2021-04-14, 12:05
Medlem
Mouchinos avatar
Ska Pedram föreställa Al Pacino i Scarface nu?
2021-04-14, 12:06
Medlem
Min chef hade MAGE att ringa och störa mig mitt i allt BB-drama!!!!!!

vad har jag missat
Medlem
Så det finns en pakt nu med Mergim, Nardos och vem mer? Förstod det som så, läste precis ikapp tråden och uppfattade det som så. Helt rätt, lite töntigt att snacka till Mergim om att han är precis som alla andra, ingen ska tänka på att han är nyaste i huset osv för att sen hycklas och rösta honom. Helt rätt av Nardos att ifrågasätta dom där och då, gillas. Jag förstår dom alla men Nardos var den enda som inte var falskt i den omröstningen.

Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Varför fick dom andra stanna kvar i stenåldern? missade brevet
Vi vet faktiskt inte, förmodligen regelbrott. Dom blev skickade till annexet och där fanns ett till brev som vi inte fick ta del av. Eller åtminstone inte jag, är på jobbet så ser lite från o till så jag kanske missade det.
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Yepp. han har legat under täcket nästintill hela förmiddagen, gick upp, såg ledsen ut och sa "jahapp då är man en stor douche för hela Sverige".

Visst att han lattjar en del men han är långt ifrån arrogant och dryg.
Vår bästa björn är inte alls en douche. Emelie är dock en stor tönt numera.
2021-04-14, 12:07
Medlem
herpesvårtas avatar
Adrian är så jävla ego så det finns inte
2021-04-14, 12:08
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

Madde kommer inte att vara intresserad av Adrian mer snart.
Hon ser väl det alla andra ser får man hoppas.
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Produktionen har förklarat fusket med röstningen och varför det blev Tanja och Simon före Tanja och Emelie som var den riktiga tvåan.

Produktionen säger nu i efterhand att det skulle vara den tjej och den kille med flest röster som vann.

Allt för att Emelie skulle slippa behöva ta ett jobbigt beslut och bekänna färg?

Alltså Dompa bröt ju mot reglerna som fan igår, varför får bara Simon, Tanja och Judith straff?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Yepp. han har legat under täcket nästintill hela förmiddagen, gick upp, såg ledsen ut och sa "jahapp då är man en stor douche för hela Sverige".

Visst att han lattjar en del men han är långt ifrån arrogant och dryg.
IS THIS TRUE

Vems fel är detta då? EMELIES. För att hon upprepade att han är en douche som ett mantra för sig själv, honom, alla andra där inne OCH alla tittare i _TIMMAR_ igår.

Nej men alltså jag är obvi för skör för det här nu, blir så JÄVLA förbannad på de här pissmänniskorna

Kanske dags för time out
2021-04-14, 12:09
Medlem
Hahahaha så ävköig Adrian är, han feåga dompa vill dy byta horunge bluff när han säger ja så vill han inte hahahaha äckel
2021-04-14, 12:09
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Finns ju ett ännu värre ego, det största genom tid och rum.....Nardos!
2021-04-14, 12:10
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeySuite
Som Simon menar du?

Ja Simon gnäller också jävligt mycket men han har väl hjälpt till dubbelt så mycket i köket, även städat flera gånger medan de andra skiter i det. Simon kan också erkänna att han har fel medan Pedram och AD tar det personligt. Gällande Simon har du rätt att han är en lipsill om det inte blir som han vill men han bidrar med hushållsuppgifterna och försöker iaf.
2021-04-14, 12:11
Medlem
Kan någon förklara vart Simon, Tanja och Judith är och varför de inte är med de andra in i 80-talet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in