Nardos kan inte sluta prata om Tanja. Hon hatar verkligen den tjejen.
Om inte Tanja får en fråga om Nardos så är det riktigt favoriserande om man kollar på tidigare tittarfrågor där produktionen väljer ut frågor till deltagarna när det handlar om småsaker. Speciellt om Nardos ser ut som ett offer.
Vad sjukt Madde som normalt ligger 2-3% i röstningar mot Nardos och Emelies 20% plus leder plötsligt över både Nardos och Emelie? Otroligt underligt må jag säga. Hon har väl inte stuckit ut idag på något sätt som gör att folk väljer att rösta på henne?
Madde försvarar verkligen tanja stenhårt nu!
Heja Fin fina Madde! Hon och Tanja är verkligen de finaste i huset! så otroligt varma och snälla båda två!
+1 Hon är genomgo Madde, bara skippa Adrian så är det top noch!
Madde försvarar verkligen tanja stenhårt nu!
Heja Fin fina Madde! Hon och Tanja är verkligen de finaste i huset! så otroligt varma och snälla båda två!
Det är fint av henne. Inte ens Joel vågar försvara Tanja framför apflickan.
Vad sjukt Madde som normalt ligger 2-3% i röstningar mot Nardos och Emelies 20% plus leder plötsligt över både Nardos och Emelie? Otroligt underligt må jag säga. Hon har väl inte stuckit ut idag på något sätt som gör att folk väljer att rösta på henne?
Är det Bianca Ingrosso som pushar igen?
Hon är den enda tjänstepersonalen som hänger löst, tycker hon ska få chansen att bli adel.
Är det Bianca Ingrosso som pushar igen?
Du tror väl inte Bianca lägga ut om att folk ska rösta i en random omröstningen? Hahah gå och lägg dig
Appropå appen. Fungerar Directors cut i appen när man klickar igång den, har ni ljud då? Eller är det tyst utan ljud. Och ni MÅSTE klicka upp den i helskärm för att få ljud?