger för fan inte att jag skickar ett mess var 4e sekund för det.

Det som tar tid är att logga, läsa och tänka ut svaret. Ofta behöva läsa bak lite. Sen blir det ju ofta mer än 150 tecken. Klart messet inte är klart på 4 sekunder då. Att du försöker få det till att jag påstått det är absurt.

Vart ändrar något av ditt onödiga tjafts min åsikt att copy paste i min mening skulle vara bökigare än att bara kötta på?
Senast redigerad av Bbobi 2021-04-14 kl. 20:52.
2021-04-14, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Började med detta för någon vecka sedan och hade bara tänkt göra det under en kortare period kanske 2-3 månader då jag är i behov av cash. Asså jag har sökt igenom denna tråd och läst mycket och är väldigt konfunderad gällande det här med skatt?

Många säger att det är lugnt om man tar det till t.ex. Revolut (vilket jag gör, men har dem gått och blivit bank nu kanske? För någon vecka sedan så fick jag konstakt upp något meddelande när jag öppnade appen som läste "Join Revolut Bank" eller liknande, stängde bara ned det och läste inte, får inte upp det längre).

Reggade mig för Revolut när jag bodde på Malta och har inte ändrat uppgifterna i appen direkt, inte skickat in några svenska dokument heller.

Känns ju lite ovärt att skatta 55% som frilansare om man bara tänkt dra in runt 5000 i månaden för att man behöver lite cash just nu...

Kan inte se varför Revolut skulle lämna några uppgifter till Skatteverket då jag inte är reggad som boende i Sverige i deras app sedan jag skaffade det för 3 år sedan.

Tjena, tänkte kolla med dig hur första veckan har varit? Är själv intresserad av att testa. Är det svårt att få ihop 200 meddelanden eller går det rätt fort? Med vänlig hälsning,.
2021-04-14, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yooo123
Tjena, tänkte kolla med dig hur första veckan har varit? Är själv intresserad av att testa. Är det svårt att få ihop 200 meddelanden eller går det rätt fort? Med vänlig hälsning,.

Alltså det går riktigt fort när du väl kommer in i det. Sen beror det på hur länge du vill sitta och skriva. Det beror allt på dig och ditt tempo. Sen måste du skriva minst 150 ord per meddelande.
2021-04-14, 21:36
Medlem
Yes okej, sugen på att köra detta vid sidan av vanliga arbetet bara! Tänkte skicka in en ansökan nästa vecka, skadar ju inte att testa.
Tack för svar!
2021-04-14, 21:38
Medlem
q
Citat:
Ursprungligen postat av Yooo123
Yes okej, sugen på att köra detta vid sidan av vanliga arbetet bara! Tänkte skicka in en ansökan nästa vecka, skadar ju inte att testa.
Tack för svar!

Ja men kör på! Detta är bra extra kneg om du inte har något annat att göra. Kan få ut 500 per vecka om du vill som minst. 2000 i månaden. Lycka till!
2021-04-14, 22:25
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chattare
Alltså det går riktigt fort när du väl kommer in i det. Sen beror det på hur länge du vill sitta och skriva. Det beror allt på dig och ditt tempo. Sen måste du skriva minst 150 ord per meddelande.
Tecken, inte ord
2021-04-14, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Är det verkligen sant eller skojar du med mig? 8 sekunder för ett meddelande låter lite för bra för att vara sant. 15 då kanske det kan fungera. Jag är ganska ok på skriva men seriöst lägger jag typ 14-16 sekunder. Jag tycker att man hinner med det mesta på 14 till 16 sekunder. Om man gör ett mess på 8 sekunder måste man verkligen vara proffs eller dricka massa på samma gång
Det är förutsatt att jag ser target msg på sek 1 och får 7 sek att svammla iväg nått. Jag måste erkänna att jag är lite väl kalas ful nu och ser ftoboll och har svårt att skriva under 1 min hehe, men ingen kö så fack it.
2021-04-14, 22:49
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Tecken, inte ord
😂🤣😂😂🤣🤣 Jävla tur 😂🤣😂😂
2021-04-14, 23:26
Medlem
Längesedan man kikade in i denna tråden. När öppnades den igen?

Blev av med mitt konto igen på JH för typ 3 gången.

Har det kommit någon ny aktör ute ännu på marknaden som man kan söka till utöver JH, operador eller det tredje företaget där man skrev på skype?

Eller behöver jag försöka skaffa mig ett nytt ID?

Kul att tråden öppnats igen iaf!
2021-04-14, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Tecken, inte ord

Haha ja precis tecken förlåt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem