2021-04-14, 11:59
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Nej varför skulle det vara synd om honom för att han käkar så mycket att han käkar upp andras mat? Du har helt skev verklighetsuppfattning. Han är en jävla idiot som är så självisk att han låter andra lida och gå hungriga bara för att mätta sig själv. De borde ryta ifrån och ge fan i att GE HONOM DERAS mat.

Han är inte mer värd än någon annan och när det gäller mat så är han den sista som ska vara glupsk. Han har inte LAGAT EN RÄTT eller gjort NÅGOT i köket sedan han kom in. Han till och med tar åt sig äran för vad ANDRA lagar och sen har attityd om någon klagar. Samma beteende som när han tvingade Steff att tvätta alla hans kläder. Han gav henne attityd för att det inte gick snabbt nog.

Han har absolut ett par personlighetsstörningar och kan tänka mig att de sträcker sig långt bak i tiden när han var barn fysiskt. Nu är han ett barn mentalt, bokstavligt talat. Tänk som ett barn så kommer du se det tydligare. Han sover med gummisnoddar under kudden vilket man gör när man är ett barn. Han smetar snorkråkor på väggen på toaletten som ett barn. Hela hans förhållningssätt till andra människor är som ett barns. Antagligen så har han blivit så curlad i hela sitt liv att han aldrig riktigt växte upp mentalt. Hans föräldrar har gullat med honom och eggat på hur fantastisk deras lilla gullegris är, och detta har han fått höra upp till 30 års ålder. Då blir man skruvad i hjärnan som honom.

Det är många år med terapi för att gräva sig ur den gropen, och tyvärr så kommer det bara bli värre då hans beteende eskalerar för varje dag som går.

Nej men nu har du helt missuppfattat vad jag skriver, det var ironi och det var Mergim och Nardos som tyckte synd om honom. Inte jag!!! Jag är en av de första som uppmärksammade hans ego när det kommer till mat. Så det där får du gärna ta tillbaka!
2021-04-14, 12:00
Bannlyst
In med Simon och Tanja, dom är ju perfekta för 80-talet, jävla produktionen
2021-04-14, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Elementärt, käre Watson.
Tanja är ju största hotet, och har aldrig gett dom minsta lilla att snacka skit om.

Så då fabricerar dom skit om henne istället, asen.

Tycker ju det är underbart att kumbayakulten spricker och dom ÄNTLIGEN börjar bråka, men INTE på Tanjas bekostnad.

Det får inte passera ostraffat. 😤
2021-04-14, 12:01
Medlem
Varför fick dom andra stanna kvar i stenåldern? missade brevet
2021-04-14, 12:02
Medlem
Mouchinos avatar
Såg ett klipp på människobarnen AD och Pedram imorse, alltså vad ska man säga mer än att de där bortskämda slynglarna ska åka hem!!!!! Jävla egoister som inte bryr sig om resten av gruppen och alltid ska slippa. Lipsillar!! De ska hem till Mamma.
2021-04-14, 12:02
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Har inte hunnit titta idag. Är det efter gårdagens debakel om honom och Emelie som gruppen behövde diskutera i timmar.

Yepp. han har legat under täcket nästintill hela förmiddagen, gick upp, såg ledsen ut och sa "jahapp då är man en stor douche för hela Sverige".

Visst att han lattjar en del men han är långt ifrån arrogant och dryg.
2021-04-14, 12:03
Medlem
Vet vi vad det blir för typ av tävling idag, eller stod det bara "immunitetstävling"?
Medlem
MonkeySuites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Såg ett klipp på människobarnen AD och Pedram imorse, alltså vad ska man säga mer än att de där bortskämda slynglarna ska åka hem!!!!! Jävla egoister som inte bryr sig om resten av gruppen och alltid ska slippa. Lipsillar!! De ska hem till Mamma.
Som Simon menar du?
Medlem
1754s avatar
Var det nån som lyckades få en print på Maddes stringröv?
2021-04-14, 12:04
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Var det nån som lyckades få en print på Maddes stringröv?

Haha jag pausade där men screenade inte.
2021-04-14, 12:05
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Haha jag pausade där men screenade inte.

Menvafan....
2021-04-14, 12:05
Medlem
ollepolle90s avatar
Mergims kavaj borde väl passa Dennis?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här