2021-04-14, 12:11
Medlem
Adrian är som vanligt en stor jävla egoist
2021-04-14, 12:13
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Kan någon förklara vart Simon, Tanja och Judith är och varför de inte är med de andra in i 80-talet?
Inlåsta i annexet på stenåldern. Man fick inte höra varför tror jag.
2021-04-14, 12:14
Medlem
Självklart ska mössan på
2021-04-14, 12:15
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
IS THIS TRUE

Vems fel är detta då? EMELIES. För att hon upprepade att han är en douche som ett mantra för sig själv, honom, alla andra där inne OCH alla tittare i _TIMMAR_ igår.

Nej men alltså jag är obvi för skör för det här nu, blir så JÄVLA förbannad på de här pissmänniskorna

Kanske dags för time out

Japp! Du missade när Emelie återigen spelade ner sin egen del i vad som hände. Du hade spytt!
"jau sau jju ingeunting", precis som dagen efter hon skrek högst över Dompas bånge. 🤢🤡

Stor stor hycklare.
2021-04-14, 12:15
Medlem
hittanemoos avatar
"ingeting är menat för mig i det här huset"

Förlåt! Nu som vill ha drama och därför ha kvar Mergim - han har bara dragit ner allas humör och stämning. Drar ner all stämning. Bättre med sån drama som uppstod under militärveckan.

Vi behöver INTE rösta kvar Mergim för att det ska hända saker i huset. Nu skapar han en melankolisk stämning hela tiden. Inget roligt alls som händer då.
2021-04-14, 12:17
Medlem
Dukanva85s avatar
Någon lär ju få byta kläder när judith kommer ut.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Madde kommer inte att vara intresserad av Adrian mer snart.
Hon ser väl det alla andra ser får man hoppas.

Ja och scenen inne i sovrummet när AD blev ifrågasatt om disken gör ju att man verkligen inser hur egoistisk han är. Att han visar upp detta är dock jävligt bra så de andra får se vem han är. Man undrar ju om han har stannat i växten eller har inte fått lära sig vanligt jävla folkvett?

Pedram likaså, båda två ska ut och jag hoppas fan inte att AD vinner tävlingen idag och att de börjar med fler jämna tävlingar som inte innebär fysik/sport.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
"ingeting är menat för mig i det här huset"

Förlåt! Nu som vill ha drama och därför ha kvar Mergim - han har bara dragit ner allas humör och stämning. Drar ner all stämning. Bättre med sån drama som uppstod under militärveckan.

Vi behöver INTE rösta kvar Mergim för att det ska hända saker i huset. Nu skapar han en melankolisk stämning hela tiden. Inget roligt alls som händer då.
Ingen vill ha kvar Kosovoaraben än albaner som är hitkommenderade av albanen Lindita
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Självklart ska mössan på
Fy fan så trött jag är på den där förbannade mössan....
2021-04-14, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Inlåsta i annexet på stenåldern. Man fick inte höra varför tror jag.

Då lär de säkert vara där tills i morgon kanske? Man kan undra varför produktionen är så kass att de inte förberett en live kamera i annexet så man kan följa alla? Hur svårt kan det vara att tänka ut det på förhand?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Japp! Du missade när Emelie återigen spelade ner sin egen del i vad som hände. Du hade spytt!
"jau sau jju ingeunting", precis som dagen efter hon skrek högst över Dompas bånge. 🤢🤡

Stor stor hycklare.
Fyfaaaaan är glad att jag missade. Hade kastat ut tvn genom fönstret.

Är så jävla KASKADTRÖTT på Emelies jävla skitsnack och behov av att prata ner alla andra hela jävla tiden.

Folk som gillar henne är lika mean girl som hon, som inte ser/bryr sig om vad hon pysslar med SORRY NOT SORRY.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations

Stor stor hycklare.
Fast ärligt, Emelie gjorde ju ingen stor sak av det mer än att konstatera. Hade inte AD börjat fråga och sedan direkt gå till Dompa hade det inte blivit en grej..

Dompa är ju sjukt nere idag vilket är tråkigt, han brukar sprida bra energi! Tror att han nog blev lite lack på att folk verkligen satte sig emot kommentaren som han trodde var ”skön”..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in