2021-04-14, 12:19
Medlem
Dukanva85s avatar
Nardos och mergim kan få gå hand i hand ut ur huset. Så less på dem.
2021-04-14, 12:20
Medlem
Nardos ska alltid ta 100 kläder med henne
2021-04-14, 12:20
Medlem
Mergims bikt angående att bli blockerad. Han klagar på Tanja som enligt honom skulle valt någon hon känner sig hotad av och inte honom, för han är ju inget hot, HUR KAN MAN SE DRYGA MERGIM FRÅN 2020 SOM ETT HOT? "Ni vet inte ens vad detta spelet går ut på." Sedan vidare och beklagar sig över Pedram som minsann ska backa långt, långt bort från honom som påstår sig VaRa eN VäN men sedan väljer att lägga rösten på honom.

"Jag kommer inte hålla käften, det kan jag fan tala om för er."

RING ETT ETT TVÅ och spärra in OMGÅENDE.
2021-04-14, 12:21
Medlem
https://www.tv4.se/klipp/va/13334178/emelies-arliga-ord-om-dennis-efter-drickleken-en-riktig-douchebag Emelies sjuka ord om Dennis. Du är en douchebag det är samma sak som fuckboy. Dennis har varit ledsen hela dagen. Det är förståeligt Emelie är riktigt elak person.
Medlem
Vill gärna följa vad som händer i uppdragsrummet.......Man märker hur tråkiga alla är nu när inte Simon och Tanja är med!!
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
IS THIS TRUE

Vems fel är detta då? EMELIES. För att hon upprepade att han är en douche som ett mantra för sig själv, honom, alla andra där inne OCH alla tittare i _TIMMAR_ igår.

Nej men alltså jag är obvi för skör för det här nu, blir så JÄVLA förbannad på de här pissmänniskorna

Kanske dags för time out
Kan Lill Vickan göra fel?😀😀😀
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Yepp. han har legat under täcket nästintill hela förmiddagen, gick upp, såg ledsen ut och sa "jahapp då är man en stor douche för hela Sverige".

Visst att han lattjar en del men han är långt ifrån arrogant och dryg.
Stackare! Han är ju bara snäll och älskvärd. Tycker Emelie gick för långt igår när hon i varje mening nämnde att han är en douche. Om hon nu inte bryr sig om honom så behöver man väl inte upprepa orsaken till varför man inte är intresserad gång på gång.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja och scenen inne i sovrummet när AD blev ifrågasatt om disken gör ju att man verkligen inser hur egoistisk han är. Att han visar upp detta är dock jävligt bra så de andra får se vem han är. Man undrar ju om han har stannat i växten eller har inte fått lära sig vanligt jävla folkvett?

Pedram likaså, båda två ska ut och jag hoppas fan inte att AD vinner tävlingen idag och att de börjar med fler jämna tävlingar som inte innebär fysik/sport.
Vad sa han när han blev ifrågasatt om disken?
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Kan Lill Vickan göra fel?😀😀😀
Är julgrisen Vickan?
2021-04-14, 12:22
Medlem
icons avatar
Jag kan inte se någon klar vinnare i år. Vet att Tanja är superpoppis och hon är go och gla för det mesta så det fattar jag. För mig skaver det ändå. Hon var med i PH, har massa följare och är redan ett namn hos dokusåpatittare. Hon kom in senare och hade kollat på BB och har ett försprång mot de andra på det sättet också. Att hon väljer att vara närmast Judith och Pedram, som jag inte gillar hur de betett sig ger heller inga plus hos mig. Hon låter trevlig för det mesta och har dialekten som spär på det. Men får inget grepp alls om vem hon är. Går man på hennes historia med olika trauman och massa festande så känns hon konstigt avstängd. Hennes tal när hon hängde löst var noll förberett och rätt värdelöst. Hon är bara 22 och har redan ordnat med sitt drömjobb dvs youtube så en miljon är inget hon behöver. Att jag skriver om just Tanja är för att hon varit min vinnare länge men känns inte så längre. Finns inget tydligt alternativ heller. Spontant just nu skulle jag nog helst se Jaqi som vinnare men det vet jag inte kommer ske.
2021-04-14, 12:23
Medlem
Varför kan inte BB bara skicka in färdiga outfits för respektive person som är anpassade till storlek mm? Nu sliter ju folk åt sig som gamar och bryr sig inte ett dugg om att alla inte kan ha alla storlekar.
2021-04-14, 12:24
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ska Pedram föreställa Al Pacino i Scarface nu?

Ja. En iransk-Stig-Helmer-tönt-kopia på Scarface.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in